Henryk Zagozda i jego "nowy" Renault
I wy się jeszcze dziwicie...
Tabor stary, zaniedbany, ale pozostaje do tego kwestia kierowców...
Był już przypadek faceta bez prawka, inny był nawalony, a reszty nie komentuję w ogóle... Jakiś czas temu byłem na Dworcu w Mikołowie, gdzie kursuje wspomniana na zdjęciu linia 294... Na placu manewrowym w wozie #036 siedział jakiś łysy młodzik (patrz w tym przypadku kierowca) i gadał z kumplami. Przyjechali do niego rozwaloną skodą z przyciemnianymi szybami i chromowanymi felgami. W aucie głośno grała muzyka (techno), a oni na przemian siadali za sterami wozu i się nim bawili. Gdy wybiła pora odjazdu osobówka ruszyła jako eskorta dla autobusu i na przemian go wyprzedzała tworząc różne akrobacje (na następnym kursie można to było zobaczyć w Wyrach). Kogo Zagozda zatrudnia? Czy u niego nie potrzeba żadnych referencji czy wystarczy aprobata rudzkiej albo świętochłowickiej mafii...
Tabor stary, zaniedbany, ale pozostaje do tego kwestia kierowców...
Był już przypadek faceta bez prawka, inny był nawalony, a reszty nie komentuję w ogóle... Jakiś czas temu byłem na Dworcu w Mikołowie, gdzie kursuje wspomniana na zdjęciu linia 294... Na placu manewrowym w wozie #036 siedział jakiś łysy młodzik (patrz w tym przypadku kierowca) i gadał z kumplami. Przyjechali do niego rozwaloną skodą z przyciemnianymi szybami i chromowanymi felgami. W aucie głośno grała muzyka (techno), a oni na przemian siadali za sterami wozu i się nim bawili. Gdy wybiła pora odjazdu osobówka ruszyła jako eskorta dla autobusu i na przemian go wyprzedzała tworząc różne akrobacje (na następnym kursie można to było zobaczyć w Wyrach). Kogo Zagozda zatrudnia? Czy u niego nie potrzeba żadnych referencji czy wystarczy aprobata rudzkiej albo świętochłowickiej mafii...
Wierz mi, że wolałbyś tych "jego kolegów" nie spotkać po 20 gdzieś poza centrum...
Tak z serii - Wujek Zagozda i jego wojaże polecam inne zdjęcie:
Bo po co z rejestracją... ?!Zdjęcie pochodzi z TWB Co wy na to
Tak z serii - Wujek Zagozda i jego wojaże polecam inne zdjęcie:
Bo po co z rejestracją... ?!Zdjęcie pochodzi z TWB Co wy na to
Ja nie wiem po co się wy tak martwicie/boicie o te jego Renaulty ??
Jak ma je zniszczyć to i tak je zniszczy wcześniej czy później
Jeśli chodzi o #023 to naprawdę go odstawiają ? szkoda, ostatnie swoje dni spędzał jeszcze na linii 165, którą teraz obsuguje PKMiM Świerklaniec- i całe szczęście
Pan Zagozda, jest choćby taki Meteor, który zniszczy nawet najlepsze swoje wozy...
Odnoszę się tu głównie do tego Mana #044- żeby tak go zniszczyć, jeszcze rozumiem drobne poobijania, które miał to da się przecież zrobić!! ale po co ? albo firma nie ma kasy na remont, albo się jej po prostu nie chce
Swoją drogą strach pomyśleć jakby "Wujek Zagozda" miał w swojej "stajni" jakieś nowiuteńkie Solarisy lub Many, itp.
Jeszcze pozostaje jedno pytanie: skąd p. Zagozda miał kasę na to, żeby zakupić te wszystkie Renaulty
Jak ma je zniszczyć to i tak je zniszczy wcześniej czy później
Jeśli chodzi o #023 to naprawdę go odstawiają ? szkoda, ostatnie swoje dni spędzał jeszcze na linii 165, którą teraz obsuguje PKMiM Świerklaniec- i całe szczęście
Pan Zagozda, jest choćby taki Meteor, który zniszczy nawet najlepsze swoje wozy...
Odnoszę się tu głównie do tego Mana #044- żeby tak go zniszczyć, jeszcze rozumiem drobne poobijania, które miał to da się przecież zrobić!! ale po co ? albo firma nie ma kasy na remont, albo się jej po prostu nie chce
Swoją drogą strach pomyśleć jakby "Wujek Zagozda" miał w swojej "stajni" jakieś nowiuteńkie Solarisy lub Many, itp.
