M181 po remoncie w ZNS
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Nie no - może cud to nie jest, ale za to mamy dowód, żywotności jelczy i podatności na modernizację, a także drugi- że ZNS potrafi sobie znaleźć niszę na rynku.
Byle jeździł sprawnie, reszta jest nieważna. Dla Kielc to i tak jest krok do przodu. Możnaby się zrzymać gdyby takie autobusy kupiło np. MZA czy MPK Łódź.
Byle jeździł sprawnie, reszta jest nieważna. Dla Kielc to i tak jest krok do przodu. Możnaby się zrzymać gdyby takie autobusy kupiło np. MZA czy MPK Łódź.
Kielce w roku 2008 i na początku bierzącego nabyły 33 fabrycznie nowe autobusy (nie licząc SAMów), więc akurat zakup SAMa nie był jakimś znaczącym krokiem do przodu, a miał na celu jedynie uzupełnienie zakupów (1.doraźne zastąpienie Ikarusa skasowanego po wypadku, 2.zastąpienie wycofanego Neoplana z 1991 roku) i sprawdzenie zasadności kupna większej partii w przyszłości. Z tego co się orientuję, to pierwszy SAM spisuje się nienajgorzej, a w drugim posypała się skrzynia biegów i nie mam informacji czy już jeździ czy jeszcze go robią.Lopez pisze:Dla Kielc to i tak jest krok do przodu.
Od wewnątrz te wywietrzniki przypominają metalowy dekiel od studzienki kanalizacyjnej. Estetycznie nie wyglądają, a w poprzednim SAMie ich sobie raczej nie przypominam.Zastanawiające jest, czemu go tak zrobili. Czy MPK go tak zamówiło, czy to idea ZNS ? A przy okazji - co tam na dachu robią wywietrzniki od PR-ki ? Zwróćcie uwage na tylną część dachu w drugim członie
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt: