120M
AFAIK to Irisbus nie kupił jeszcze Jelcza i nie zanosi się na to w najbliższym czasieJest Irisbus-Ikarus, jest Irisbus-Karosa, to może Irisbus-Jelcz?
A co? Jakby go porządnie skręcili, może nie byłby taki zły.7370 pisze:Może kupi licencje na przegubowego SOR-a, jaki gdzieś tu na forum widziałem
Na pewno wolałbym go u siebie zamiast Tandetusów
A ty co, z innego kraju?MKM Shadow pisze:To u Was takie przekręty są ?
Podsumujmy fakty:
1. M181MB nie ma opinii porządnego autobusu ani ogólnie w skali kraju, ani w mieście.
2. O Jelczu wiadomo, że czasem potrafi pomóc swojemu szczęściu.
3. Płock to miasto z ludźmi o mentalności ciemnych wiochmenów (czemu tu się dziwić), którzy spokojnie mogliby zrobić coś takiego. A sieć wzajemnych układopowiązań zadba o to, żeby ci, co trzeba się nie dowiedzieli.
Oczywiście nie stwierdzam tu, że ktoś daje/bierze — to tylko takie domniemania.
A kiedykolwiek miał?! Irisbus przy tym to lux-torpeda...plocmaster pisze:1. M181MB nie ma opinii porządnego autobusu ani ogólnie w skali kraju, ani w mieście.
Jezeli z góry jest się na straconej pozycji, szczęściu trzeba jakoś "pomoć"...plocmaster pisze:2. O Jelczu wiadomo, że czasem potrafi pomóc swojemu szczęściu.
W Tarnowie 2 z 3 M120 jest przerobiona na CNG i powiem wam że fatalna to była decyzja, gdyż jest bardziej głośniejszy i już nie ma tej nutki dźwięku silnika. Natomiast trzeci tarnowski M120 to już konstrukcja z automatyczną skrzynią biegów, a zamiast wyglądu a`la PeeRa, to jest zapakowany w szkielet M120MM
Zobaczymy jak długo. Jeżeli wejdzie akcyza na gaz ziemny, to wtedy za takim autobusem będzie przemawiać tylko ekologia. Choć czasem się dziwię czemu przerobili aż tyle PeeRek skoro mają one duże problemy z większymi podjazdami.ppln pisze: Jest 10 razy lepszy argument - przy posiadaniu powyżej 30 wozów na CNG już po krótkim czasie widać wymierne oszczędności, droższe autobusy zwracają się nawet przy normalnej eksploatacji