Bombardier czy Stadler ?
Nie ma takiej możliwości, bo te lokomotywy zostały już rozdzielone poprzez poszczególnych przewoźników.Filip7370 pisze:- kopno modyfikacja EU/P07 dostawanie do PP
To jest ich aż tyle na rynku?Filip7370 pisze:- kupno z Czech lokomotyw dla PP
I sądzisz, że Cargo się to bardziej opłaci niż eksploatacja w wahadłach Poznań - Hamburg? Ciekawe.Filip7370 pisze:- (najgorsze) ciągły leasing kolejnych Cargulowych loków
Nie stać ich.Filip7370 pisze:(najlepsze) jak było ich stać na wagony to i loki z Bombardiera zakupią
Pociągi pull&push będą ciągnięte przez wynajęte od PKP Cargo lokomotywy ET22. Póki co nie słyszałem o innym pomysłach na eksploatacje tych składów.
Skoro mam już sądzić, to sądzę, że to czasowa rozwiązanie, które będzie stosowane na czas nieokreślony tzn. tak na prawdę nie wiadomo kiedy Koleje Mazowieckie otrzymają swoje własne lokomotywy.J-31 pisze:a jak sądzisz?
Polecam lekturę tego artykułu: http://www.mazowieckie.com.pl/site.php5 ... 4/565.html
Celowo odświerzam ten stary temat "Bombardier czy Stadler ?". Ponieważ znalazłem chwilę czasu by przeczytać dzisiejszy artykuł z ¯ycia Warszawy. Zamieszczony w Przegubowcu
http://www.przegubowiec.pl/prasa/?wpis=857
Wygląda więc na to, że Koleje Mazowieckie rozwijają się, chcą kupić kolejne nowe ezt-y. I już od początku przyszłego roku znów być może Stadler i Bombardier będą się bić o kontrakt dla KM... tym razem o 20 sztuk ezt-ów.
A to oznacza, że być może pytanie "Bombardier czy Stadler ?" będzie znów aktualne
http://www.przegubowiec.pl/prasa/?wpis=857
Wygląda więc na to, że Koleje Mazowieckie rozwijają się, chcą kupić kolejne nowe ezt-y. I już od początku przyszłego roku znów być może Stadler i Bombardier będą się bić o kontrakt dla KM... tym razem o 20 sztuk ezt-ów.
A to oznacza, że być może pytanie "Bombardier czy Stadler ?" będzie znów aktualne