411 czyli "lodówka"
411 czyli "lodówka"
Normalnie spadłem z krzesła. 411 jak nowy. KMKM remontuje "lodówkę"
http://www.przegubowiec.com/galeria/dis ... at=0&pos=0
http://www.przegubowiec.com/galeria/dis ... 312&pos=16
W takim stanie to go pamiętam w ... 1995 roku. Normalnie - przynajmniej zewnętrznie - autobus wygląda jak nowy... yyy no prawie w takim stanie, bo oczywiście dach był również czysty, a klapa nie odłaziła, ale zapewne z czasem chłopaki to zmienią. Ciekawy jestem, czy wnętrze też przeszło remont.
http://www.przegubowiec.com/galeria/dis ... at=0&pos=0
http://www.przegubowiec.com/galeria/dis ... 312&pos=16
W takim stanie to go pamiętam w ... 1995 roku. Normalnie - przynajmniej zewnętrznie - autobus wygląda jak nowy... yyy no prawie w takim stanie, bo oczywiście dach był również czysty, a klapa nie odłaziła, ale zapewne z czasem chłopaki to zmienią. Ciekawy jestem, czy wnętrze też przeszło remont.
Pozazdrościć mieliśmy takie same i tez były plany zachowania historycznego wozu. Niestety dyrekcja MZK postanowiła że pozbędzie się w inny sposób tych jak że ciekawych wozów... A szkoda że parę tysięcy złotych które dostali przeważyła los tak nie spotykanego wozu...
Co do warszawskiej 411 prezentuje się znakomicie i hula dzięki częścią z jednego z bielskich wozów.
Jeszcze takie pytanko jaki był zakres prac przy wozie oprócz poprawy estetyki wizualnej i malowania.
Co do warszawskiej 411 prezentuje się znakomicie i hula dzięki częścią z jednego z bielskich wozów.
Jeszcze takie pytanko jaki był zakres prac przy wozie oprócz poprawy estetyki wizualnej i malowania.
Według mnie ten wóz jest w KMKM, zaryzykowałbym stwierdzenie — niezbyt potrzebny, a na pewno nie aż tak jak Ikarusy 260 czy 280. Było ich w Warszawie tylko kilka, nie zapisały się w historii warszawskiej KM w sumie niczym wielkim (poza byciem pierwszym krótkim niskaczem), a KMKM środki i możliwości ma ograniczone. No i jest to jest względnie nowy wóz.
No, ale jeśli KMKM po prostu stać — nie mam nic przeciwko. Epizod z Ikarusami serii 400 w stolicy na pewno jest warty zachowania jednego z jej przedstawicieli. Tylko trochę głupio będzie wyglądać zabytkowa tablica rejestracyjna na tak nowocześnie wyglądającym autobusie
No, ale jeśli KMKM po prostu stać — nie mam nic przeciwko. Epizod z Ikarusami serii 400 w stolicy na pewno jest warty zachowania jednego z jej przedstawicieli. Tylko trochę głupio będzie wyglądać zabytkowa tablica rejestracyjna na tak nowocześnie wyglądającym autobusie
No a mało too już jest odratowanych wozów serii 200 w Polsce Wystarczająco dużo by móc zająć się rzadszymi okazami, bo jeżeli nie, to za naście lat wszyscy o czterysetkach zapomną.plocmaster pisze:Według mnie ten wóz jest w KMKM, zaryzykowałbym stwierdzenie — niezbyt potrzebny, a na pewno nie aż tak jak Ikarusy 260 czy 280.
Wrocławskie TMW jest zakochane w Mercedesach Autotramu, które nijak nie pasują do historii komunikacji miejskiej we Wrocławiu.9507 pisze:To teraz wrocławski 417.08 czeka na ocalenie (oczywiście po odstawieniu), bo teraz jest jedynym tego typu pojazdem w Polsce
Mam pytanie do znawców tych pojazdów, co jest za tą szybką z tyłu i po co ona jest? http://www.przegubowiec.com/galeria/dis ... 312&pos=10
To jest komora silnika - bo rozumiem, że chodzi Ci o szybkę na ścianie, z tyłu.ep40 pisze:Mam pytanie do znawców tych pojazdów, co jest za tą szybką z tyłu i po co ona jest?
Po co ona jest ? Nie wiem. Też się nad tym zastanawiałem. To oczywiście pomysł producenta. Te autobusy miały tą szybkę od początku
- Piotrek_2274
- Posty: 700
- Rejestracja: 2005-09-03, 13:29
- Lokalizacja: Warszawa