Volvo 8500 - równoległe zasilanie CNG i dieslem
Volvo 8500 - równoległe zasilanie CNG i dieslem
Witajcie!
Kolejna nowość na rynku autobusów zasilanych gazem ziemnym.
Volvo niedawno zaprezentowało nowy rodzaj napędu w gamie swoich jednostek napędowych - silnik zasilany równolegle CNG i dieslem. Do tej pory było głośno na temat wykorzystania tej jednostki w pojazdach ciężarowych, ale teraz okazało się, że będzie ona instalowana również w autobusach, docelowo w tych obsługujących trasy międzymiastowe.
A Wy jak oceniacie tego typu rozwiązanie. Mam nadzieję na ciekawą dyskusję
Pozdrawiam weekendowo
Kolejna nowość na rynku autobusów zasilanych gazem ziemnym.
Volvo niedawno zaprezentowało nowy rodzaj napędu w gamie swoich jednostek napędowych - silnik zasilany równolegle CNG i dieslem. Do tej pory było głośno na temat wykorzystania tej jednostki w pojazdach ciężarowych, ale teraz okazało się, że będzie ona instalowana również w autobusach, docelowo w tych obsługujących trasy międzymiastowe.
Więcej informacji tutajVolvo Buses dostało zamówienie na 11 autobusów międzymiastowych zasilanych BioCNG/BioDieslem
05.11.2010, volvobuses.com, przetłumaczył Karol Wieczorek
Volvo zrealizuje pierwsze zamówienie na autobusy przystosowane do spalania jednocześnie bioCNG i biodiesla. Vårgårdabuss ze Szwecji zamówił 11 pojazdów serii 8500. Dzięki takiemu rozwiązaniu zostanie podniesiona wydajność napędu gazowego dzięki zespoleniu z technologią dieslowską.
Volvo Buses dostało zamówienie na 11 autobusów międzymiastowych serii 8500. Będą one zasilane jednocześnie biometanem (bioCNG) i biodieslem. Zakupi je firma Vårgårdabuss ze Szwecji. Pojazdy zostaną dostarczone do odbiorcy w czerwcu 2011 roku.
A Wy jak oceniacie tego typu rozwiązanie. Mam nadzieję na ciekawą dyskusję
Pozdrawiam weekendowo