NL 2x3
Panowie może ktoś z Was pomóc w ustaleniu pochodzenia tego wozu:
http://www.komunikacja.dzierzoniow.pl/i ... how&id=404
Z góry dzięki
http://www.komunikacja.dzierzoniow.pl/i ... how&id=404
Z góry dzięki
To tenpr110 pisze:http://www.phototrans.eu/14,446789,0,Gr ... R1316.html Może to ten?
Dzięki za pomoc
fotografia wykonana przez Adama Zylbertala z serwisu http://www.komunikacja.dzierzoniow.pl
Mam pytanie, jak to jest z tym stopniem z tyłu w "trzeciej generacji", ktoś to już tutaj poruszał, ale chodzi o coś innego, czy to jest zależne od silnika, a może od rocznika, bo dziwi mnie, że opolski NL263 #261 z Offenbach z 2001r. ma właśnie z tyłu schodek, a już nasze nówki, rok młodsze nie mają (NL223)
Fotki:
http://www.phototrans.eu/15,267803,359.html
Fotki:
http://www.phototrans.eu/15,267803,359.html
Mi się wydaje, że to opcja jaką wybrał zamawiający. Most portalowy w naszych jest więc stopień z tyłu logicznie nie jest uzasadniony - podłoga podnosi się nawet lekko do samego stopnia. Widocznie stwierdzono, że lepiej mieć z tyłu jeden schodek i niższą piramidkę do tylnych siedzeń. Innej teorii nie mam.
Chyba został wykasowany jeden temat, więc zadam pytanie tu. Dodać jakieś kalendarium produkcji do tego tematu:
viewtopic.php?t=6260
viewtopic.php?t=6260
- Jack the Ripper
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2011-07-10, 21:41
- Lokalizacja: Radom - Lublin
- Kontakt:
Lion''sy City CNG dla Zamościa uchwycone na trasie:
1, 2
[ Dodano: 2011-09-01, 20:46 ]
Zamojskie gazowe "Lwy".
1, 2
[ Dodano: 2011-09-01, 20:46 ]
Zamojskie gazowe "Lwy".
Ostatnio zmieniony 2011-08-14, 16:25 przez Jack the Ripper, łącznie zmieniany 1 raz.