Solaris Trollino 12
Ale chyba nie taki zły, bo PKT się rozwijaFilip7370 pisze:Lecz widzę że jest we władzach istny Beton.
Taak, Solaris to tak naprawdę niemiecka firma tylko że ma fabrykę w Polsce, a aparaturę do używanych Mercedesów to jakieś folksdojcze montują.Filip7370 pisze:W ogóle nie wykorzystujecie zasobów własnego (polskiego) przemysłu produkcyjnego w tym zakresie.
Może nie ma takiej potrzeby?Filip7370 pisze:Normalnie wykorzystałoby się przeguby na szczytowe brygady
Montowanie sieci trolejbusowej na deptaku tylko po to, żeby od wielkiego dzwonu przejechał się nim jakiś trolejbus, jest chyba nieopłacalne.Filip7370 pisze:czasowo (wakacje) lub święta przedłużałoby się linie trolejbusowe na deptaki
Sugeruję, by podczas dożynek w Sławutowie puścić tam linię trolejbusową, przy czym trolejbusy zasilane byłyby z napowietrznej linii energetycznej biegnącej przy drodze.Filip7370 pisze:lub coś w tym rodzaju.
Jedno nie wyklucza drugiegoplocmaster pisze:Ale chyba nie taki zły, bo PKT się rozwija
Bull-shit to nie jest część neoplana. Co do aparatury to wszystko robią gdzie indziej(poza Pl), można jeszcze dostać aparaturę Ganz-a.plocmaster pisze:Taak, Solaris to tak naprawdę niemiecka firma tylko że ma fabrykę w Polsce, a aparaturę do używanych Mercedesów to jakieś folksdojcze montują.
Jeśli sieć się rozwija to na pewno jest.plocmaster pisze:Może nie ma takiej potrzeby?
Właśnie nie montowanie, a wykorzystywanie duobusów do tego, to się nazywa atrakcja turystyczna jak warszawski piętrus, podobno Gdynia ma także aspiracje na miasto turystyczne.plocmaster pisze:Montowanie sieci trolejbusowej na deptaku tylko po to, żeby od wielkiego dzwonu przejechał się nim jakiś trolejbus, jest chyba nieopłacalne.
A sugeruje wakacje dla ciebie bo ta polemika z tobą staje się nudna, odpocznij od forum na 2 tyg, nabierz nowych pomysłów, i wtedy nas rozbawiaj tekstami że aż tracę wiarę w człowiekaplocmaster pisze:Sugeruję, by podczas dożynek w Sławutowie puścić tam linię trolejbusową, przy czym trolejbusy zasilane byłyby z napowietrznej linii energetycznej biegnącej przy drodze.
¯eby przełamać monotonię biało niebieskich Gdyńskich trolejbusów daję link do fotki kolejnego czerwonego http://www.ltek.strefa.pl/zdjecia/270d.jpg
Coś wątpię skoro nie puszczają Saurera tylko dlatego, że się boją, a na linii "turystycznej" puszczają kurdupla który dotychczas jeździł na linii "szkolnej".Filip7370 pisze:podobno Gdynia ma także aspiracje na miasto turystyczne
Skoro realne wykorzystanie trolejbusów z agregatem diesla na 181 wisi na włosku to co dopiero w takim "celu".Filip7370 pisze:Właśnie nie montowanie, a wykorzystywanie duobusów do tego, to się nazywa atrakcja turystyczna jak warszawski piętrus, podobno Gdynia ma także aspiracje na miasto turystyczne.
To oni już odeszli od aparatury Medcomu?Citadis pisze:¯eby przełamać monotonię biało niebieskich Gdyńskich trolejbusów daję link do fotki kolejnego czerwonego http://www.ltek.strefa.pl/zdjecia/270d.jpg
Prędzej Skód które takie złe nie są, a Rocary są z Rumunii która nie była republiką radziecką.Filip7370 pisze:zbieranina zdezelowanych dziwactw w stylu Rocarów z jakiś byłych republik radzieckich.
