Urbino 18
Ja widze, ze brakuja 3 siedzenia.
1 siedzenie przed 3.drzwiami
2 siedzenia za 4.drzwiami. Tak na oko ale tam by weszly 2 normalne siedzenia.
[ Dodano: 2013-06-18, 18:31 ]
1 siedzenie przed 3.drzwiami
2 siedzenia za 4.drzwiami. Tak na oko ale tam by weszly 2 normalne siedzenia.
[ Dodano: 2013-06-18, 18:31 ]
To sie nie zgadza. Pierwszy rzed siedzen w czlonie B jest dostepny z niskiej podlogi, ale w niebieskim kolorze. o.OShadow238 pisze:jest wyróżnienie poprzez zastosowanie koloru żółtego siedzeń dostępnych z niskiej podłogi
-
- Posty: 457
- Rejestracja: 2011-06-02, 08:01
- Lokalizacja: Sosnowiec
Dobrze, w LE sie zgadza, ale w typ przypadku ostatnie drzwi by mialy stopien i juz pojazd nie jest w 100% niskopodlogowy.
Jak widzialem na innym zdjeciu, w ostatnim rzedzie znajduje sie jakies male podniesienie i nie jest mozliwe tam posadzic siedzenia.
Szkoda, aktualnie mozna powiedziec, ze SU Euro 6 bardzo kiepsko wyglada. Mam nadzieje ze sie polepszy z wprowadzeniem IV-Generacji.
Jak widzialem na innym zdjeciu, w ostatnim rzedzie znajduje sie jakies male podniesienie i nie jest mozliwe tam posadzic siedzenia.
Szkoda, aktualnie mozna powiedziec, ze SU Euro 6 bardzo kiepsko wyglada. Mam nadzieje ze sie polepszy z wprowadzeniem IV-Generacji.
Solaris ma w ofercie model z leżącym silnikiem. Jest to wersja Ü.kiEL pisze:Solaris wogole produkuje pojazdy z lezacym silnikiem? Chyba nie..
A jaki Twoim zdaniem by miał mieć To chyba oczywiste, że LE ma leżący.wojtek1611 pisze:Leżące silniki mają bodajże SU Low Entry.
Nie ma takiej opcji. Jak zdążyłeś napisać pojawiło się to w pierwszych hybrydach. TYLKO.wojtek1611 pisze:Jest też opcja silnika w członie A, jak to było w pierwszych SU18 Hybrid.
¯e co Od kiedy to jest niby kwestia zamówienia Od lat jest to kwestia niemożności zamówienia. Od niedawna opcja dostępna tylko w U12.Auper pisze:Każdy solaris może mieć silnik leżący, kwestia zamówienia...
¯ebyś się nie zdziwił Prawda jest taka, ze szafa w Solarisie regularnie rośnie wzdłuż i w szerz.J-31 pisze: Z tymże szafa w nieskończoność też nie może rosnąć, bo w końcu w ogóle nie będzie miejsca na fotele
A co - nie uważasz, że tak byłoby fajnie Przecież po to wprowadza się kolejne normy Euro. Tym niemniej kolejnej normy Euro nie należy spodziewać się prędko. Obecnie produkowane silniki są już bardzo czyste i pojawia się problem z...wykrywalnością szkodliwych substancji. Jest ich na tyle mało, że wyniki mieszczą się w granicach błędu. Dlatego może zobaczymy Euro 7, ale na tym może się skończyć. Z resztą Euro-wyścig i tak jest wyhamowywany z powodu pojazdów hybrydowych i elektrycznych.Rumpel pisze: ¯e autobus będzie wydalał czysty tlen ?
A jaki jest sens pakowania stojącego skoro po to jest podniesiona podłoga żeby upchnąć wszystko pod niąAuper pisze:Skąd pomysł że w LE jest montowany tylko silnik leżący...?
Czyli mam rozumieć, że BVG Berlin było ostatnim poważnym kupcem i w ogóle, to im się odwidziało i zaczęli kupować z wieżą i w ogóle w Niemczech nagle od tamtego czasu nie ma ani jednego poważnego kupca Jasne...Auper pisze: I dla czego od lat niby nie można mieć solarisa z silnikiem leżącym, istnieje/ła taka opcja w aktualnie produkowanym modelu, więc jakby jakiś potencjalny poważny kupiec zechciał taki autobus, to wątpię by nie zrobili...
W Volvo (B10LA bezposrednio, w 7000A pol okna, ale wyglada na plasko podloge) to bylo tez mozliwe i wcale nie bylo takiej wysokiej podlogi przes to.
Najwiekszy pozytywny aspekt jest ten, ze wydaje sie, ze ma wiecej miejsca (jezeli znajduje sie tez rzeznia dla wozkow na przeciwko 3. drzwi).
I predzej sie pojdzie do przeguba niz zostanie sie przy drzwiach i blokujac przejscie.
Najwiekszy pozytywny aspekt jest ten, ze wydaje sie, ze ma wiecej miejsca (jezeli znajduje sie tez rzeznia dla wozkow na przeciwko 3. drzwi).
I predzej sie pojdzie do przeguba niz zostanie sie przy drzwiach i blokujac przejscie.