Solaris Urbino 18 III Hybrid
Hmm, poza tym proszę zwrócić uwagę na zastosowane drzwi.
http://touringcarteam-marcel.fotopic.net/p67352109.html
Taki sam model jak w Manach Lion's City.
http://touringcarteam-marcel.fotopic.net/p67352109.html
Taki sam model jak w Manach Lion's City.
Wydaje mi się, że niektóre elementy mogą stanowić zapowiedź kolejnej generacji Solarisów np. szyby dociągnięte aż do krawędzi dachu tzn. tam gdzie w normalnym Solarisie byłby dachAmalio pisze:Nowa zabudowa Hybrida:
http://touringcarteam-marcel.fotopic.net/p67352122.html
http://touringcarteam-marcel.fotopic.net/p67352118.html
http://touringcarteam-marcel.fotopic.net/p67352116.html
No i w końcu dobrze to wygląda.
Aha i tajemnicze pojawienie się drugiej hybrydy w sosnowcu spowodowane jest awarią wozu #500, który aktualnie stoi w Bolechowie z popsutym wtryskiem paliwa AdBlue.
Dopisano 2709201018:00
Jak donosi informator z PKM hybryda dostała stały przydział na linię 815/1, więc jeśli ktoś reflektował by na sfocenie jej to szukać na tej linii.
Dopisano 2709201018:00
Jak donosi informator z PKM hybryda dostała stały przydział na linię 815/1, więc jeśli ktoś reflektował by na sfocenie jej to szukać na tej linii.
Wczoraj spotkałem ją (przypadkowo) na początkowym przystanku w Katowicach. Kilka zdjęć:
I film: http://www.youtube.com/watch?v=nnTxywxQSNs
I film: http://www.youtube.com/watch?v=nnTxywxQSNs
Widzę, że nie było w temacie nic o zamówieniu z Oslo.
http://phototrans.eu/14,498086,0,Solari ... 14_75.html
Prezentuje się ciekawie w tej czerwieni.
http://phototrans.eu/14,498086,0,Solari ... 14_75.html
Prezentuje się ciekawie w tej czerwieni.
Skoro mowa o SU18 Hybrid, to w galerii Klubu Solarisa, znalazłem taki ciekawy autobus
http://galeria.solaris-club.com/details ... ge_id=4618
http://galeria.solaris-club.com/details ... ge_id=4618
a... co w nim ciekawego Hybryda dla Neuss. Nie jedyna już z resztą.J-31 pisze:Skoro mowa o SU18 Hybrid, to w galerii Klubu Solarisa, znalazłem taki ciekawy autobus
http://galeria.solaris-club.com/details ... ge_id=4618
Hybryda w Warszawie
Udało mi się wreszcie przejechać warszawską Hybrydą. Sam nie wiem jakim cudem - bo "Ostrobramska" wysyła te autobusy, każdego dnia gdzie indziej.
Dosć napisać, iż trafiłem w dobre miejsce o dobrym czasie. Gdy tylko dotarłem na pl. Na rozdrożu i zszedłem na dół na przystanek w kierunki Pragi... dosłownie chwilę później dotarł #8399
http://www.km-forum.com.pl/galeria/deta ... e_id=25094
Także, szczęśliwie nie musiałem czekać. Dzień wcześniej #8397 obsługiwał linię 523... a dzisiaj aż trzy Hybrydy spotykały się w Międzylesiu. Pokazany na zdjęciu #8399 obsługiwał 525, natomiast 8398 wraz z jeszcze jednym obsługiwały linię 125. Czwarta Hybryda odpoczywała w zajezdni.
Co do samego pojazdu
Przestrzeń pasażerska taka sama jak w normalnych Urbino 18 z rocznika 2011
http://www.km-forum.com.pl/galeria/deta ... e_id=25090
Jego ekscelencję "Szarość", to już Znacie ze zdjęć na Przegubowcu. Nic nowego
http://www.km-forum.com.pl/galeria/deta ... e_id=25091
Jazda - będzie film, obecnie się ładuje na Youtube - jest taka sobie. Silnik czasami robi wrażenie jakby miał się wyrwać z tej szafy. Buczy okropnie, a autobus jedzie sobie spacerowo.
