Lion's City T
Lion's City T
Zakładam nowy temat, ponieważ ta konstrukcja ma niewiele wspólnego z Lion's City i zasługuje na swój topic
Chciałbym się dowiedzieć w jakich miastach eksploatuje się City T i jakie są wasze opinie na temat tego autobusu.
Podróże tym autobusem wspominam dobrze i jest to ciekawa alternatywa dla przedsiębiorstw które eksploatują lub chciałyby eksploatować MANy, a niestać ich na Lion's City.
Osoba która uważnie czyta tekst możliwe, że zapytałaby czemu wspominam - niestety zakupiony przez jastrzębski PKM tester EL283 okazał się przysłowiowym kotem w worku :?
Zapraszam do dyskusji
Chciałbym się dowiedzieć w jakich miastach eksploatuje się City T i jakie są wasze opinie na temat tego autobusu.
Podróże tym autobusem wspominam dobrze i jest to ciekawa alternatywa dla przedsiębiorstw które eksploatują lub chciałyby eksploatować MANy, a niestać ich na Lion's City.
Osoba która uważnie czyta tekst możliwe, że zapytałaby czemu wspominam - niestety zakupiony przez jastrzębski PKM tester EL283 okazał się przysłowiowym kotem w worku :?
Zapraszam do dyskusji
BiałystokAmalio pisze:Chciałbym się dowiedzieć w jakich miastach eksploatuje się City T
Drzwi najwyżej 2-2-1, wąskie i strome stopnie wewnątrz, 4- bądź 5-stopniowa klatka schodowa w ostatnich drzwiach, i mnóstwo wygodnych foteli? Autobus taki raczej na linie podmiejskie. No i z Turcji.Zapraszam do dyskusji
@Plocmaster co masz na myśli dużo wygodnych foteli??Tyle ile w normalnym autobusie
Może ja jestem mało wymagający albo chłopak ze wsi, ale mi się ten wóz podoba._Zresztą wolałbym jeszcze jedenaście Lions's City T w Jastrzębiu niż tłuc się Lion's Classic czyli inaczej SL.
Ale powiem szczerze, że z tymi drzwiami mnie zaskoczyłeś._Myślałem, że to tak specjalnie testera zmontowali,_a to seria wszystko
Może ja jestem mało wymagający albo chłopak ze wsi, ale mi się ten wóz podoba._Zresztą wolałbym jeszcze jedenaście Lions's City T w Jastrzębiu niż tłuc się Lion's Classic czyli inaczej SL.
Ale powiem szczerze, że z tymi drzwiami mnie zaskoczyłeś._Myślałem, że to tak specjalnie testera zmontowali,_a to seria wszystko
Miałem na myśli, że jest ich bardzo dużo, i jedna mała rzeźnia. Przez to w wozie jest ciasno.Amalio pisze:@Plocmaster co masz na myśli dużo wygodnych foteli??Tyle ile w normalnym autobusie
Oj, ja teżAmalio pisze:Zresztą wolałbym jeszcze jedenaście Lions's City T w Jastrzębiu niż tłuc się Lion's Classic czyli inaczej SL.
W LC T możesz mieć najwyżej 2-2-1, a częste są układy 2-2-0, 1-2-1 itd.Amalio pisze:Ale powiem szczerze, że z tymi drzwiami mnie zaskoczyłeś.Myślałem, że to tak specjalnie testera zmontowali,a to seria wszystko
Drobny odkop... ale chyba warto bo coraz więcej takich sprzętów do kraju naszego trafia.
MPK Świdnica sprawiło sobie takiego MANika:
http://www.kmswidnica.pl/news.php?readmore=14
Pojazd z 2006 roku pochodzenia skandynawskiego, układ drzwi 2-2-1.
MPK Świdnica sprawiło sobie takiego MANika:
http://www.kmswidnica.pl/news.php?readmore=14
Pojazd z 2006 roku pochodzenia skandynawskiego, układ drzwi 2-2-1.