PolskiBus.com

Organizatorzy transportu miejskiego, przewoźnicy komunikacji miejskiej, wykazy taboru.
Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio »

Auper pisze:A jak wyglądają autobusy do Pragi...? Jest już coś takiego albo chociaż w planach...?
Wiesz, ja rozumiem gdybyśmy rozmawiali tu o jakimś PKSie, bo w tych przedsiębiorstwach schemat połączeń, to pojęcie nieznane, ale w przypadku tej firmy :?: Wejdź na stronę i sam zobacz:
http://www.polskibus.com/sites/default/ ... a-2012.pdf

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

Wojtek-MKM pisze:To już lepiej zacząć od Lwowa -> Przemyśl -> Jarosław
Ten odcinek trasy jest trochę bez sensu, a i na bazę w Lwowie nie ma co liczyć
Auper pisze:A jak wyglądają autobusy do Pragi
Są ładne i czerwone :D Czechy są w strefie Schengen, to się tam wjeżdża jak na pole teściowej, do Lwowa jednak wjechać trochę trudniej
Wojtek-MKM pisze: PKS Kraków chcesz zlikwidować?
To on jeździ na tej trasie? A jeśli tak, to pewnie z postojami w jakichś Grudziądzach i innych Nowych Zmazach zamiast przejechać A1

Awatar użytkownika
Wojtek-MKM
Posty: 574
Rejestracja: 2010-08-06, 13:41
Lokalizacja: Kraków Czyżyny

Post autor: Wojtek-MKM »

pmaster pisze:To on jeździ na tej trasie?
Zakopane -> Karwia / Gdynia szefie. ;)

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

Mój uniżony sługo, przecież jest w Toruniu gdzieś o 3.30. Wielu pasażerów wolałoby rozpoczynać podróż o innej godzinie.

[ Dodano: 09 Sie 2012 23:33 ]
Uruchomili połączenie do Olsztyna. Co ciekawe, wydaje mi się, że jedzie o pół godziny krócej niż ten do Ostródy.

Awatar użytkownika
Marcin_558
Posty: 4134
Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
Kontakt:

Post autor: Marcin_558 »

PolskiBus.com pisze:Olsztyn kolejnym miastem na mapie połączeń PolskiBus.com

Miesiąc temu świętowaliśmy przewiezienie miliona pasażerów, ostatnio otworzyliśmy nowe połączenie Warszawa - Radom, a dziś mamy przyjemność poinformować o uruchomieniu kolejnego, ekspresowego połączenia autokarowego pomiędzy Olsztynem a Warszawą. Autokary regularne kursy rozpoczną już w środę, 29 sierpnia br.

PolskiBus.com uruchamia ekspresowe połączenia autokarowe pomiędzy Olsztynem a Warszawą
4 połączenia dziennie, dogodne godziny odjazdów i krótki czas podróży
Odjazdy autokarów PolskiBus.com z dwóch przystanków w Olsztynie
Odpoczywaj lub pracuj podczas podróży, korzystając z bezpłatnego dostępu do Wi-Fi**, gniazdek elektrycznych i klimatyzacji
Ceny biletów zaczynają się od 1 zł + 1 zł opłaty rezerwacyjnej

Autokary PolskiBus.com z Olsztyna wyruszać będą z dwóch lokalizacji. Z przystanku mieszczącego się obok Hotelu Gromada, przy ul. Kościuszki odjazdy odbywać się będą o godzinach: 05:00, 10:05, 14:20 i 19:05. Natomiast z przystanku komunikacji miejskiej - Uniwersytet Stadion autokary będą wyjeżdżać o godzinach: 05:10, 10:15, 14:30 i 19:15. W Warszawie pasażerowie PolskiBus.com będą wysiadać na dworcu autobusowym przy stacji Metro Wilanowska (stanowisko nr 14), z którego istnieje możliwość dogodnej przesiadki do transportu miejskiego.

Czas podróży autokarami PolskiBus.com z Olsztyna do Warszawy wynosi tylko 3 godziny i 10 minut, dzięki czemu połączenia PolskiBus.com są jednymi z najszybszych połączeń na tej trasie.

