MAZ 203
Widać to nie jest takie proste ani oczywiste. Zresztą przy wieżowych zabudowach nie najlepszym rozwiązaniem jest 2-2-0. Z takiego założenia wychodzą też Niemcy i dlatego u nich królują autobusy z silnikiem zabudowanym pod podłogą.plocmaster pisze:A co to za problem wyprodukować autobus bez ostatnich drzwi? Po prostu ich nie montować i tyle. Toż to nawet w procesie produkcji można dać panu Mietkowi spawarkę i kazać wstawić kawał blachy z oknem
Somebody says that about 15 MAZ will go to Germany. Let's seeMarcin_3558 pisze: http://www.phototrans.eu/14,266586,0.html
MAZ 203 dla niemieckiego przewożnika.
* * * * *
Galati (Rumania) : 30 MAZ-203 and 10 trolleybus MAZ-203T (MAZ-Eton T203) - http://galati.stfp.net/?ttx=Az&la=E
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Bydgoszcz : Here, bydgoszcz busses 203 MAZ and 226 :Siarhei pisze:Somebody says that about 15 MAZ will go to Germany. Let's seeMarcin_3558 pisze: http://www.phototrans.eu/14,266586,0.html
MAZ 203 dla niemieckiego przewożnika.
* * * * *
Galati (Rumania) : 30 MAZ-203 and 10 trolleybus MAZ-203T (MAZ-Eton T203) - http://galati.stfp.net/?ttx=Az&la=E
http://www.phototrans.eu/14,267706,0.html , http://www.phototrans.eu/14,262090,0.html
-----------------------------------------------------
W tym roku na targach TRANSEXPO białoruski producent MAZ pokaże trzy autobusy: MAZ 203, MAZ 206 oraz MAZ 107.
W zbiorczym zestawieniu „Co zobaczymy na TRANSEXPO 2008?”nie umieściliśmy firmy MAZ. Teraz naprawiamy nasz błąd. W tym roku na targach TRANSEXPO białoruski producent pokaże trzy autobusy: MAZ 203, MAZ 206 oraz MAZ 107. Pierwszy z nich, MAZ 203076 to niskopodłogowy autobus miejski o długości 12-metrów z silnikiem Deutz o mocy 290 KM. Drugi - MAZ 206068 to miejski, niskowejściowy midibus o długości 8,65-metra z silnikiem Mercedes-Benz o mocy 177 KM. I trzeci egzemplarz MAZ 107 –to po raz pierwszy pokazywany w Polsce 15-metrowy, niskowejściowy autobus miejski z silnikiem Deutz o mocy 290 KM. Egzemplarz dodatkowo ciekawy, gdyż przeszedł w ostatnim czasie facelifting. Kolejna ważna informacja to uzyskanie przez MAZ polskiej homologacji na autobusy MAZ 203 oraz MAZ 206 w różnych wersjach i modyfikacjach. –„Szacujemy, że w tym roku sprzedamy w Polsce około 30 autobusów”–mówi Juri Michailovski, wiceprezes zarządu MAZ Auto Poland.
Infobus
link: http://www.infobus.pl/text.php?id=20071&from=main
Gdansk will purchase MAZ buses in 2009.
Model? How much?
http://www.belta.by/en/news/econom?id=295379 - En
http://news.belta.by/ru/news/econom?id=295303 - Ru
Model? How much?
http://www.belta.by/en/news/econom?id=295379 - En
http://news.belta.by/ru/news/econom?id=295303 - Ru
Hi Sharei.
MAZ will come to Lublin also. MPK Lublin thinking about electric MAZ too
PL: "Nie "miasto" Gdańsk, ale firma "Warbus" dla Gdańska. Oni muszą kupić 17-ście autobusów. W tym 10 krótkich. I możliwe, że będą to MAZ-y 203.