Czy ty nawet przysłowia bierzesz dosłownie...rety...chodziło mi o to że lepsza monotonia dobrych nowoczesnych ST niż wiele różnych używańców, które są dobre dla MKM-ów, lecz złe dla pasażerów.ep40 pisze:Prędzej Skód które takie złe nie są, a Rocary są z Rumunii która nie była republiką radziecką.
Dlatego to jest beton, nie znam na wylot gdyńskiej komunikacji, ale na pewno są linie na których wykorzystanie duobusów byłoby nie tyle opłacalne co lepsze (bardziej ekologiczne/zdrowsze cokolwiek przemawia za tą koncepcją)ep40 pisze:Skoro realne wykorzystanie trolejbusów z agregatem diesla na 181 wisi na włosku to co dopiero w takim "celu".
To też podpada pod punkt wyżej, to jest beton, tak samo jak u nas nie wysyłają niektórych wozów historycznych na linię T.ep40 pisze:Coś wątpię skoro nie puszczają Saurera tylko dlatego, że się boją, a na linii "turystycznej" puszczają kurdupla który dotychczas jeździł na linii "szkolnej".
Filipku... Twoje słowa:
To, że sieć się rozwija, to nie znaczy, że trzeba kupować droższe przegubowce, które mają jeździć tylko w godzinach szczytu. Wydawanie takiej kasy na wozy, które jeżdżą tylko parę godzin dziennie to marnotrawienie pieniędzy publicznych. Jeszcze parę lat temu Gdynia miała przegubowe Ikarusy na prąd, ale skoro zrezygnowała, to znaczy, że jej się nie opłacało. I to, że jakiś Filip z konopii uważa inaczej wcale nie jest argumentem za.
I jeszcze jedno. Rozumiem, że jeśli nie śledziłeś tych tematów wcześniej, to możesz nie wiedzieć, że ST12AC to nie jest duobus. Ale nie wiem, czy trzeba być ślepym, głupim, czy totalnym ignorantem by mimo wyraźnej uwagi fachowca w Twoją stronę dalej nazywać Trollino AC duobusem.
Wracaj lepiej do swoich modeli, bo to tacy pieniacze jak Ty psują atmosferę na forum.
Filip7370 pisze:Czy ty nawet przysłowia bierzesz dosłownie...rety...
są trochę nie na miejscu, gdy nie widzisz, że słowaFilip7370 pisze:A sugeruje wakacje dla ciebie bo ta polemika z tobą staje się nudna, odpocznij od forum na 2 tyg, nabierz nowych pomysłów, i wtedy nas rozbawiaj tekstami że aż tracę wiarę w człowieka
to po prostu drwina z Ciebie. I to całkiem na miejscu, skoro piszeszplocmaster pisze:Taak, Solaris to tak naprawdę niemiecka firma tylko że ma fabrykę w Polsce, a aparaturę do używanych Mercedesów to jakieś folksdojcze montują.
w odpowiedzi naFilip7370 pisze:Co do aparatury to wszystko robią gdzie indziej(poza Pl), można jeszcze dostać aparaturę Ganz-a.
.plocmaster pisze:aparaturę do używanych Mercedesów to jakieś folksdojcze montują.
To, że sieć się rozwija, to nie znaczy, że trzeba kupować droższe przegubowce, które mają jeździć tylko w godzinach szczytu. Wydawanie takiej kasy na wozy, które jeżdżą tylko parę godzin dziennie to marnotrawienie pieniędzy publicznych. Jeszcze parę lat temu Gdynia miała przegubowe Ikarusy na prąd, ale skoro zrezygnowała, to znaczy, że jej się nie opłacało. I to, że jakiś Filip z konopii uważa inaczej wcale nie jest argumentem za.
I jeszcze jedno. Rozumiem, że jeśli nie śledziłeś tych tematów wcześniej, to możesz nie wiedzieć, że ST12AC to nie jest duobus. Ale nie wiem, czy trzeba być ślepym, głupim, czy totalnym ignorantem by mimo wyraźnej uwagi fachowca w Twoją stronę dalej nazywać Trollino AC duobusem.