Ceny biletów rozpoczynają się od 1 zł + 1 zł opłaty rezerwacyjnej. Najlepszym sposobem, aby zarezerwować bilet jest odwiedzenie strony internetowej www.polskibus.com. Jeśli wolisz kupić bilety bezpośrednio przed podróżą, możesz zakupić je na przystanku PolskiBus.com obok Hotelu Gromada, przy ul. Kościuszki, Olsztyn. Bilety będą w sprzedaży pod warunkiem dostępności miejsca w autokarze.


Obrazek
Nowości:

- P9 kończy niektóre kursy w Radomiu
- Zwiększona częstoliwość linii do Białegostoku

Souter Holding inwestuje w Turcji:
https://www.idobus.com.tr/web//index.jsf

Awatar użytkownika
Wojtek-MKM
Posty: 574
Rejestracja: 2010-08-06, 13:41
Lokalizacja: Kraków Czyżyny

Post autor: Wojtek-MKM »

Czyżby baza w Krakowie się robi? Na dzikim parkingu przy torach kolejowych przy ul. Wileńskiej stoją sobie 2 Altanki z PB w towarzystwie Crosswaya 10,6 z Mobilisa.

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

Myślałem raczej o Rzeszowie, ale Kraków też dobry.

Awatar użytkownika
Rudy
Posty: 384
Rejestracja: 2009-12-06, 20:31
Lokalizacja: Wrocław/Slough UK

Post autor: Rudy »

To nic nadzwyczajnego, we Wrocławiu też nieraz stoją dwa VanHoole na PKSie.

Awatar użytkownika
Marcin_558
Posty: 4134
Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
Kontakt:

Post autor: Marcin_558 »

PolskiBus.com pisze:Jeszcze więcej bezpośrednich połączeń z Wrocławia do Warszawy

PolskiBus.com zwiększa liczbę ekspresowych połączeń autokarowych pomiędzy Wrocławiem a Warszawą
Autokary z Wrocławia do Warszawy będą odjeżdżać aż 7 razy dziennie
5 bezpośrednich połączeń ekspresowych pomiędzy Wrocławiem a Warszawą
2 połączenia pomiędzy Wrocławiem a Warszawą przez Łódź
Odpoczywaj lub pracuj podczas podróży, korzystając z bezpłatnego dostępu do Wi-Fi**, gniazdek elektrycznych i klimatyzacji
Ceny biletów zaczynają się od 1 zł + 1 zł opłaty rezerwacyjnej
Autokary regularne kursy rozpoczną już w środę, 29 sierpnia br.
Bilety możesz rezerwować już dziś na stronie www.polskibus.com

Autokary PolskiBus.com z Wrocławia niezmiennie odjeżdżają z Dworca Polbus-PKS przy ulicy Suchej 1/11. Bezpośrednie połączenia ekspresowe z Wrocławia do Warszawy realizowane będą przez cały tydzień o godzinach: 06:00, 10:00, 12:00, 15:00 i 16:00. Połączenia z Wrocławia do Warszawy przez Łódź będą realizowane o godzinach 13:40 i 01:40, także przez cały tydzień. Czas bezpośredniej podróży autokarami PolskiBus.com z Wrocławia do Warszawy to tylko 6 godzin.

W Warszawie autokary PolskiBus.com zatrzymują się na dworcu autobusowym przy stacji Metro Wilanowska (stanowisko nr 14), z którego istnieje możliwość dogodnej przesiadki do transportu miejskiego.

Ceny biletów rozpoczynają się od 1 zł + 1 zł opłaty rezerwacyjnej. Najlepszym sposobem, aby zarezerwować bilet jest odwiedzenie strony internetowej www.polskibus.com. Bilety możesz również kupić w biurze podróży - Tuzinkiewicz Travel przy ulicy Pomorskiej 55/34U we Wrocławiu, które jest czynne od poniedziałku do piątku.

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

No, biorąc pod uwagę to, że najszybszy pociąg kwalifikowany na tej trasie jedzie 5h13min a pospieszny ponad 6h, to nic dziwnego że zwiększają liczbę połączeń :P
Nie wie ktoś może którędy dokładnie jeżdżą te autobusy?

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Zapewne przez Częstochowę i Piotrków Trybunalski (czyli gierkówką), z tymże te 6h to chyba coś na wyrost, bo "gierkówa" jest teraz w ostrej przebudowie (będzie autostradą, już jest wybetonowana, nie ma asfaltu) i jedzie się w kolumnie jednym pasem w obu kierunkach.

