Mobilis w Bydgoszczy wg. Ryszarda49
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Więc zrób to.Ryszard49 pisze:to muszę kolegę KKS uświadomić że mogę tylko napisać czym się różnią od siebie firmy prywatne od firm miejskich.
I napisz przy okazji, czemu się nie sprawdza. I nie zapominaj, że lekko nie mieli.Ryszard49 pisze:tak się akurat złożyło że obsługę linii komunikacyjnych będzie wykonywała ta sama firma która w Bydgoszczy niestety się nie sprawdziła.
Jaki system identyfikacji pojazdów?Ryszard49 pisze:Co więcej wykonuje swoje zadania które można określić jako usługi z "dziką kartą", bo jak można określić funkcjonowanie tej firmy której usługi nie są monitorowane przez system identyfikacji pojazdów.
A teraz to już chyba całkiem straciłeś kontakt z rzeczywistością, bo to niemożliwe, żeby nie było ¯ADNEJ możliwości kontroli… Wtedy mogliby przecież do obsługi 69 kupić tylko 1 Jelcza PR110 i obsługiwać nim tę linię (o ile się nie zepsuje), a że równie dobrze możnaby linię zlikwidować — a kto wyciągnie konsekwencje?Ryszard49 pisze:Czyli prostym językiem można to powiedzieć że Z.D.K.i M nie ma możliwości kontroli ilości taboru jak i jego punktualności na trasie.
Takie skrzynki będące albo nadajnikami (żeby można było sprawdzić trasę pojazdu na żywo przy odbiornikach radiowych na przystankach) albo rejestratorami danych kursowych (coś jak moduł drogi R&G), produkcji Pixela, prawdopodobnie spięte ze sterownikiem żeby podawało nr linii (ale system informacji pasażerskiej to bardzo ubogi macie, w każdym razie Forbus ma uboogi - bez zapowiedzi przystanków, bez wyświetlania kolejnych przystanków, ze stałą trasą przejazdu wyświetlaną wewnątrz). Forbus to ma, w każdym razie, nie dopytywałem jednak jak to działa.plocmaster pisze:Jaki system identyfikacji pojazdów?
Niestety nie wiedziałem co z tym tematem-kłótnią zrobić, więc przesłałem ją do strefy 51.
Co do argumentów Ryszarda49 - ja, jako warszawiak - muszę napisać, że firma Mobilis, choć nie jest perfekcyjna i na pewno ma swoje grzeszki na sumieniu, to Warszawie wcale nie odstaje od innych "ajentów". Firma normalnie funcjonuje... w przeciwieństwie do Bydgoszczy, ale ...
... Ryszardzie - Obudź się Kwestię problemów Mobilisa, opisali Ci już Ci koledzy, i to kilka razy
... jeśli się firmie nie będzie przeszkadzało, to w Bydgoszczy również będzie funkcjonować prawidłowo. To jest kwestia dalszych inwestycji w Bydgoszczy. A inwestycje będą możliwe dopiero wtedy, gdy firma wygra przetarg na obsługę linii 69
... A póki co - "Mobilis" nie wygrał przetargu na obsługę linii 69 ... zatem, o co jest ta kłótnia ?
Co do argumentów Ryszarda49 - ja, jako warszawiak - muszę napisać, że firma Mobilis, choć nie jest perfekcyjna i na pewno ma swoje grzeszki na sumieniu, to Warszawie wcale nie odstaje od innych "ajentów". Firma normalnie funcjonuje... w przeciwieństwie do Bydgoszczy, ale ...
... Ryszardzie - Obudź się Kwestię problemów Mobilisa, opisali Ci już Ci koledzy, i to kilka razy
... jeśli się firmie nie będzie przeszkadzało, to w Bydgoszczy również będzie funkcjonować prawidłowo. To jest kwestia dalszych inwestycji w Bydgoszczy. A inwestycje będą możliwe dopiero wtedy, gdy firma wygra przetarg na obsługę linii 69
... A póki co - "Mobilis" nie wygrał przetargu na obsługę linii 69 ... zatem, o co jest ta kłótnia ?
Po 1 wygrał, po 2 chyba po odwołaniu się w końcu pozwolili mu podpisać umowę i kontynuować.J-31 pisze:... A póki co - "Mobilis" nie wygrał przetargu na obsługę linii 69 ... zatem, o co jest ta kłótnia ?
No, ale Ryśku swoje wie i nam nie powie, bo my są głupie i się nie znamy, to co on będzie z baranami dyskutował.J-31 pisze:jeśli się firmie nie będzie przeszkadzało, to w Bydgoszczy również będzie funkcjonować prawidłowo.
OK. Mea culpa - źle się wyraziłem. "Mobilis" wygrał przetarg, ale przetarg (przynajmniej na początku) został unieważniony.... a teraz nie wiem, co w końcu z tym przetargiem. Zdaje się, że znów Forbus go próbował unieważnićplocmaster pisze:Po 1 wygrał, po 2 chyba po odwołaniu się w końcu pozwolili mu podpisać umowę i kontynuować.