7700 -nowa wersja
Hmmm. Ja jechałem testerem, ale starszą generacją Volvo 7000, kilka lat temu. Było to jeszcze faktycznie 7000, tuż przed 7700. I trzeba przyznać, że na tą smutną, ciemną kolorystykę wnętrza (wieża, etc) projektanci z Volvo wpali już dawno. Już wtedy miałem podobne wrażenia estetyczne jak obecnie kol. U2wu2w pisze:Na minus: Wspomniany kolor popielaty jest zbyt ciemny i zastosowany w zbyt dużej ilości w tylnej części wnętrza (wieża i elementy wykończenia aż po sufit) co powoduje, iż z tyłu jest ciemno
A zatem szkoda, że projektanci nie pomyśleli o jakimś jaśniejszym kolorze tych plastików
Ooo. To jest i tak nowość. Bowiem testery z poprzedniej generacji 7000, w ogóle nie miały żadnej szybki. Kabina była praktycznie otwarta. Mogłeś oprzeć się o kierowcęu2w pisze:Szyba kabiny kierowcy w topornej ramce nijak niemającej się do ogólnej stylistyki - do tego lata w czasie jazdy
W cenie części zamiennych chyba... Bo trwałość toto ma dość przeciętną, mimo wszystko (może posłużę się poprzednikami jako przykładem - 2 B10LA już są w postępowaniu kasacyjnym, podczas gdy O405GN2 (#1797), pomimo bycia ex-testerem ma się cały czas bardzo dobrze).Michał pisze:¯aden Lion's, Solaris czy Citaro nie dorówna 7700.
I jakkolwiek jeździ się tym naprawdę komfortowo, przyjemnie jeździ się każdym nowym autobusem (nawet Jelczem, jak się uprzeć)
Ornowski to już raczej niczego nie kupi
Citaro potaniał to i zamówienia się posypały, ponadto to wytrzymałe, oszczędne wozy, więc czemu sie dziwić-można mieć tylko za złe stylistykę i toporność wnętrza-ale o gustach się nie dyskutuje..
Co do nieszczęsnego Volvo-o co chodziło z częściami bo słyszałem,że drogie są mocno. Dodatkowo marna jakość wykonania, straszliwe zużycie paliwa i to za 850tys za golasa SN
[ Dodano: 21 Lut 2008 18:17 ]
Nie wiem jak ze zużyciem paliwa 9litrowych jednostek-7,3litrowe były beznadziejne
Citaro potaniał to i zamówienia się posypały, ponadto to wytrzymałe, oszczędne wozy, więc czemu sie dziwić-można mieć tylko za złe stylistykę i toporność wnętrza-ale o gustach się nie dyskutuje..
Co do nieszczęsnego Volvo-o co chodziło z częściami bo słyszałem,że drogie są mocno. Dodatkowo marna jakość wykonania, straszliwe zużycie paliwa i to za 850tys za golasa SN
[ Dodano: 21 Lut 2008 18:17 ]
Nie wiem jak ze zużyciem paliwa 9litrowych jednostek-7,3litrowe były beznadziejne
Nie byłbym taki pewien z tą oszczędnością. Naprawdę bywają tańsze wozy...kombino pisze:ponadto to wytrzymałe, oszczędne wozy
A w jakich miastach eksploatuje się od nowości B10LA?Michał pisze:W żadnym innym mieście nie narzekają na B10L, wręcz przeciwnie.
Nie wiem jak z paliwem, ale nowe Volva (i ex-tester #3001, rocznik 1999/2000) jeżdżą całkiem sprawnie.Nie wiem jak ze zużyciem paliwa 9litrowych jednostek-7,3litrowe były beznadziejne
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Nie wiem czy było - ale zaryzykuję dołączeniem postu do tematu.
Volvo 7700 Hybrid:
Wreszcie góra od strony "gołębnika" wygląda przyzwoicie.
W stosunku do standardowej wersji - Hybrid będzie posiadać drzwi otwierane eletrycznie - a to ze względu na zastosowany odzysk energii przy hamowaniu.
Model będzie oferowany od 2010 roku, a w tym roku Volvo wypuści testera.
Zdjęcia: Volvo Bus, znalezione na: http://allaboutbuses.wordpress.com/
No to patrzcie teraz uważnie na ulice, bo do któregoś z Waszych miast tester też trafi
Volvo 7700 Hybrid:
Wreszcie góra od strony "gołębnika" wygląda przyzwoicie.
W stosunku do standardowej wersji - Hybrid będzie posiadać drzwi otwierane eletrycznie - a to ze względu na zastosowany odzysk energii przy hamowaniu.
Model będzie oferowany od 2010 roku, a w tym roku Volvo wypuści testera.
Zdjęcia: Volvo Bus, znalezione na: http://allaboutbuses.wordpress.com/
No to patrzcie teraz uważnie na ulice, bo do któregoś z Waszych miast tester też trafi