Kasacje Ikarusów w Poznaniu
Miał prawo Zaraz zmienie tytuł na bardziej sensowniejszyPoznaniak pisze:Nie no dobrze, dobrze tylko mnie ten teks artykułu rozbił
Powiedzmy tak-nienawidzą ich studenci,którzy muszą się nimi pchać na uniwersytet i wierza,że jak bedą nowe busy to się wszystko zmieniDamhan pisze:Wątpię, żeby wszyscy Poznaniacy lubili Ikarusy. Na pewno dużo osób w jakiś sposób lubi, ale większość też nie lubi dlatego dajmy temu spokój.
0405NE pisze:Co do podmian NL202 i NG272 na Lion'sy to według mnie jakiś chory pomysł
Prawda jest taka,zresztą jak już pisałem,że nl202 są bardziej zaniedbane niz ikarusy,sprawiają wrażenia bardziej"wyjechanych"-taka moja opinia
Drogi davidzie,popatrz na stan nl202 w środku,a potem przejedź się lionsem.Zobaczysz jaki to kontrast,bo jak powatarzam po raz enty Nl202 są bardziej zaniedbane niż Ikarki...Czemu podmiany to chory pomysł?? Chyba lepiej mieć najnowocześniejszy tabor?? A nie dość stare już, ale dobre (bo to moje ulubione nawiasem, mówiąc) Many NL202.
Dajcie spokój MAN - om NL202 i niech one sobie jezdza po Poznaniu bezkarnie. A co do Ikarusów to niech weźmie jednego KMPS Poznan a reszta na żylety bo już mam tego złomu dośyć!! 19.12 czyli za 6 dni rozstrzygnie jakie wozy zastąpią Ikarusy (ogłoszone zostaną wyniki przetargu na 30 niskopodłogowych przegubowców), a ja mam skromną nadzieję, że będzie to 30 nowych MAN-ów dla A-3, a nie Solary !!
Mateusz- bzdura. Nie będzie wymiany NL202 - za długie Liony - tak więc go nie słuchajcie. Najprawdopodbniej przetarg wygrają MAN-y ponieważ mają to być silniki Euro 4, a Solaris może wsadzić jedynie silnik DAFa Euro 4 ponieważ MAN już nie pozwala używać swoich silników, innym firmom produkującym autobusy. A jeśli Solaris miałby wygrać to byśmy musieli jakiegoś testować z silnikiem Euro 4 - DAFa. Natomiast jeśli będą to MAN-y to dlugie MAN-y z A-3 opanują takie linie jak: 56, 61, wkrótce powinno się połączyć 76 z 90 (ok. 10 wozów) całe prawdopodbnie A-3, 77, 82, 86, 87, 91, 95, P no i być może 98. I wiadomo dodatki w postaci kilku brygad na liniach 64, 68, 69 i ew. A.