Solaris Trollino 12
Z czystej ciekawości - i nie tylko - przeglądałem dzisiaj na TWB zdjęcia Waszego najnowsze Trollino III generacji, #3009 i muszę przyznać, że PKT udało się kupić - w przeciwieństwie do MPK Lublin - Trollino III generacji z szafą w tylnej części.
Czyli dla zwykłego zjadacza chleba, który musi codziennie jeździć gdyńskimi trolejbusami, #3009 nie wiele będzie się różnił od pozostałych ST12AC. Tyle tylko, czy rzeźnia nie jest jednak ciut mniejsza. Wiem, że są tam uchylne fotele, ale czy ona jest nieco mniejsza - czy może to ja mam krzywe oko ?
Czyli dla zwykłego zjadacza chleba, który musi codziennie jeździć gdyńskimi trolejbusami, #3009 nie wiele będzie się różnił od pozostałych ST12AC. Tyle tylko, czy rzeźnia nie jest jednak ciut mniejsza. Wiem, że są tam uchylne fotele, ale czy ona jest nieco mniejsza - czy może to ja mam krzywe oko ?
To nie PKT udało się kupić trollino z wieżą w przeciwieństwie do MPK tylko PKT chciało trolejbus z wieżą a MPK bez zworując się na (ex?) testowcu (838)Z czystej ciekawości - i nie tylko - przeglądałem dzisiaj na TWB zdjęcia Waszego najnowsze Trollino III generacji, #3009 i muszę przyznać, że PKT udało się kupić - w przeciwieństwie do MPK Lublin - Trollino III generacji z szafą w tylnej części.
J-31-nie przywiązuj się tak do numeracji bo kolejny merc (oporowy) będzie mieć 3013 Ostatni przetarg obejmował 2 pojazdy-pierwszy miał być dostarczony zdaje się do 20.12.2007 a drugi do 30.06.2008.
[ Dodano: 16 Kwi 2008 08:32 ]
3011 nie był bezpański-jest jak najbardziej nasz Stąd jego cena-ponad 1180000-wyższa od 3009.
[ Dodano: 16 Kwi 2008 08:32 ]
3011 nie był bezpański-jest jak najbardziej nasz Stąd jego cena-ponad 1180000-wyższa od 3009.
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/14,236433,0.html
To powinno rozwiać wszelkie wątpliwości.
To powinno rozwiać wszelkie wątpliwości.
Gdyńskie trolejbusy to wzór dla Tych i Lublina, a nawet nie tylko. Lecz widzę że jest we władzach istny Beton. W ogóle nie wykorzystujecie zasobów własnego (polskiego) przemysłu produkcyjnego w tym zakresie. Normalnie wykorzystałoby się przeguby na szczytowe brygady, czasowo (wakacje) lub święta przedłużałoby się linie trolejbusowe na deptaki lub coś w tym rodzaju. Ale, pewnie Trójmiejscy MKM-owie wiedzą.