Den Oudsten- Daf MB200

Inne marki autobusów, dotychczas nieskategoryzowane.
Adrian_

Post autor: Adrian_ »

Poznaniak pisze:Cennie ja najbardziej za wygodne siedzenia
A od kiedy DAF jest płci żeńskiej? :D.
Poznaniak pisze:za brak sprawnych hamulców (1211 bodajze)
To rzeczywiście jest za co cenić te DAF-y. Za brak sprawnych hamulców, co zwiększa ryzyko wypadku :/.

Poznaniak

Post autor: Poznaniak »

Miało byc te :)

Oczywisćie to taki zarcik z tym ze sobie cenie brak hamulców, po prostu strasznie smiesznie sie taki DAFem jedzie, który hamuje blisko 200-300m krok po kroczku :)

Adrian_

Post autor: Adrian_ »

I znów pozwolę sobie odświeżyć temat, gdyż z tego, co udało mi się dowiedzieć od poznańskich MKM-ów (konkretnie od chudego5d) jeden z DAF-ów o nr. taborowym 1201 jest obecnie kasowany. Tym samym w poznańskim MPK pozostały już tylko 4 takie autobusy o nr. taborowych: 1211, 1213, 1218 oraz 1222. Pozostałe DAF-y zostaną skasowane najprawdopodobniej w przeciągu kilku następnych miesięcy :(.

Podi

Post autor: Podi »

Adrian_ pisze:I znów pozwolę sobie odświeżyć temat, gdyż z tego, co udało mi się dowiedzieć od poznańskich MKM-ów (konkretnie od chudego5d)
A ten to wie odemnie.

Jakie to jest wkurzające jak ktoś kopiuję twoją wypowiedź od jeszcze kogoś innego...

A więc...
Daf 1201 jest odstawiony i czeka na kasację, która nastąpi, gdy tylko skasują wszystkie Ikarusy które swojego czasu był wystawione na sprzedaż. W dwóch Dafach zamontowano firanki i jeżdza one jako przejazdy turystyczne i na nockach pracowniczych. Najnowsza wersja czasu ich pracy to do konca roku.

chudy5d

Post autor: chudy5d »

Dowód:
http://img480.imageshack.us/my.php?imag ... 655pa3.jpg
Stoi na A-1. Nawet już kawałka blachy nie ma :/

Filip7370

Post autor: Filip7370 »

A zachowacie jednego.
Podi zmień podpis, po co los prowokować.

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

Podi zmień podpis, po co los prowokować.
A niech to skasują, autobusom z 1982 r. mówimy głośne i stanowcze NIE.
7370 pisze:A zachowacie jednego.
Taa, na historyka.

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

plocmaster pisze:A niech to skasują, autobusom z 1982 r. mówimy głośne i stanowcze NIE.
W pewnym sensie Plocmaster ma oczywiście rację. Trzeba się rozwijać. Kupować nowy tabor, a nie w nieskończość wozić ludzi staruszkami typu DAF MB200. One najlepsze lata mają już dawno za sobą. ;)

Natomiast, jeśli jest taka możliwość to faktycznie może warto zostawić takiego "historyka", tylko warto by jeszcze mieć Muzeum Komunikacji. :mruga:

Adrian_

Post autor: Adrian_ »

J-31 pisze: tylko warto by jeszcze mieć Muzeum Komunikacji.
Dla jednego tego typu autobusu nie warto tworzyć Muzeum Komunikacji. Lepiej już oddać go w ręce klubu miłośników, by oni dopilnowali jego dalszych losów :).

Podi

Post autor: Podi »

plocmaster pisze:A niech to skasują, autobusom z 1982 r. mówimy głośne i stanowcze NIE.
Są lepsze cichsze i wygodniejsze. Tylko hamują 300m ale co tam.
7370 pisze:A zachowacie jednego.
Taa, na historyka.
Naturalnie, że zostawimy. Prezes Kmpsu jest wielkim fanem tych wozów.
J-31 pisze:Kupować nowy tabor, a nie w nieskończość wozić ludzi staruszkami typu DAF MB200.
Przecież co roku kupujemy masę nowych wozów.
Adrian_ pisze: Dla jednego tego typu autobusu nie warto tworzyć Muzeum Komunikacji. Lepiej już oddać go w ręce klubu miłośników, by oni dopilnowali jego dalszych losów :) .
Mamy już ogórka, niedługo będzie Ikarus, potem Daf i muzem nadal nie jest aż tak potrzebne (potrzebne jest ratowanie zajezdni Gajowa).
Ostatnio zmieniony 2006-10-19, 13:21 przez Podi, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

Podi pisze:Są lepsze cichsze i wygodniejsze. Tylko hamują 300m ale co tam.
A DAF to ile hamuje? I jakie to ma znaczenie?