Co ciekawe na pewnym skrzyżowaniu pod Mszczonowem "gierkówka" nagle staje się drogą... podporządkowaną i można trochę postać w korku, zanim TIR-y z Grodziska (również w kolumnie) wyjadą ;)

Natomiast z tego co tam napisali, część kursów do Warszawy przez Łódź Kaliską.

Zastanawia mnie jeszcze czy oni czasami do Wrocka nie pędzą przez A2, ale to chyba mało realne :roll:

Ja ostatnio napotkałem ich autobusy na "gierkówce" ;)

9507
Posty: 2906
Rejestracja: 2008-10-03, 18:15
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: 9507 »

Wrocław - Warszawa? Z Wrocławia DK8, potem przez Sieradz, Zduńska Wola, Łódź i dalej na A2 i autostradą do WArszawy, wjazd od chyba Bemowa.

Szczerze mówiąc mogliby nas połączyć w końcu z innymi miastami niż Praga i Warszawa.

Podróż z PB do stolicy wygodna i ogólnie na plus. Ale przy odbiorze bagażu mogliby się bardziej postarać, bo otworzenia luków i danie pasażerom wolnej ręki to nie jest dobre wyjście. Każdy może sobie wziąć każdą walizkę. Kwit bagażowy to pic na wodę.

ppln

Post autor: ppln »

9507 pisze:Kwit bagażowy to pic na wodę.
Nie całkiem pic na wodę bo masz dowód, że coś dawałeś

9507
Posty: 2906
Rejestracja: 2008-10-03, 18:15
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: 9507 »

Tylko jak to w razie czego odzyskać, skoro nie wiadomo, kto odebrał?

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

Można próbować z jakimś odszkodowaniem

9507
Posty: 2906
Rejestracja: 2008-10-03, 18:15
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: 9507 »

Ale czy tędy droga? Wystarczyłoby przestrzegać własnych zasad.

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

Może im nie kradną i im się nie chce.

[ Dodano: 01 Wrz 2012 19:12 ]
Przenoszą odjazdy do Gdańska na dworzec na Młocinach

Awatar użytkownika
Marcin_558
Posty: 4134
Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
Kontakt:

Post autor: Marcin_558 »

Kolejne miasta chcą linii przewoźnika PolskiBus.com:
Mieszkańcy kolejnych polskich miast walczą o PolskiBus!

Funkcjonująca od czerwca 2011 roku sieć połączeń międzymiastowych PolskiBus.com zrewolucjonizowała polski rynek przewozów autokarowych nie tylko pod względem komfortu podróżowania i atrakcyjnych cen przejazdu. Spójna i konsekwentna kampania marketingowa przy użyciu nowoczesnych środków przekazu wykreowała wśród pasażerów poczucie przywiązania do marki oraz sprawiła, że podróżowanie autobusem stało się atrakcyjne. W kraju, w którym korzystanie z transportu publicznego wciąż kojarzy się raczej z koniecznością niż przyjemnością, jest to niebagatelne osiągnięcie.

Od samego początku usługi przewozowe pod marką PolskiBus.com były skierowane głównie do grupy młodych, aktywnych, mobilnych i nowoczesnych Polaków. Podstawowym kanałem komunikacji pomiędzy firmą a pasażerami stał się Internet. To za pośrednictwem sieci sprzedawane i rezerwowane są bilety, publikowane komunikaty o nowych połączeniach i zmianach na istniejących liniach. Oprócz strony internetowej PolskiBus.com, do której adres zawarty jest w nazwie handlowej połączeń, bardzo aktywnie wykorzystywany jest popularny portal społecznościowy Facebook. Oficjalny profil PolskiBus.com na facebooku lubi już niemal 55 tysięcy osób, z których część aktywnie uczestniczy w komentowaniu bieżących wydarzeń związanych z funkcjonowaniem linii. Administratorzy profilu udzielają odpowiedzi na pytania użytkowników oraz pobudzają ich do wypowiadania się na różne tematy. Utrzymywany w ten sposób kontakt z klientami tworzy poczucie przywiązania do marki –to ogromny potencjał, z którego wagi zdają sobie sprawę nowoczesne firmy działające w dowolnej branży.