Natomiast dosyć szybko rusza z drogi. Czasami słychać pracę silnika elektrycznego. To Usłyszycie na filmie.
Czasami jak pracę przejmuje silnik spalinowy i zaczyna pracować na wysokich obrotach - to w jego trakcie dosyć śmiesznie gra elektronika. Z szafy dochodzą takie ciche odgłosy elektroniki. Próbowałem to nagrać, ale mimo wszystko nie słychać na filmie.
Coś czuję, że kierowcy będą szybko przeklinać Hybyrydę. Ponieważ rzeczą normalną w Warszawie jest to, iż kierowcy próbują nadrabiać zaległy czas i mocno rozpędzają autobusy. Hybrydą się to nie uda. Jadąc autobusem wyczuwa się jakby pojazd miał założony kaganiec i nie rozpędza się powyżej pewnej prędkości.
Jedyny plus tego pojazdu, to niesamowicie płynna jazda. Zero szarpania. Prócz tego, że oczywiście czasami kierowca depnie mocniej po hamulcach
========= Edyta lubi oglądać filmy, a najbardziej kolorowe ===============
Film
http://youtu.be/IsSvUC0Vfl0
Dosć napisać, iż trafiłem w dobre miejsce o dobrym czasie. Gdy tylko dotarłem na pl. Na rozdrożu i zszedłem na dół na przystanek w kierunki Pragi... dosłownie chwilę później dotarł #8399
http://www.km-forum.com.pl/galeria/deta ... e_id=25094
Także, szczęśliwie nie musiałem czekać. Dzień wcześniej #8397 obsługiwał linię 523... a dzisiaj aż trzy Hybrydy spotykały się w Międzylesiu. Pokazany na zdjęciu #8399 obsługiwał 525, natomiast 8398 wraz z jeszcze jednym obsługiwały linię 125. Czwarta Hybryda odpoczywała w zajezdni.
Co do samego pojazdu
Przestrzeń pasażerska taka sama jak w normalnych Urbino 18 z rocznika 2011
http://www.km-forum.com.pl/galeria/deta ... e_id=25090
Jego ekscelencję "Szarość", to już Znacie ze zdjęć na Przegubowcu. Nic nowego
http://www.km-forum.com.pl/galeria/deta ... e_id=25091
Jazda - będzie film, obecnie się ładuje na Youtube - jest taka sobie. Silnik czasami robi wrażenie jakby miał się wyrwać z tej szafy. Buczy okropnie, a autobus jedzie sobie spacerowo.
Natomiast dosyć szybko rusza z drogi. Czasami słychać pracę silnika elektrycznego. To Usłyszycie na filmie.
Czasami jak pracę przejmuje silnik spalinowy i zaczyna pracować na wysokich obrotach - to w jego trakcie dosyć śmiesznie gra elektronika. Z szafy dochodzą takie ciche odgłosy elektroniki. Próbowałem to nagrać, ale mimo wszystko nie słychać na filmie.
Coś czuję, że kierowcy będą szybko przeklinać Hybyrydę. Ponieważ rzeczą normalną w Warszawie jest to, iż kierowcy próbują nadrabiać zaległy czas i mocno rozpędzają autobusy. Hybrydą się to nie uda. Jadąc autobusem wyczuwa się jakby pojazd miał założony kaganiec i nie rozpędza się powyżej pewnej prędkości.
Jedyny plus tego pojazdu, to niesamowicie płynna jazda. Zero szarpania. Prócz tego, że oczywiście czasami kierowca depnie mocniej po hamulcach
========= Edyta lubi oglądać filmy, a najbardziej kolorowe ===============
Film
http://youtu.be/IsSvUC0Vfl0