Jeszcze pozostaje jedno pytanie: skąd p. Zagozda miał kasę na to, żeby zakupić te wszystkie Renaulty
Przecież to taniocha (za początek lat 80. nie dał więcej niż 5-10 tysi za sztukę, nowsze trochę drożej), poza tym Henio biedny nie jest.MKM Shadow pisze:Jeszcze pozostaje jedno pytanie: skąd p. Zagozda miał kasę na to, żeby zakupić te wszystkie Renaulty
Firmie szkoda kasy na remont, tak też można jeździć.MKM Shadow pisze:albo firma nie ma kasy na remont, albo się jej po prostu nie chce
Nie zgodzę się z Tobą. Ewentualne problemy z tymi Renault, jak i z pozostałym taborem mogą wynikać po prostu z ich złego serwisowania. Jeśli pan Zagozda będzie odpowiednio je serwisował i dbał o nie z pewnością nie będzie z nimi problemu (a jest to wątpliwą kwestią).MKM Shadow pisze:Jak ma je zniszczyć to i tak je zniszczy wcześniej czy później
Dobre pytanie... Pewnie teściowa pożyczyła ....MKM Shadow pisze:Jeszcze pozostaje jedno pytanie: skąd p. Zagozda miał kasę na to, żeby zakupić te wszystkie Renaulty
No wiesz, jak ktoś jest biedny, to nawet i 5 tys jest sporą kwotą. Chociaż z drugiej strony, trudno się z Tobą nie zgodzić - dla firmy, nawet takiej jak p. Zagozdy - wysupłanie 10 tys to nie problem.plocmaster pisze:Przecież to taniocha (za początek lat 80. nie dał więcej niż 5-10 tysi za sztukę, nowsze trochę drożej), poza tym Henio biedny nie jest.
Hmmm..... A może by tak Urząd Skarbowy zaintere....
Jeśli chodzi o kwestię finansową- może i Pan Zagozda miał pieniądze, by kupić te Renault, lecz nie zdążył ich jeszcze przerejestrować (niekoniecznie może mieć to związek z kwestią finansową). Autobusy te nadal jeżdżą na francuskich tablicach rejestracyjnych. Uściślając swą wypowiedź dodam tylko, iż Renault R312 oraz jeden z Berlietów otrzymały już swoje nr taborowe. PR100.2 posiada nr taborowy 459, zaś R312 nr 912 (numeracja jak zwykle kosmiczna, ale cóż). Swoją drogą nadal ciekaw jestem, kiedy w ruchu ujrzymy Renault PR180 (o ile w ogóle wyjedzie) .
Ludzie, Zagozda to na 99,99% gruby kapitalista w stylu Misztala z chałupą-pałacem, 3 Maybachami i pustą blondi z wielkimi cyckami jako żoną (no, coś takiego, wiecie co mam na myśli) i równowartość tych autobusów to nosi przy sobie na drobne wydatki, a wy walicie takie teksty jakby był już kompletnym bankrutem, który w związku z powyższym obraca swoje autobusy w złom.
Jak patrzę na nazwę jego przedsiębiorstwa, to mam wrażenie, że jego firma prowadzi wiele różnych działalności. A komunikacja miejska jest tylko jedną z wielu...
O nowe autobusy trzeba dbać, mieć serwis, albo płacić za serwis. A autobusy używane... pojeździć, zajeżdzić, wyrzucić, kupić inny.... serwis nie potrzebnyTurbo94 pisze:To czemu nie kupił od razu lepszych autobusów?
J-31 nawiązując do twojej wypowiedzi że pan Zagozda prowadzi wiele działalności to prawda sprawdziłem na stronie internetowej, firmy i tak Zagozda.J-31 pisze:Jak patrzę na nazwę jego przedsiębiorstwa, to mam wrażenie, że jego firma prowadzi wiele różnych działalności. A komunikacja miejska jest tylko jedną z wielu...
O nowe autobusy trzeba dbać, mieć serwis, albo płacić za serwis. A autobusy używane... pojeździć, zajeżdzić, wyrzucić, kupić inny.... serwis nie potrzebnyTurbo94 pisze:To czemu nie kupił od razu lepszych autobusów?
Świadczy usługi w zakresie:
- ślusarstwa
- mechaniki maszyn i urządzeń rolniczych
- usługi przewozowe osób
- sprzedaży komputerów
- sprzedaży i tworzenie programów
komputerowych
- projektowanie i instalacja
sieci komputerowych
To tyle jeśli chodzi o działalność jaką prowadzi p.Zagozda
Bo tak jest…Jak patrzę na nazwę jego przedsiębiorstwa, to mam wrażenie, że jego firma prowadzi wiele różnych działalności. A komunikacja miejska jest tylko jedną z wielu...
Dobrze gada, dać mu wody ognistej!Kuba pisze:Zresztą nie wydaje mi sie żeby mu zależało, autobusy są sprawne i jeżdżą i to najważniejsze.
A samą jakość wykonywanych usług to ma prawdopodobnie gdzieś.
1. Wcale nieTurbo94 pisze:Henryk Zagozda jest taki bogaty, że wystarcza mu na zakup nowych busów.
2. Po prostu mu na tym nie zależy. Nie każdy musi być MKM-em, dla niego autobusy to po prostu biznes, a że prowadząc go tak jak teraz najwyraźniej mu się opłaca — nic nie zmienia.