M121M
To chyba już marne szanse żeby zobaczyć krakowskiego airwolfa na mieście: http://www.mpk.krakow.pl/default.aspx?d ... newsId=545
Wraz z 113CLL stanowiły głównie obsługę linii aglomeracyjnych + miejskich na obrzeżach miast. Stąd te przebiegi...KB pisze:Przebiegi w niektórych, po prostu szokujące. Nieźle się waha od ~600 tys. do ponad miliona
Zależny który rocznik... Jeżeli chodzi o airwolfy, to niestety wiek ich nie oszczędza, ale myślę, że jeżeli ktoś chcę kupić tak wóz "na chwilę", lub jako rezerwę (tak jak PKM-y kupowały nasze 280.26), to mogą jeszcze trochę pojeździć.W jakim stanie są te gnioty?
Jedynie który z tych Airwolfów się wyróżnia, to #DJ614... Na przełomie Marca/Kwietnia 2008 zaliczył wizytę w Jelczu, po pożarze silnika. Miał remontowaną kratownice, wnętrze, "nowy" silnik, dostał tył od nowszego gniota (już z wklejaną szybką wyświetlacza).
Potwierdzam. Rzeczywiście MPK Kraków dba o autobusy - zwróćcie uwagę, że nawet ich 120-stki znalazły nabywców.NorbertKomusinski pisze:Chciał bym od siebie dodać, że MPK Kraków dba o Jelcze !
Miałem wielokrotnie okazję pooglądać sobie na żywo ich M121-ki - i pojazdy, a przynajmniej te, które oglądałem, były w o wiele lepszym stanie niż np. warszawskie "gnioty"