7000A
Niewłaściwa eksploatacja. Próba oszczędzania na serwisie, częściach, przeglądach, etc. W Warszawie jeden z przewoźników używał np. oleju opałowego do swoich autobusów - na tym próbowali zaoszczędzić...
Do tego dochodzą częste przypadki jazdy po dziurawych drogach, czy częste przeciążenia pojazdów...
A MPK Wrocław, dba solidnie o swój tabor...
Do tego dochodzą częste przypadki jazdy po dziurawych drogach, czy częste przeciążenia pojazdów...
A MPK Wrocław, dba solidnie o swój tabor...
A eksploatacja, którego autobus należy do tańszych ?voy pisze:Ale jakim kosztem zauważ. Eksploatacja Volvo z pewnością do tanich nie należy. Poza tym jak tutaj dalej eksploatować poprawnie takie pojazdy jak dotychczasowa właściwa eksploatacja pochłania sporo pieniędzy :>
Jak sam Widzisz, nie tylko stać ich na taką eksploatację. A co więcej kupują następne autobusy tej samej marki i tego samego typu. I nie narzekają.
Volvo się tak szybko nie zepsuje, ponieważ autobusy tej firmy są solidne i świetnie wykonane. Firma Volvo oferuje produkty bardzo dobrej (o ile nie świetnej ) jakości. Szczególnie nowe modele, np. 7000a. Jak wiadomo z biegiem czasu powstają nowe technologie, a Volvo stara się stosować te najnowsze i najlepsze, tak więc proszę się nie martwić o trwałość pojazdów tego koncernuvoy pisze:No bo to nówki były co z tego że w Warszawie sobie jeździły i się nie zepsuły jak potem po kilku latach mogą się sypać i nie będzie dobrze... Volvo nie jest idealne, MAN zresztą też, bo Wy myślicie że Volvo to jest wspaniałe, cudowne i w ogóle nie ma innej opcji ale wady swoje jednak ma.
...to w Rzeszowie chyba,u voy-a.Mi ten silnik nie przeszkadza tylko voy-owiTommy pisze:No to stwórzmy nową wersję 7000a: 7000a Road Ship. Niech to będzie wielki statek na kołach.
Tylko jest problem ... trzeba wyburzyć budynki i poszerzyć ulice ... taka malutka przeszkoda
No to do roboty ... łopaty i plastik w dłoń
...
ale będzie
Rzeszów akurat ma nienajgorsze drogi, jak się 15-metrowce mieszczą spokojnie w przeciwieństwie do Wrocławia to można mieć coś takiego
Ale Rzeszów raczej nie kupi Volv 7700, uprzedzili się do tej marki. Ciekaw jestem jak wypadłoby niskowejściowe 7700CNG przy Vecto CNG. Ale testera nie przyślą, w końcu u nas nie mają szans, nie staną do przetargu więc Volv nie będzie. Dobrze że nie wpadli na "genialny" pomysł wstawienia silniczka do autobusu CNG, jakby się to wlekło gorzej od 120M CNG to dziękuje bardzo, wolę Vecto ale niestety silnik 10-litrowy zajął im tyle miejsca że musieli wstawić schodek.
Ale Rzeszów raczej nie kupi Volv 7700, uprzedzili się do tej marki. Ciekaw jestem jak wypadłoby niskowejściowe 7700CNG przy Vecto CNG. Ale testera nie przyślą, w końcu u nas nie mają szans, nie staną do przetargu więc Volv nie będzie. Dobrze że nie wpadli na "genialny" pomysł wstawienia silniczka do autobusu CNG, jakby się to wlekło gorzej od 120M CNG to dziękuje bardzo, wolę Vecto ale niestety silnik 10-litrowy zajął im tyle miejsca że musieli wstawić schodek.
Może mnie zle zrozumiałałeś,nie że we Wroclawiu sie nie mieszczą bo się mieszczą,ino nie wszędzie.Chodzi tu szczególnie o centrum.Wrocław jest nieco wiekszym miastem niż Rzeszów i przebudowa tylu skrzyzowań byłaby nie lada problemem.Ponad to te autobusy są trudne w prowadzeniu,narzekają na nie kierowcy,jednak ja je bardzo lubie...lubie nimi jeździć jako pasażer Są ciche,wygodne,i takie przytulne...Mówię oczywiście o volvach B10BLE6x2.voy pisze:Rzeszów akurat ma nienajgorsze drogi, jak się 15-metrowce mieszczą spokojnie w przeciwieństwie do Wrocławia to można mieć coś takiego
Ale Rzeszów raczej nie kupi Volv 7700, uprzedzili się do tej marki. Ciekaw jestem jak wypadłoby niskowejściowe 7700CNG przy Vecto CNG. Ale testera nie przyślą, w końcu u nas nie mają szans, nie staną do przetargu więc Volv nie będzie. Dobrze że nie wpadli na "genialny" pomysł wstawienia silniczka do autobusu CNG, jakby się to wlekło gorzej od 120M CNG to dziękuje bardzo, wolę Vecto ale niestety silnik 10-litrowy zajął im tyle miejsca że musieli wstawić schodek.
Właśnie, że bronicie. Wrocławianie, jesteście zgodni co do tego że Volvo jest najcudowniejsze i nikt nie może podważyć tej opinii. Poza tym to tym gorzej wypada na niekorzyść, bowiem testy przeprowadzono w warunkach typowo niemiejskich czyli ze stałą, dosyć dużą prędkością, jeżeli test prowadzony byłby tak jak normalnie czyli autobusy byłyby przeładowane, zatrzymywałyby się i jechały tak jak w ruchu miejskim czyli na przystankach, na światłach i z małą prędkością oraz przy tych samych skrzyniach biegów to można byłoby tutaj oczywiście się zastanawiać, nie wykluczam że akurat Volvo mogłoby być najoszczędniejsze.
Poczytaj forum i zauważ że nie tylko wrocławianie tak uważają.voy pisze:Właśnie, że bronicie. Wrocławianie, jesteście zgodni co do tego że Volvo jest najcudowniejsze i nikt nie może podważyć tej opinii. Poza tym to tym gorzej wypada na niekorzyść, bowiem testy przeprowadzono w warunkach typowo niemiejskich czyli ze stałą, dosyć dużą prędkością, jeżeli test prowadzony byłby tak jak normalnie czyli autobusy byłyby przeładowane, zatrzymywałyby się i jechały tak jak w ruchu miejskim czyli na przystankach, na światłach i z małą prędkością oraz przy tych samych skrzyniach biegów to można byłoby tutaj oczywiście się zastanawiać, nie wykluczam że akurat Volvo mogłoby być najoszczędniejsze.