Specyficznym objawem tego przywiązania są inicjatywy społecznościowe podejmowane w celu przekonania PolskiBus.com do uruchomienia kolejnych połączeń. Krótko po uruchomieniu linii P6 z Warszawy przez Kielce do Krakowa i Zakopanego, na facebooku pojawił się profil „Chcemy żeby PolskiBus.com zatrzymywał się w Radomiu”. Inicjatywę wsparło ponad 200 osób, wysyłano oficjalne zapytania do przewoźnika, o sprawie pisały też lokalne gazety. Po kilku miesiącach powstała nowa linia P9 łącząca Radom z Warszawą, choć linie P6 do Krakowa i Zakopanego oraz P10 do Rzeszowa przez Ostrowiec Świętokrzyski wciąż przejeżdżają przez miasto bez zatrzymania. Gdy autobusy P9 wyjechały w trasę, PolskiBus zapytał na swoim profilu na facebooku: „Jakie nowe połączenia chcielibyście widzieć na naszej mapce?”. Następny w kolejce może być Zamość. Aż 2 tysiące osób wyraziło zainteresowanie wydarzeniem pod nazwą „PolskiBus w Zamościu”. Wśród internautów pojawia się także coraz mocniej temat wprowadzenia bezpośrednich połączeń pomijających stolicę. Dotychczas funkcjonujące trasy zaczynają swój bieg w Warszawie i rozchodzą się we wszystkich kierunkach łącznie do dwudziestu miast w Polsce i czterech za granicą. Mieszkańcy Wrocławia zwracają uwagę na znacznie gęstszą siatkę połączeń we wschodniej części kraju i postulują utworzenie w stolicy Dolnego Śląska bazy PolskiBus.com umożliwiającej uruchomienie linii do Gdańska, Bydgoszczy, Poznania, Opola, Katowic, Krakowa i Rzeszowa. Zainteresowanie tym tematem deklaruje niemal 3,5 tysiąca użytkowników portalu facebook.

Sama popularność internetowych inicjatyw społecznościowych nie przesądza jeszcze o zasadności tworzenia kolejnego połączenia –nie wszyscy podpisujący się pod postulatem zostaną rzeczywistymi pasażerami. Ciężko ocenić czy działalność internautów miała jakikolwiek wpływ na kolejne kroki dotychczasowego rozwoju siatki połączeń –przewoźnik realizuje własną strategię, opartą na dokładnych analizach i trzymaną w tajemnicy przed konkurencją. Mimo to PolskiBus.com traktuje takie inicjatywy z wyraźną życzliwością, i nie jest w tym nic dziwnego –aktywne zapraszanie mieszkańców kolejnych miast do rozbudowy siatki połączeń to niespotykane dotąd zjawisko, będące wyraźnym dowodem sukcesu działań marketingowych przewoźnika.

http://infobus.pl/text.php?id=51241
-----------------------------------------------
Polska konkurencja donosi na PolskiBus. Wojna na drogach.

PolskiBus chwali się, że w ciągu półtora roku od debiutu przewiózł już 2 mln pasażerów. To promil w przeżywającej kryzys branży przewozów autokarowych, a mimo to polska konkurencja skarży się na działalność Brytyjczyków. - Naszym zdaniem ta firma narusza polskie prawo - mówią i zarzucają jej m.in. zaniżanie cen biletów
Czerwone autobusy z logo PolskiegoBusa pojawiły się na polskich drogach w czerwcu ubiegłego roku. Stoi za nim szkocki magnat transportowy sir Brian Souter. Plany od początku miał ambitne - w pierwszym roku w nowego przewoźnika zainwestował 30 mln euro, a całkowitą wartość inwestycji ocenia na ponad 100 mln. - Chcemy w ciągu najbliższych dwóch-trzech lat zostać liderem rynku autobusowego w Polsce. Myślę, że możliwe wyniki do uzyskania w tej perspektywie czasowej to 100 mln euro zysków rocznie ze sprzedaży biletów i flota 200 autobusów - mówił Souter w kwietniu w rozmowie z "Gazetą".

Autokarów jest na razie 68, a firma obsługuje na razie 11 tras krajowych i cztery międzynarodowe. Głównym magnesem przyciągającym klientów miały być komfortowe, klimatyzowane autokary z Wi-Fi i tanie bilety w cenach zaczynających się od 1 zł. Przewoźnik w połowie grudnia ogłosił, że na wszystkich trasach rozda klientom 50 tys. biletów za złotówkę. Na razie patent się sprawdza - w zeszłym tygodniu PolskiBus.com ogłosił, że od rozpoczęcia działalności w Polsce przewiózł już 2 mln pasażerów.

