Jelcz M185E
Przepraszam, że siem wtrancam
Ale jeśli chodzi o oznaczenia E i T to są one czysto umowne (E pojawiło się jako oznaczenie elektrycznej odmiany danego pojazdu dawno, dawno temu i również wówczas pojazdy z układem impulsowym (tyrystorowym) były oznaczane jako E).
Litera T została wprowadzona dopiero przez Kapenę dla odróżnienia obu typów układów.
PS. Solaris Trollino 12T posiada sterowanie tranzystorowe (IGBT).
Aha, byłbym zapomniał. Dołączam się oczywiście do gratulacji za pracę. Mam tylko jedno zastrzeżenie. Czemu taki ładny trolejbus ma takie brzydkie drążki pantografów
Ale jeśli chodzi o oznaczenia E i T to są one czysto umowne (E pojawiło się jako oznaczenie elektrycznej odmiany danego pojazdu dawno, dawno temu i również wówczas pojazdy z układem impulsowym (tyrystorowym) były oznaczane jako E).
Litera T została wprowadzona dopiero przez Kapenę dla odróżnienia obu typów układów.
PS. Solaris Trollino 12T posiada sterowanie tranzystorowe (IGBT).
Aha, byłbym zapomniał. Dołączam się oczywiście do gratulacji za pracę. Mam tylko jedno zastrzeżenie. Czemu taki ładny trolejbus ma takie brzydkie drążki pantografów
O ile dobrze pamiętam tutaj jest: trolejbusy.nets.plIKARUS280E pisze: PS. Zna ktos stronke na ktorej jest plan sieci trolejbusowej w Lublinie??
Wtedy w Lublinie nie bylo jeszcze tych z ESKO.u2w pisze:Aha, byłbym zapomniał. Dołączam się oczywiście do gratulacji za pracę. Mam tylko jedno zastrzeżenie. Czemu taki ładny trolejbus ma takie brzydkie drążki pantografów
Re: Jelcz M185E
Ale naiwny jesteś nie ma 185 a tym bardziej nie powino być 185E Przecież to fantazja autora (łatwowierny jesteś )TRAMWAJ pisze:Czy to prawda ze w Lublinie na jezdzic Jelcz M185E???