MAZ pojawi się również w Lublinie. MPK Lublin rozważa również zakup elektrycznych MAZ-ów
Not "city" Gdansk, but Firm "Warbus" for Gdańsk. They must buy 17 buses. In this - 10 short busses. And possible, that will be MAZ 203.Siarhei pisze:Gdansk will purchase MAZ buses in 2009.
MAZ will come to Lublin also. MPK Lublin thinking about electric MAZ too
PL: "Nie "miasto" Gdańsk, ale firma "Warbus" dla Gdańska. Oni muszą kupić 17-ście autobusów. W tym 10 krótkich. I możliwe, że będą to MAZ-y 203.
MAZ pojawi się również w Lublinie. MPK Lublin rozważa również zakup elektrycznych MAZ-ów
Ostatnio zmieniony 2008-11-05, 10:35 przez J-31, łącznie zmieniany 2 razy.
A skąd wiesz? BTW, całkiem nieźle sobie J-31 sobie po angielsku radzi, aż się zdziwiłem. Ale liczba mnoga od „bus” to „buses”, nie „busses”Siarhei pisze:Gdansk will purchase MAZ buses in 2009.
Why do you think so? BTW, J-31 is quite good at English, I’m a bit surprised. But the plural from „bus” have got only 2 letters „s”, not 3.
plocmaster, read news
http://www.belta.by/en/news/econom?id=295379 - En
http://news.belta.by/ru/news/econom?id=295303 - Ru
The Polish city of Gdansk will purchase MAZ buses in 2009, Deputy President of Gdansk Maciej Lisicki noted during a meeting with heads of the Belarusian delegations which are participating in the Belarus-Pomorskie Regional Forum which opened in Gdansk on November 3...
http://www.belta.by/en/news/econom?id=295379 - En
http://news.belta.by/ru/news/econom?id=295303 - Ru
The Polish city of Gdansk will purchase MAZ buses in 2009, Deputy President of Gdansk Maciej Lisicki noted during a meeting with heads of the Belarusian delegations which are participating in the Belarus-Pomorskie Regional Forum which opened in Gdansk on November 3...
Taa, tylko że (teoretycznie) muszą jeszcze zrobić przetarg. IMHO to było tylko takie czcze gadanie — MZK za bardzo się ceni, a co zrobią prywaciarze — nie wiadomo.
Yeah, but theoretically they have to make a tender. IMHO it was a bullshit — MZK appreciates themselves too much, and nobody knows what private bus companies will do.
Yeah, but theoretically they have to make a tender. IMHO it was a bullshit — MZK appreciates themselves too much, and nobody knows what private bus companies will do.
Ostatnio zmieniony 2008-11-05, 00:26 przez pmaster, łącznie zmieniany 1 raz.
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Widzę że MAZów możemy spodziewać sie w Gdańsku wszystko dzięki Warbusowi.
http://www.belta.by/en/news/econom?id=295379 - En
http://news.belta.by/ru/news/econom?id=295303 - Ru :
http://www.belta.by/en/news/econom?id=295379 - En
http://news.belta.by/ru/news/econom?id=295303 - Ru :
Najważniejsze co o autobusach MAZ przetłumaczonePolskie miasto Gdańsk będzie sprowadzać autobusy MAZ w 2009, Zastępca Prezydenta Gdańsku Maciej Lisicki podczas spotkania z przewodniczącymi białoruskiej delegacji którzy uczestniczą w Białorusko-Pomorskie Regionalne Forum który otwarto w Gdańsku 3 Listopada.
Zgodnie z prezydentem Lisickim, Gdańsk otrzymał ofertę sprowadzenia około 20 autobusów.Sądząc MAZ ma stać się jednym ze zwyciężców oferty. Zainteresowana jest także strona Polska otwarciem produkcji trolejbusów MAZ w Lublinie.
