Kravtex Credo BN18
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Węgierski Kravtex Credo wprowadza nowe rodziny autobusów:
miejskie:
Citadell 12:
http://www.kravtex.hu/termekek_citadell12_en.php
Citadell 19: [nowość]
http://www.kravtex.hu/termekek_citadell19_en.php
EN9,5: [nowość]
http://www.kravtex.hu/termekek_en95_en.php
BN18/EN18:
http://www.kravtex.hu/termekek_bn18_en.php
http://www.kravtex.hu/termekek_en18_en.php
BN12/EN12:
http://www.kravtex.hu/termekek_en12_en.php
http://www.kravtex.hu/termekek_bn12_en.php
BC11:
http://www.kravtex.hu/termekek_bc11_en.php
lokalne:
EC11:
http://www.kravtex.hu/termekek_ec11_en.php
EC12:
http://www.kravtex.hu/termekek_ec12_en.php
IC9,5:
http://www.kravtex.hu/termekek_ic95_en.php
IC11:
http://www.kravtex.hu/termekek_ic11_en.php
IC12:
http://www.kravtex.hu/termekek_ic12_en.php
turystyczne:
LH9,5:
http://www.kravtex.hu/termekek_lh95_en.php
LH11:
http://www.kravtex.hu/termekek_lh11_en.php
LH12:
http://www.kravtex.hu/termekek_lh12_en.php
miejskie:
Citadell 12:
http://www.kravtex.hu/termekek_citadell12_en.php
Citadell 19: [nowość]
http://www.kravtex.hu/termekek_citadell19_en.php
EN9,5: [nowość]
http://www.kravtex.hu/termekek_en95_en.php
BN18/EN18:
http://www.kravtex.hu/termekek_bn18_en.php
http://www.kravtex.hu/termekek_en18_en.php
BN12/EN12:
http://www.kravtex.hu/termekek_en12_en.php
http://www.kravtex.hu/termekek_bn12_en.php
BC11:
http://www.kravtex.hu/termekek_bc11_en.php
lokalne:
EC11:
http://www.kravtex.hu/termekek_ec11_en.php
EC12:
http://www.kravtex.hu/termekek_ec12_en.php
IC9,5:
http://www.kravtex.hu/termekek_ic95_en.php
IC11:
http://www.kravtex.hu/termekek_ic11_en.php
IC12:
http://www.kravtex.hu/termekek_ic12_en.php
turystyczne:
LH9,5:
http://www.kravtex.hu/termekek_lh95_en.php
LH11:
http://www.kravtex.hu/termekek_lh11_en.php
LH12:
http://www.kravtex.hu/termekek_lh12_en.php
Przynajmniej wizualnie ładniejsze i bardziej przyjemne dla oka od swojego protoplasty. Węgrzy postarali się o tyle, że swoim autobusom nie zaproponowali garbu w wersji niskowejściowej. Do przedniego świetlika na wyświetlacz można się szybciej przyzwyczaić niż do garbatego SORa. Technicznie prawdopodobnie porównywalny z SORem. Ciekaw jestem czy będą chcieli eksportować te wozy do Polski i jaka będzie opinia o nich.
Jak np czytam opinie z testów SORa to nie zbiera zbyt wielu pozytywów (Kędzierzyn-Koźle)
A dla firmy z mojego miasta każdy fabrycznie nowy autobus byłby szczytem techniki - tym bardziej jak przez ostatnich 15 lat miało się tylko styczność z właśnie zakupionymi SORami.
Jak np czytam opinie z testów SORa to nie zbiera zbyt wielu pozytywów (Kędzierzyn-Koźle)
A dla firmy z mojego miasta każdy fabrycznie nowy autobus byłby szczytem techniki - tym bardziej jak przez ostatnich 15 lat miało się tylko styczność z właśnie zakupionymi SORami.
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Przedsiębiorstwa komunikacyjne by wozić ludziLopez pisze:Kto i po co miałby je kupować?
Nie wiem czego Twoim zdaniem brakuje tym autobusom ( bo polskiemu producentowi na pewno wróżyłbyś niezłą sprzedaż nawet przy dokładnie tych samych modelach ), ale Kravtex to drugi obok Solbusa producent którego kariera wywodzi się od licencyjnych SORów. Zarówno miejskie Solbusy jak i SORy klientów w Polsce znalazły i choć o BNach można zapomnieć, to ja z chęcią bym zobaczył Citadell'e i myślę, że byłaby to niezła alternatywa choćby nawet dla Solcity czy Urbino. Podejrzewam jednak, że ciągle aktualne układy z SORem nie pozwalają na sprzedaż czegokolwiek po za granicami kraju.