Czy PolskiBus łamie prawo?

- Naszym zdaniem sposób, w jaki PolskiBus realizuje przewozy, narusza polskie prawo - mówi Zdzisław Szczerbaciuk, prezes Polskiej Izby Gospodarczej Transportu Samochodowego i Spedycji, który zrzesza ponad 60 proc. wszystkich krajowych przewoźników autokarowych (w tym także... PolskiegoBusa). Prezes wylicza m.in. niezamieszczanie rozkładu jazdy na wszystkich przystankach, brak jasnej taryfy określającej ceny biletów, czego efektem jest niehonorowanie ustawowych ulg, oraz to, że biletu nie można kupić u kierowcy. Zarzutem jest też zaniżanie cen, czyli słynne bilety za złotówkę. - Polskie prawo w odróżnieniu od prawa lotniczego nie zezwala na sprzedawanie biletów w różnych cenach na tych samych trasach, a oni to robią - przekonuje Szczerbaciuk. I dodaje, że jego apele do Ministerstwa Transportu i Głównego Inspektora Transportu Drogowego pozostały bez odzewu. - Chcemy tylko równego traktowania wszystkich na rynku - dodaje.

- Nie ma żadnych przepisów, które mówią o tym, że kierowca ma obowiązek sprzedać w autobusie bilety. Rozkłady jazdy mamy wywieszone na każdym przystanku i na naszej stronie, a cenniki biletów zgodnie z przepisami znajdują się na każdym autobusie, punkcie sprzedaży oraz na stronie internetowej - mówi Piotr Bezulski, dyrektor zarządzający PolskiBus.com. Jego zdaniem zarzuty to efekt wprowadzenia przez PolskiBus innowacji na mocno konserwatywnym rynku. - Na pewno nic przeciwko tym zmianom nie mają pasażerowie - mówi dyrektor przewoźnika.

Sprawą zajął się Główny Inspektor Transportu Drogowego, który zweryfikował zgłoszenie Izby i przeprowadził kontrolę. - PolskiBus wykonuje zarówno przewozy krajowe, jak i międzynarodowe. Są one poddane różnym reżimom prawnym. W przeciwieństwie do norm dla przewozów krajowych regulacje wspólnotowe nie wskazują na to, że przewoźnik ma obowiązek umieszczania informacji o rozkładach jazdy na przystankach - tłumaczy Aleksandra Kobylska z GITD. - Powinny być one jedynie podane do publicznej wiadomości w sposób przystępny, co pozostawia swobodę przewoźnikowi.

Brak cennika opłat? GITD uważa, że w przypadku wydania zezwolenia na przewozy międzynarodowe posiadanie cennika nie jest wymagane. Za to zwrócił się jednak do urzędu mazowieckiego marszałka z prośbą o sprawdzenie, czy cenniki widnieją w autobusach na trasach krajowych.

Osobną kwestią pozostaje zarzut o stosowanie przez PolskiegoBusa dumpingu cen biletów. - To może być uznane za naruszenie zasad uczciwej konkurencji - przyznaje Kobylska. - Ale ocena nie leży w gestii organów Inspekcji Transportu Drogowego - dodaje. Dlatego GITD przekazała sprawę do UOKiK, jednak na razie urząd nie zajął stanowiska.

Ławica małych rybek

2 mln pasażerów PolskiegoBusa to w skali rynku przewozów autokarowych w Polsce ledwie promil. - Przewozy na odległość powyżej 150 km stanowią najwyżej 2 proc. rynku. Reszta to podróże w granicach 30-50 km: do szkoły, do pracy czy do urzędu. Dlatego nie przeceniałbym ich wpływu na transport autokarowy - mówi Szczerbaciuk. Ale trudno dziwić się nerwowości konkurencji, bo rynek się kurczy. W ubiegłym roku z autobusowego transportu, a więc PKS-ów, firm prywatnych i busików skorzystało 800 mln pasażerów. Niby dużo, ale jeszcze na początku lat 90. liczba pasażerów korzystających z autobusów wynosiła prawie 3 mld rocznie.

