SL 202
SL 202
25 sierpnia na linię 191 wyjechał pierwszy w sieci MZKP Tarnowskie Góry średniopodłogowy MAN SL202. Jaskrawożółty autobus, wyposażony w wyświetlacze (wyświetlany jest tylko numer), należy do Tadeusza Rzemyka, prywatnego przewoźnika ze Zbrosławic. Nie jest na razie znane pochodzenie tego autobusu. Prawdopodobnie zostały zakupione dwa takie pojazdy lecz na razie drugiego nie widać...
http://www.wpk.katowice.pl/photo/rzemyk-sta65xe.jpg
http://www.wpk.katowice.pl/photo/rzemyk-sta65xe.jpg
Czyżby w Niemczech skończyły się przedsiębiorstwa chętne sprzedać 3-drzwiowe NL222, że ta osoba kupiła wysokopodłogowca i to 2-drzwiowego? A jeśli chodzi o wyświetlacze to prawdopodobnie są pełne, ale przewoźnik nie wgrał zestawu linii (wtedy po wybraniu 4 i wpisaniu linii pokazuje się "brak wariantów linii" i pokazuje się tylko numer).
A skąd masz pewność, że ten MAN przyszedł akuratnie z Niemiec? tego typu MAN-y eksploatowane są nie tylko w Niemczech. Chociaż moze z czasem przewoźnik ten zakupi coś nowego, bo turecki MAN SL202 na pewno nie poprawi komfortu podróży na liniach tego przewoźnika.ppln pisze:Czyżby w Niemczech skończyły się przedsiębiorstwa chętne sprzedać 3-drzwiowe NL222
Zastanawia mnie tylko zdanie "...prywatnego przewoźnika ze Zbrosławic". Przynajmniej pseudozajezdnia mieści się w Bytomiu-Stroszku (mniej więcej jakieś 300 metrów skąd klikam).NEO_DAB pisze:Jaskrawożółty autobus, wyposażony w wyświetlacze (wyświetlany jest tylko numer), należy do Tadeusza Rzemyka, prywatnego przewoźnika ze Zbrosławic.
Na bazie u pana Tadzia już niezły tłoczek się zrobił. Na 40 metrach kwadratowych stoją już dwa przegubowe MANy od Nowaka, dwa Jelcze 120M z Krakowa (udostępnione Nowakowi), trzy Jelcze M11 i no i w dodatku ten MAN.
Ostatnio zmieniony 2006-08-30, 07:56 przez rzelfix, łącznie zmieniany 1 raz.
A nie uważasz, że 2-drzwiowy SL202 może być tańszy i dlatego go kupili?ppln pisze:Czyżby w Niemczech skończyły się przedsiębiorstwa chętne sprzedać 3-drzwiowe NL222, że ta osoba kupiła wysokopodłogowca i to 2-drzwiowego?
Wg mnie to raczej są niemieckie wyświetlacze i takowy sterownik, a że zaprogramowanie kierunków jest dość trudne i czasochłonne, ograniczyli się do prostego wpisania numerów linii. W końcu tablica z MZKP za szybą.ppln pisze:A jeśli chodzi o wyświetlacze to prawdopodobnie są pełne, ale przewoźnik nie wgrał zestawu linii (wtedy po wybraniu 4 i wpisaniu linii pokazuje się "brak wariantów linii" i pokazuje się tylko numer).