MAZ 105
Widzę, że dość szybko model 105 przerobiłbyś na MAZa 105/Aep40 pisze:No to nie będzie problemu z pogotami gdy Ikarusy się zużyją
Bądź dobrej nadziei. Poza tym ile procent stawiasz, że kupią to badziewie ?ppln pisze:Kwestia czasu aż kupią go w Łodzi, mogę niemal się założyć. Bo na pewno nie przepuszczą okazji żeby włożyć ukochanemu mercedesowi trochę kaski do kieszeni...
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Fragment artykułu z Expressu Bydgoskiego . O tym czym Forbus zamierza jezdzić na linii 69 jak ją wygra .Jednak w tej chwili mamy największe szanse na przejęcie linii nr 69. Złożyliśmy najlepszą ofertę spełniając wszystkie warunki przetargu. Mamy zaplecze techniczne, kierowców i zamówione odpowiednie autobusy (7 niskopodłogowych solarisów i 20 mazów).
- cały artykuł w temacie : Przetargi w Bydgoszczy
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Bbył u nas 2 razy N4020 i raz B10Ble 6x2.Marcin_3558 pisze:15 metrowych to raczej nie testowano . MZK ma tylko VolvoB10Ble6x2 . I to wszystko .ep40 pisze: Może deskorolka Maz 107? Czy kiedyś w Bydgoszczy testowano piętnastometrówki?
Już nie MAZ . Podobno Solaris lub Mercedes przyjadą na testy ?
Te mazy to straszny szajs
True, true...Siarhei pisze:
Białystok has 2 MAZ-105 and, as far as I know, also ordered 2 MAZ-105. Let''s wait around
http://phototrans.eu/14,314335,0.html
Why the new 105 haven't got the new front?
Najwyraźniej zarówno Marcin_3558 jak i Siarhei ubiegli mnie, ponieważ chciałem zacząć dzień właśnie od nowych MAZ-ów w Piasecznie. Znalazłem je w sobotę
Zatem ograniczę się tylko do pewnego zdjęcia - a konkretnie do pewnego elementu, który mnie zaniepokoił. Znalazłem to na jednym z dwóch MAZ-ów dla Białegostoku. Czyżby ten autobus w coś uderzył - bo mnie to wygląda na szpachlę
Poza tym dziwi mnie również, że MAZ niedawno chwalił się nowym designem również dla wersji 105... a tymczasem do Białegostoku pojadą autobusy jeszcze ze starą ścianą przednią i tylną.
Obejrzałem sobie jednego z tych dwóch przegubowców. I wygląda na to, że są to wygodne - dla pasażera - autobusy. 105-tki mają dwie rzeźnie. Jedna na wysokości silnika - czyli na wysokości drugich drzwi. A druga na przeciwko III-cich drzwi. Fotele robią wrażenie wygodnych. Są ładnie wyprofilowane.
Tak więc - prócz tego, że są to autobusy wysokopodłowe - MAZ-y 105 chyba będą przyjemne...
Zatem ograniczę się tylko do pewnego zdjęcia - a konkretnie do pewnego elementu, który mnie zaniepokoił. Znalazłem to na jednym z dwóch MAZ-ów dla Białegostoku. Czyżby ten autobus w coś uderzył - bo mnie to wygląda na szpachlę
Poza tym dziwi mnie również, że MAZ niedawno chwalił się nowym designem również dla wersji 105... a tymczasem do Białegostoku pojadą autobusy jeszcze ze starą ścianą przednią i tylną.
Obejrzałem sobie jednego z tych dwóch przegubowców. I wygląda na to, że są to wygodne - dla pasażera - autobusy. 105-tki mają dwie rzeźnie. Jedna na wysokości silnika - czyli na wysokości drugich drzwi. A druga na przeciwko III-cich drzwi. Fotele robią wrażenie wygodnych. Są ładnie wyprofilowane.
Tak więc - prócz tego, że są to autobusy wysokopodłowe - MAZ-y 105 chyba będą przyjemne...
Rzeczywiście, mogłoby to wyglądać na szpachlę.J-31 pisze: Czyżby ten autobus w coś uderzył - bo mnie to wygląda na szpachlę
Może to jest jakaś stara seria pojazdów, które na zapas zrobili Nie znam za bardzo polityki MAZa, ale cos tam kiedyś słyszałem, że robią na zapas.J-31 pisze:Poza tym dziwi mnie również, że MAZ niedawno chwalił się nowym designem również dla wersji 105... a tymczasem do Białegostoku pojadą autobusy jeszcze ze starą ścianą przednią i tylną.