SOR NB12 SorCity
Lopez dobrze, że Wspomniałeś o tym artykule. Dwa dni temu, gdy ten SOR wyjechał na linię 127, zajrzałem z ciekawości na Przegubowca (oni tam przesyłają całe artykuły z różnych lokalnych gazet nt. km i transportu w Warszawie) no i...
... natknąłem się na trzy różne artykuły - właśnie na temat tego, testowanego autobusu - w trzech różnych gazetach.
O ile w Gazecie Stołecznej i ¯yciu Warszawy pisano o NB12 w sposób pozytywny... o tyle, bodajże, w Super Expresie, napisano, że ten SOR to... "czeski złom, którego nie warto kupować", dodano, że "warszawiaków nie zmylą te cztery wejścią" bo i tak nie warto tego kupować.
Reasumując, co gazeta, to inna opinia. Po prostu tym autobusem koniecznie trzeba się przejechać i mam taki zamiar, w przyszłym tygodniu
... natknąłem się na trzy różne artykuły - właśnie na temat tego, testowanego autobusu - w trzech różnych gazetach.
O ile w Gazecie Stołecznej i ¯yciu Warszawy pisano o NB12 w sposób pozytywny... o tyle, bodajże, w Super Expresie, napisano, że ten SOR to... "czeski złom, którego nie warto kupować", dodano, że "warszawiaków nie zmylą te cztery wejścią" bo i tak nie warto tego kupować.
Reasumując, co gazeta, to inna opinia. Po prostu tym autobusem koniecznie trzeba się przejechać i mam taki zamiar, w przyszłym tygodniu
Od 22 lipca przez cztery tygodnie - tylko na jednej linii 127 (Nowe Włochy - Bródno Podgrodzie). Jeśli Chciałbyś zapolować na niego, to polecam Ci pl. Bankowy (dojedziesz tam metrem, stacja Ratusz Arsenał). Jednakże mała uwaga. Nie Pchaj się na przystanki na Andersa - bo nie Będziesz miał okazji przeskoczyć na drugą stronę jezdni. Lepszy jest pl. Bankowy, w rejonie Ratusza. Tam Możesz łatwo i szybko przejść na drugą stronę jezdni. Przystanki są blisko.spex pisze:A tak w praktyce jak on się spisuje? I do kiedy on będzie jeździł na Warszawskich liniach (i na jakich). Bo się może wybiorę i przy okazji przetestuję IR na trasie Krk-Waw-Krk
Również go złapiesz w Centrum i przy dw. Centralnym... ale w obu przypadkach Musisz zdecydować się na konkretny przystanek
Rozkłady jazdy brygady w dzień powszedni i świąteczny są tu
http://wawkom.waw.pl/forum/viewtopic.ph ... 153#448153
Ale to nic pewnego, bo autobus wyjeżdża lub nie, nie ma żadnej reguły.
http://wawkom.waw.pl/forum/viewtopic.ph ... 153#448153
Ale to nic pewnego, bo autobus wyjeżdża lub nie, nie ma żadnej reguły.
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
DLA Wrocław kupił 3 sztuki SOR NB12.
Aktualnie testowiec SOR NB12 znajduje się w Rzeszowie:
http://www.phototrans.eu/14,493404,0,SO ... _6557.html
Aktualnie testowiec SOR NB12 znajduje się w Rzeszowie:
http://www.phototrans.eu/14,493404,0,SO ... _6557.html
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
Sor NB12 zawitał do Lublina. klik
Witam, jeździłem nim osobiście w Kędzierzynie Koźlu i powiem tak, autobus fajnie trzyma się drogi i jego możliwości co do przepływu pasażerów są ok, natomiast wnętrze, plastiki troszkę nie dopracowane, podczas jazdy jak się jedzie po dziurach to stukają jakieś nie zlokalizowane przeze mnie części, ale ogólnie autobus może być.
Solaris150 - a czy Twoim zdaniem, jako kierowcy (bo przynajmniej tak wnoszę z Twojego postu) - SOR NB12 jest bardziej przyjazny dla drivera niż np. kędzierzyńskie SU12 III.solaris150 pisze:Witam, jeździłem nim osobiście w Kędzierzynie Koźlu i powiem tak, autobus fajnie trzyma się drogi i jego możliwości co do przepływu pasażerów są ok, natomiast wnętrze, plastiki troszkę nie dopracowane, podczas jazdy jak się jedzie po dziurach to stukają jakieś nie zlokalizowane przeze mnie części, ale ogólnie autobus może być.
Ja oczywiście od razu zdaję sobie sprawę, że to nie ta klasa autobusów - ale interesuje mnie wyłącznie opinia od strony kierowcy. Które miejsce pracy jest wygodniejsze. W Solarisie, czy w SOR-rze ?
J-31 pisze:Solaris150 - a czy Twoim zdaniem, jako kierowcy (bo przynajmniej tak wnoszę z Twojego postu) - SOR NB12 jest bardziej przyjazny dla drivera niż np. kędzierzyńskie SU12 III.solaris150 pisze:Witam, jeździłem nim osobiście w Kędzierzynie Koźlu i powiem tak, autobus fajnie trzyma się drogi i jego możliwości co do przepływu pasażerów są ok, natomiast wnętrze, plastiki troszkę nie dopracowane, podczas jazdy jak się jedzie po dziurach to stukają jakieś nie zlokalizowane przeze mnie części, ale ogólnie autobus może być.
Ja oczywiście od razu zdaję sobie sprawę, że to nie ta klasa autobusów - ale interesuje mnie wyłącznie opinia od strony kierowcy. Które miejsce pracy jest wygodniejsze. W Solarisie, czy w SOR-rze ?
Daję po 50 %. W sorze również wygodnie mi się nim śmigało jak i Manem czy Solarisem. Tu są jakieś plusy a tam minusy, Ale Sor musi troszkę jeszcze popracować nad swoimi produktami chodzi mi o całość wozu.
Jeżeli chodzi o tłuczenie to nie tłukły części zawieszenia tylko części obudowy wnętrza. Ja tam miejsce na nogi miałem więc nie wiem dlaczego tak sądzisz?? Kolego proponowałbym Ci przejechać się solarisami unijnymi (tymi z naklejkami ) to byś zobaczył co tłucze bardziej. Powiem krótko z miejsca kierowcy jeździło mi się nim podobnie jak manem nl 223- czyli wygodnie.Michi $olarisiak pisze:Tak, był testowany w Kędzierzynie-Koźlu. Wszystko tłucze, a z przodu nie ma gdzie nogi postawić, szkoda gadać!
SOR na testach w Wałbrzychu, wywarł na mnie pozytywne wrażenie, zawieszenie lepsze niż w Citelisie, nie tłucze i nie trzeszczy tak jak one, już o Scanii nie wspominając. Spora kabina ułatwia pracę kierowcy, na minus natomiast rozplanowanie wnętrze, strasznie dużo schodków i pomostów, poza rozkładanymi brak siedzeń na niskiej podłodze oraz zbyt powoli zamykające się drzwi i blokada przystankowa. Mimo to wóz bardzo fajny i myślę, że spokojnie sprawdziłby się u nas w mieście.