Bombardier czy Stadler ?

W tej kategorii znajdują sie posty z dawnego km-forum, oraz przedawnione tematy, które warto zachować...
Awatar użytkownika
TLG
Ekspert
Ekspert
Posty: 4239
Rejestracja: 2006-08-15, 20:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TLG »

Filip7370 pisze:- kopno modyfikacja EU/P07 dostawanie do PP
Nie ma takiej możliwości, bo te lokomotywy zostały już rozdzielone poprzez poszczególnych przewoźników.
Filip7370 pisze:- kupno z Czech lokomotyw dla PP
To jest ich aż tyle na rynku?
Filip7370 pisze:- (najgorsze) ciągły leasing kolejnych Cargulowych loków
I sądzisz, że Cargo się to bardziej opłaci niż eksploatacja w wahadłach Poznań - Hamburg? Ciekawe.
Filip7370 pisze:(najlepsze) jak było ich stać na wagony to i loki z Bombardiera zakupią
Nie stać ich.

Pociągi pull&push będą ciągnięte przez wynajęte od PKP Cargo lokomotywy ET22. Póki co nie słyszałem o innym pomysłach na eksploatacje tych składów.

Filip7370

Post autor: Filip7370 »

To są możliwość, kto powiedział że którąkolwiek możliwość wybiorą, poza tym kupno może też oznaczać ich wynajęcie. Co po bykach, może mi odpowiesz, bo w nieskończoność ich wynajmować nie będą.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

TLG pisze:Pociągi pull&push będą ciągnięte przez wynajęte od PKP Cargo lokomotywy ET22. Póki co nie słyszałem o innym pomysłach na eksploatacje tych składów.
TLG - a jak Sądzisz ? Czy Koleje Mazowieckie zamierzają już tak "docelowo" wynajmować ET22, czy to jest tylko tymczasowe rozwiązanie ? ;)

Awatar użytkownika
TLG
Ekspert
Ekspert
Posty: 4239
Rejestracja: 2006-08-15, 20:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: TLG »

J-31 pisze:a jak sądzisz?
Skoro mam już sądzić, to sądzę, że to czasowa rozwiązanie, które będzie stosowane na czas nieokreślony tzn. tak na prawdę nie wiadomo kiedy Koleje Mazowieckie otrzymają swoje własne lokomotywy.
Polecam lekturę tego artykułu: http://www.mazowieckie.com.pl/site.php5 ... 4/565.html

Filip7370

Post autor: Filip7370 »

Docelowo do obsługi składów wagonów push-pull zostanie zakupionych 11 nowych, nowoczesnych lokomotyw
Hmmmm....ciekawie to brzmi :mruga:

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Celowo odświerzam ten stary temat :strzałka: "Bombardier czy Stadler ?". Ponieważ znalazłem chwilę czasu by przeczytać dzisiejszy artykuł z ¯ycia Warszawy. Zamieszczony w Przegubowcu ;)

:strzałka: http://www.przegubowiec.pl/prasa/?wpis=857

Wygląda więc na to, że Koleje Mazowieckie rozwijają się, chcą kupić kolejne nowe ezt-y. I już od początku przyszłego roku znów być może Stadler i Bombardier będą się bić o kontrakt dla KM... tym razem o 20 sztuk ezt-ów. :)

A to oznacza, że być może pytanie "Bombardier czy Stadler ?" będzie znów aktualne :mruga:

Lopez

Post autor: Lopez »

Skoro nowy przetarg to może nowy produkt z NEWAGu albo ezt PESY też powalczą?

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Lopez pisze:Skoro nowy przetarg to może nowy produkt z NEWAGu albo ezt PESY też powalczą?
Może, chociaż Stadler otworzył w Siedlcach montownię... to byłby dla nich łakomy kąsek. W sumie 20 ezt-ów ;)

Zablokowany

Wróć do „Archiwum”