¬le przetłumaczyłeś. „The Minsk Automobile Plant (MAZ trademark) has become one of the winners of the tender” znaczy tyle, co „MAZ został jednym ze zwycięzców przetargu”. Wie ktoś, o jaki przetarg chodzi? Bo ja niezbyt. A ewentualne MAZy jeśli się pojawią, to w Warbusie (który zresztą przetargów raczej nie robił), bo w MZK wątpię. A jeśli to było jednorazowe „forum”, to ja bym się tą gadką jeszcze mniej przejmował — ot, spotkali się, pojedli, popili, poklepali po plecach i złożyli sobie płomienne obietnice, które niekoniecznie trzeba dotrzymać.
Oprócz tego (to jest moja osobista opinia) IMHO Warbus nie kupi MAZów. Jedyne MAZy które mają to poforbusowskie i poełckie (przy czym mimo mojej niechęci do wszystkiego wyprodukowanego na zachód od DK7 sam bym je tam kupił), a na tanich odchodach już się sparzyli, dosłownie i w przenośni.
Oprócz tego (to jest moja osobista opinia) IMHO Warbus nie kupi MAZów. Jedyne MAZy które mają to poforbusowskie i poełckie (przy czym mimo mojej niechęci do wszystkiego wyprodukowanego na zachód od DK7 sam bym je tam kupił), a na tanich odchodach już się sparzyli, dosłownie i w przenośni.
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Był przetarg:
Tak wiec kolejna kolonia MAZów wyrośnie w Polscestało się - na tzw. pakiet południowy, obejmujący linie łączące Gdańsk z Pruszczem (174, 205, 207, 209, 232, 256, 255, 574 i N5) ofertę złożył PKS Gdańsk. A na tzw. pakiet północny (linie wyjeżdżające do Sopotu i gminy ¯ukowo, czyli 117, 122, 126, 143, 171 i 622) - nieobecna dotychczas na pomorskim rynku firma Warbus. Swoją ofertę na oba pakiety złożył także ZKM, był jednak w obu przypadkach droższy. Jak ustaliliśmy, zaproponował ponad 8 zł za kilometr, dla porównania: Warbus chce 6,47 zł.
A jeśli jednak kluczowe jest słowo „sądząc”, to widzę tu potencjalny obiekt zainteresowania prokuratury. Nie było jeszcze przetargu i już wiadomo, kto wygra? Ciekawe…
[ Dodano: 04 Lis 2008 23:32 ]
[ Dodano: 04 Lis 2008 23:32 ]
Na autobusy? Hmm, wielce interesujące. Wpół do jedenastej, sugeruję udanie się na spoczynek — ciut ci się pojęcia plączą.Marcin_3558 pisze:Był przetarg:
Chodzi o najnowszy przetarg zorganizowany przez gdański ZTM dla prywaciarzy - to oni (dwie firmy) muszą teraz kupić nowy tabor . Ja bym odczytywał to zdanie trochę inaczej. "Warbus", który jest jednym ze zwycięzców tegoż przetargu, rozważa zakup MAZ-ów, ale czy tak się jeszcze nie wiadomo.plocmaster pisze:„The Minsk Automobile Plant (MAZ trademark) has become one of the winners of the tender” znaczy tyle, co „MAZ został jednym ze zwycięzców przetargu”. Wie ktoś, o jaki przetarg chodzi?
Natomiast dziennikarze już się tym faktem podniecają... a najśmieszniejsze jest to, że nie sądzę, by "Warbus" chciał zakupić aż 10 sztuk MAZ-a 203, jeśli już to kilka sztuk, a jednoczesnie zupełnie ukmnęło im 16-ście autobusów dla MPK Kielce.
================
By the way - Sharei, do you know something about 16 buses (MAZ 203), for MPK Kielce ?
PL: "Nawiasem mówiąc. Sharei, czy Wiesz coś na temat 16-stu autobusów (MAZ 203) dla MPK Kielce ?"
Ostatnio zmieniony 2008-11-07, 09:42 przez J-31, łącznie zmieniany 1 raz.