Autobus 3w1
Autobus 3w1
http://transportnews.eu/publicystyka/ar ... rBv_Y.link
W Dreźnie Hübner testuje ciekawe rozwiązanie - autobus modułowy. Na czym to polega? Na prostym podłączaniu i odłączaniu dodatkowych sekcji pojazdu jako odpowiedź na większe lub mniejsze potoki pasażerskie.
W Dreźnie Hübner testuje ciekawe rozwiązanie - autobus modułowy. Na czym to polega? Na prostym podłączaniu i odłączaniu dodatkowych sekcji pojazdu jako odpowiedź na większe lub mniejsze potoki pasażerskie.
Re: Autobus 3w1
Dosyć ciekawe, oglądałem ten film i od razu mogę napisać - nie przyjmie się
Tam jest za dużo czynności do wykonania - kierowca musiałby być mechanikiem i nosić (wozić) ze sobą torbę z narzędziami. O wiele praktyczniejszym rozwiązaniem jest autobus + klasyczna przyczepa. I jak wiemy jest dosyć mało przewoźników, którzy z tego rozwiązania korzystają na co dzień.
Tam jest za dużo czynności do wykonania - kierowca musiałby być mechanikiem i nosić (wozić) ze sobą torbę z narzędziami. O wiele praktyczniejszym rozwiązaniem jest autobus + klasyczna przyczepa. I jak wiemy jest dosyć mało przewoźników, którzy z tego rozwiązania korzystają na co dzień.
Re: Autobus 3w1
A kto powiedział że kierowca ma to wszystko zrobić. I tak autobus musi zjechać do zajezdni, bo przecież nie zostawi doczepy na mieście. Mogą to zrobić mechanicy.
Rozwiązanie to ma zaletę nad doczepami - przestrzeń pasażerska nie jest oddzielona, lecz jednoprzestrzenna. Ponadto przewóz pasażerów w przyczepce w Polsce jest prawnie zabroniona.
Rozwiązanie to ma zaletę nad doczepami - przestrzeń pasażerska nie jest oddzielona, lecz jednoprzestrzenna. Ponadto przewóz pasażerów w przyczepce w Polsce jest prawnie zabroniona.
Re: Autobus 3w1
Mi raczej się wydaje że to jest 2w1 bo przypuszczam że autobus przez obu przegubów raczej nie pojedzie ani tylko z środkowym.
Czyli
albo układ 1+3 (czyli klasyczny przegubowiec)
układ 1+2+3 (czyli wszystko razem ;P )
Pomysł ciekawy, ale lepszy od niego byłby taki, gdyby można było dodatkowo odłączać sam silnik. wtedy mamy wszystkie możliwe układy od solówki przez 2 konfiguracje przegubowca po 2 przegubowca.
Czyli
albo układ 1+3 (czyli klasyczny przegubowiec)
układ 1+2+3 (czyli wszystko razem ;P )
Pomysł ciekawy, ale lepszy od niego byłby taki, gdyby można było dodatkowo odłączać sam silnik. wtedy mamy wszystkie możliwe układy od solówki przez 2 konfiguracje przegubowca po 2 przegubowca.
Re: Autobus 3w1
Pomysł dotyczy tylko odpinanego przegubu, ale dzięki niemu, w przyszłości mogą powstać takie konstrukcje autobusów, które mogą być solówką i przegubowcem dwu- lub trójczłonowym.