Podi

Post autor: Podi »

plocmaster pisze:A DAF to ile hamuje? I jakie to ma znaczenie?
No, otóż ja właśnie o nich mówiłem. Poprosty ten autobus hamuje poszarpując przez jakieś 10 sekund.

Poznaniak

Post autor: Poznaniak »

#1201 nie czeka na kasację tylko czeka na części zamienne (podobnie było z #1218- miał nie wyjechac i co? Jak nie przyjdą to wtedy dopiero zostana przeprowadzone odpowiednie działania)

Ponadto #1211 ma tylko firanki i wozi dzieciaki oraz grzybiarzy na wycieczki do lasu

Ponadto w #1218 zamontowano nowe ogrzewanie w celu niezamarznięcia kierowców podóżujacych na nockach pracowniczych

Dla przykłądu, zę maja sie dobrze- wczoraj wszystkie 4 sprawne jeździł na mieście i po najbliższych lub dalszych okolicach

Dodatkowo termin kasacji (oficjalny) 31.12.06r w co wszyscy nocni pracownicy nie wierzą

Adrian_

Post autor: Adrian_ »

Poznaniak pisze:w co wszyscy nocni pracownicy nie wierzą
Nie byłbym tego taki pewien. Wystarczy, że MPK rozpisze jeszcze jakiś większy przetarg i pozbędziecie się tych DAB-ów. Ale w sumie dobrze, ze jeszcze jeżdżą :).

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

ZaOFFtopuję, ale — ciekawe, kiedy MPK Poznań zacznie wycinać MAN-y NL202?
W 2008 r.? W 2010?

Poznaniak

Post autor: Poznaniak »

DAFów...A ja mam nadzieje, że jeszcze długo pojezdza (chociażby do nastepnych wakacji) lub do dożywocia. Na linie pracownicze obsługiwane przez A-1 są one wręcz idealne (pracownicy mogą np. w drodze do pracy zdrezmnać sie na bardzo wygodnych fotelach- nie to co np. Ikarusach a nawet Neoplanach)

Nie koniecznie musi wycinać, ale moze sprzedać. A zacznie mieć to miejsce gdy cały tabor zostanie wymieniony na nowy i sukcesywnie kolejne starsze wozy (czytaj te z roku 1996r) bedą wymieniane na kolejne nowe generacje (oczywisćie spora część zostanie do obsługi nocnych linii)

Adrian_

Post autor: Adrian_ »

Dzisiaj idąc na cmentarz miałem okazję ujrzeć DAF-a MB200 w Sanoku :!: (niestety zdjęcia nie zdążyłem zrobić). Autobus ten przemierzał właśnie ulicę Lipińskiego (koło Autosanu) pnąc się w górę w kierunku Zagórza. Miał żółte malowanie i nr. taborowy 2733 (niestety nie wiem, do jakiej firmy należał, ale miał ukraińskie lub czeskie tablice rejestracyjne). Wydaje mi sie również, że autobus ten miał w 100% manualną skrzynię biegów, choć mogę się mylić. Przede wszystkim należy podkreślić, iż jak na swój wiek prezentował się wyśmienicie. Nie miał na sobie ani grama rdzy i był stabilny na drodze, a nie, jak inne starsze autobusy bujał się na boki. Niestety, jedno zraziło mnie w nim na minus. Otóż autobus ten posiadał zbyt głośny silnik (chociaż możliwe, że wjeżdżając pod górę silnik pracował na wyższych obrotach i stąd to wrażenie). Musze przyznać, iż DAF ten jest ciekawą konstrukcją i szkoda, ze tak mało tego typu autobusów jeździ po Polsce :(.
Ostatnio zmieniony 2006-11-01, 20:24 przez Adrian_, łącznie zmieniany 1 raz.

Podi

Post autor: Podi »

A jakie miał światła z tyłu? Kwadratowe czy okrągłe?

Adrian_

Post autor: Adrian_ »

Podi pisze:A jakie miał światła z tyłu? Kwadratowe czy okrągłe?
Jestem prawie na 100% pewien, iż autobus ten miał światła okrągłe :).

Podi

Post autor: Podi »

Hmm, to ciekawe, bo wszyscy prócz Poznania znani mi przewoźnicy mieli kwadratowe... A malowanie dokładnie jakie miał?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne marki”