Rynek wciąż jednak jest wart 3,5-4 mld zł. Liczba robi wrażenie, ale z roku na rok pasażerów jest mniej - z wyliczeń PIGTSiS wynika, że w tym roku ich liczba spadnie o ponad 9,5 proc. - To efekt zmian demograficznych. Mamy w szkołach ponadgimnazjalnych ponad 250 tys. młodzieży mniej niż pięć lat temu, a uczniowie stanowią 50-55 proc. wszystkich osób korzystających z komunikacji publicznej. Spada popyt, a przewozy są mniej rentowne, więc przewoźnicy likwidują połączenia i podnoszą ceny - tłumaczy Zdzisław Szczerbaniuk.

Czy PolskiBus może stać się liderem? To możliwe, gdyż rynek przewozów jest bardzo rozdrobniony. Po polskich drogach jeździ 30 tys. autokarów. Połowa z nich należy do 230 przewoźników, druga połowa to ponad 3 tys. małych prywatnych firm, wśród których lwia część to popularne busiki. I choć na rynku działają większe międzynarodowe koncerny, jak Veolia czy Mobilis, to ich zasięg jest tak naprawdę lokalny.

Problemy czy oszczędności?

O swoich wynikach finansowych PolskiBus nie chce mówić. - Działamy i mamy ambitne plany rozwoju - odpowiada wymijająco dyrektor Bezulski. Nie chce też odnieść się do słów Soutera, że przewoźnik miał zacząć na siebie zarabiać już od jesieni. - Oczywiście zarabiamy pieniądze i realizujemy plan finansowy nakreślony przez właściciela - mówi oględnie. Dodaje jednak, że dobre perspektywy biznesu dostrzegły największe polskie banki, które zaangażowały się w finansowanie inwestycji przewoźnika.

Kilka dni temu "Gazeta" dowiedziała się nieoficjalnie, że przewoźnik zwolnił kilkanaście osób zajmujących się kateringiem na kilku trasach, motywując to "trudną sytuacją firmy". - Firma szuka też innych oszczędności, kierowcy mają zakaz uruchamiania dodatkowego ogrzewania, aby zmniejszyć zużycie paliwa - powiedział nam jeden ze zwolnionych pracowników.

- Przeprowadziliśmy analizę, z której wynika, że możemy świadczyć nasze usługi bardziej efektywnie. Dokonaliśmy po prostu reorganizacji, w wyniku której z niektórymi pracownikami musieliśmy rozwiązać umowy. Była to trudna decyzja, ale musieliśmy ją podjąć - mówi Bezulski. Dodaje, że w najbliższym czasie firma planuje zatrudnić 50 nowych kierowców. Dementuje też informację o ogrzewaniu. - Nasze autobusy są w pełni klimatyzowane, ale może się zdarzyć, że komuś będzie zbyt zimno lub za gorąco. Zawsze można to zgłosić kierowcy. ¯adne odgórne ograniczenia dotyczące ogrzewania nie miały miejsca, bo to mogłoby się obrócić przeciwko nam - tłumaczy Bezulski.

http://wyborcza.biz/Firma/1,101618,1310 ... ch.html#MT

Awatar użytkownika
Amalio
Posty: 5887
Rejestracja: 2006-12-31, 20:37
Lokalizacja: Pawłowice
Kontakt:

Post autor: Amalio »

Tak się bronią przez PolskimBusem. Ciekawe czemu nie bronili tak PKSów jak były niszczone przez busiarstwo.
Liczę na to, że Souter wygra z tym mongolskim państwem.

faja_k
Posty: 6027
Rejestracja: 2007-01-08, 21:57
Lokalizacja: Nie jest kolorowo.

Post autor: faja_k »

Marcin_558 pisze:oraz to, że biletu nie można kupić u kierowcy
:D
Marcin_558 pisze:Polskie prawo w odróżnieniu od prawa lotniczego nie zezwala na sprzedawanie biletów w różnych cenach na tych samych trasach, a oni to robią - przekonuje Szczerbaciuk.
Jak to nie? To skąd w PKS-ach ulgi handlowe? Promocje typu: osoba posiadająca bilet miesięczny może zabrać w weekend drugą osobę z ulgą 50%? Zniżki dla jadących tam i z powrotem? Oferty Last Minute (nie wiem czy w PKS-ach są, ale PKP IC takie ma/miało) itp. Zarzuty przedstawione w tekście w większości są bzdurne.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Organizatorzy i przewoźnicy”