Wracaj lepiej do swoich modeli, bo to tacy pieniacze jak Ty psują atmosferę na forum.
A czy w Polsce w ogóle ktoś produkuje porządną aparaturę? A Ganz polski nie jest.Filip7370 pisze:Co do aparatury to wszystko robią gdzie indziej(poza Pl), można jeszcze dostać aparaturę Ganz-a.
Niekoniecznie. Może jeszcze się nie rozwinęła do tego poziomu.Filip7370 pisze:Jeśli sieć się rozwija to na pewno jest.
Trolejbusy mają wozić mieszkańców Gdyni (i innych miejsc, gdzie docierają), a nie stanowić atrakcję turystyczną.Filip7370 pisze:Właśnie nie montowanie, a wykorzystywanie duobusów do tego, to się nazywa atrakcja turystyczna jak warszawski piętrus, podobno Gdynia ma także aspiracje na miasto turystyczne.
Spokojnie, wakacje sobie zrobię w odpowiednim czasie. A jeśli nie odpowiada ci moja obecność na forum, to ty nie musisz go czytać, poradzi sobie bez ciebie.Filip7370 pisze:A sugeruje wakacje dla ciebie bo ta polemika z tobą staje się nudna, odpocznij od forum na 2 tyg, nabierz nowych pomysłów, i wtedy nas rozbawiaj tekstami że aż tracę wiarę w człowieka
Filip7370 pisze:W ogóle nie wykorzystujecie zasobów własnego (polskiego) przemysłu produkcyjnego w tym zakresie
W swej ironicznej odpowiedzi plocmaster pisze:Taak, Solaris to tak naprawdę niemiecka firma tylko że ma fabrykę w Polsce, a aparaturę do używanych Mercedesów to jakieś folksdojcze montują.
Tu sobie odpowiedz na własne pytanie, bo jak na razie poniekąd zaprzeczasz sam sobie.Filip7370 pisze:lepsza monotonia dobrych nowoczesnych ST niż wiele różnych używańców, które są dobre dla MKM-ów
To wiele wyjaśnia. Rzekłbym - w ogóle...Filip7370 pisze:nie znam na wylot gdyńskiej komunikacji
Były też inne aspekty.KKS pisze:Jeszcze parę lat temu Gdynia miała przegubowe Ikarusy na prąd, ale skoro zrezygnowała, to znaczy, że jej się nie opłacało
Ponadto:
Filip7370 pisze:Czy zamierzacie stale korzystać z Duobusów?
Filip7370 pisze:wykorzystywanie duobusów
Filip7370 pisze:wykorzystanie duobusów
To tak na zakończenie, zanim TLG "urwie nam wszystkim łby i napluje do szyiFilip7370 pisze:to jest beton
Moim zdaniem, jeżeli ktoś nie ma pojęcia w danym temacie, to nie powinien się wypowiadać. Ty jednak robisz na przekór. Po pierwsze, Ganz od paru lat nie istnieje. Po drugie, całkiem dobre napędy elektryczne produkują w Polsce Enika i Medcom, jest również Instytut Elektrotechniki z Międzylesia.Filip7370 pisze: Co do aparatury to wszystko robią gdzie indziej(poza Pl), można jeszcze dostać aparaturę Ganz-a.
Warunki przetargu na unijne trollino sprawdzały jedynie pojazdy już wyprodukowane w odpowiedniej ilości.ep40 pisze:To oni już odeszli od aparatury Medcomu?
Proszę zacząć myśleć. Jaką aparaturę może mieć trolejbus, stojący na hali montażowej w Ostrawie?ep40 pisze:Ten do Tallina to też czeską aparaturę ma?
Nie wszystkie.Filip7370 pisze:To ciekawe dlaczego wszystkie Trollino 18 są opisane jako Ganz-Solaris ...
Tu masz pokrótce opisaną historię niedokończonych Trollin z Ganza:
http://www.ltek.strefa.pl/ziutek/2007_84.php
Zakończenia montażu podjęła się Skoda, stąd dwóch producentów w oznaczeniu.