N4020
Z całym szacunkiem do Nadarzyna - szczególnie, że wypoczywam niedaleko - ale prędzej śnieg spadnie w lato w Płocku niż w rejonie Nadarzyna pojawi się N4021 :smile2:plocmaster pisze:W Nadarzynie też nie, choć biorąc pod uwagę fakt ulokowania go na jednej z ważniejszych dróg krajowych, w końcu jakiś N4021 może się trafić
Po pierwsze primo nad, po drugie primo — jadąc nią z Mszczonowa do Różana czy Ostrowi Maz. nadkłada się sporo drogi, której stan nie zawsze jest najlepszy, i zalicza po drodze wiele mniejszych miast — w międzyszczycie o wiele lepiej byłoby pojechać przez Warszawę. Kiedyś jechałem do domu z Janek przez Wawę około godz. 21 i nie stałem w korkach.J-31 pisze:A południowa obwodnica Warszawy, przebiegająca pod Grójcem to co ?
(offtop)
A tymczasem zgodnie z przewidywaniami pierwszy poznański Nerwoplan poszedł na NG: http://www.phototrans.eu/2-177881.html
To nie jest NG tylko naprawa powypadkowaKKS pisze:A tymczasem zgodnie z przewidywaniami pierwszy poznański Nerwoplan poszedł na NG: http://www.phototrans.eu/2-177881.html
Na razie jest o wiele więcej innych pojazdów, które bardziej NG potrzebują, a te Neoplany jeszcze wytrzymają.J-31 pisze:A kiedy nasze N4020 trafią do NG ? Bo zaczynają straszyć
A w ogóle czemu ma taki różnokolorowy przód? Gdyby to była farba podkładowa, to cały by był biały/szary. Jakiś przeszczep z innego?
Ooops. To zła wiadomość, chociaż rzeczywiście 6870 bardzo ucierpiał - a zatem nie dziwi mnie, że "poszedł na żyletki"Krzyś 5577 pisze:A tymczasem koszty naprawy powypadkowej przewyższyły wartość pojazdu i M.Z.A. warszawa po cięła wóz 6870 w sierpniu 2007 roku .
Wóz dostał z tyłu od tira a przodem zatrzymał się na drzewie .
Plan na 2008 zakłada kasacje -
150 ikarusów 280 w tym wszystkie lewarki i około 50 automatów większości te bez NG lub w kiepskim stanie dotyczy to wozów serii 51xx , 55xx , 56xx , 57xx a także 2052 .
80 ikarusów 260 w tym wszystkie lewarki i około 30 automatów .
15 Jelczy 120mm
20 Neoplanów szczególnie seria 67xx .
Przetarg już jest napisany i czeka na ogłoszenie ( 150 wozów przegubowych ).
Przetarg planowany jest także na ( 50 wozów 12 metrów )
Po za tym grodzisk wchodzi kolejnymi scaniami na 50 brygad ( to już mza będzie mogła skasować troszkę wozów )
Mobilis wchodzi 50 minibusami .
Reszta kupionych jelczy M121 dojedzie na początku roku 2008 .
Więc sporo się szykuje zmian w 2008 roku .
150 ikarusów 280 w tym wszystkie lewarki i około 50 automatów większości te bez NG lub w kiepskim stanie dotyczy to wozów serii 51xx , 55xx , 56xx , 57xx a także 2052 .
80 ikarusów 260 w tym wszystkie lewarki i około 30 automatów .
15 Jelczy 120mm
20 Neoplanów szczególnie seria 67xx .
Przetarg już jest napisany i czeka na ogłoszenie ( 150 wozów przegubowych ).
Przetarg planowany jest także na ( 50 wozów 12 metrów )
Po za tym grodzisk wchodzi kolejnymi scaniami na 50 brygad ( to już mza będzie mogła skasować troszkę wozów )
Mobilis wchodzi 50 minibusami .
Reszta kupionych jelczy M121 dojedzie na początku roku 2008 .
Więc sporo się szykuje zmian w 2008 roku .
Tak słyszałem już o tych zmianach - wiem, że MZA ma spore plany taborowe (nie wspominając już o ajentach), jednakże o ile wiem i zdawałem sobie sprawę z tego, że do kasacji pojadą Ikarusy i część Jelczy, to nie wiedziałem, że ucierpią na tym Neoplany z 1997 rokuKrzyś 5577 pisze:Więc sporo się szykuje zmian w 2008 roku
A propo kasacji Neoplanów - a czy Wiesz co czeka "dziadka" czyli 6430 ? Czy on też trafi na listę skasowanych ?