Citaro CapaCity

Tutaj są prowadzone dyskusje oraz wyrażane opinie o autobusach marki Mercedes i Setra...
Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

mgajewski pisze:Dzięki nie wiedziałem że ten 13 metrowy już istnieje. :o:
A tak wyglądał podczas swojej pierwszej prezentacji ;)
Obrazek

B.A. Baracus

Post autor: B.A. Baracus »

J-31 pisze:A tak wyglądał podczas swojej pierwszej prezentacji
Ale to jest zwykłe Citaro, z relacji w radiu wynikało, że jest również CapaCity w wersji 13metrowej, więc może się troche różnić od tego pojazdu... :mruga:

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

B.A. Baracus pisze:
J-31 pisze:A tak wyglądał podczas swojej pierwszej prezentacji
Ale to jest zwykłe Citaro, z relacji w radiu wynikało, że jest również CapaCity w wersji 13metrowej, więc może się troche różnić od tego pojazdu... :mruga:
Hmm... No to faktycznie może te pojazdy wyglądają podobnie. Ok. Poczekajmy na jakieś zdjęcia.... ;)

B.A. Baracus

Post autor: B.A. Baracus »

J-31 pisze:Poczekajmy na jakieś zdjęcia....
No właśnie to jest dobra myśl, jak będą dokładne to wtedy sobie podyskutujemy o wyglądzie ;)

Solaris_5078

Post autor: Solaris_5078 »


Hannibal

Post autor: Hannibal »

Wow, dzięki za tego linka. Teraz już po zdjęciach wiemy o nim więcej :)
Jak już pisałem Merc podoba mi się, tył jest całkiem, całkiem a środek IMHO ładny i bardzo przytulny ;)

Solaris_5078

Post autor: Solaris_5078 »

Bardzo prosze :!: :!: :!: siedzenia wydaja sie jakby ze skóry xD xD

Awatar użytkownika
J-31
Administrator
Administrator
Posty: 29619
Rejestracja: 2004-11-04, 09:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: J-31 »

Wielkie dzięki Solaris_5078 :) . Faktycznie patrząc na te zdjęcia :shocked: - mnie się również bardzo spodobał ten Merc... ;)

rupak9
Posty: 1082
Rejestracja: 2004-11-27, 20:42
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rupak9 »

A ile miejsca w środku :o:.

DAB

Post autor: DAB »

Busik super... To jak w końcu z tymi przepisami ? I ile ma tyski Volvo-Heuliez ?

Inspektor

Post autor: Inspektor »

Czysty luksus i tyle. Tyle że takie jasne (wyglądają na wygodne) fotele szybko by się zabrudziły :]

Milenium

Post autor: Milenium »

Solaris_5078 pisze:Wiecej fotek macie na http://www.motogazeta.mojeauto.pl/cms/index.php/24394 :smile:
Bardzo ładnie się prezentuje,chyba musze zmienić avka :).

Damhan

Post autor: Damhan »

Cóż. Mam mieszane uczucia co do tego autobusu. Na pewno ładna jest ściana przednia i tylna, na tomiast bok to tragedia. Nie dość, że koła sąokropne to jeszcze te kształty z boku. Wnętrze barzo ładne i przytulne. Fajnie rozplanowana tylna część autobusu. :)

PS. Nie wiem, czy zauważyliście, ale na podłodze jest miarka metrów tego autobusu. ;)

voy

Post autor: voy »

Bardzo ładny i elegancki autobus. Mnie bardzo przypadł do gustu. Alpinarium trochę dziwnie tylko wymyślone.

Wiśnia

Post autor: Wiśnia »

DAB pisze:I ile ma tyski Volvo-Heuliez ?
17,9m. To co pisało na francuskiej stronie (19,9) okazało się błędem.

Jeśli chodzi o Mercedesa, to jego wygląd się znacząco poprawił w porównaniu do Citaro, które już mi się w pewnym stopniu opatrzyło. Również wnętrze jest ładnie wykończone (wątpię żeby tak samo wyglądało w seryjnym autobusie), lecz moim zdaniem lepiej byłoby zabudować silnik wieżowo, nawet jeśli wieża miałaby być duża.

ikarus5326

Post autor: ikarus5326 »

Ja nie wiem co napisać poza tym, że mi się podoba. Ciekawie rozplanowane siedzenia z tyłu. Ja tam zauważyłem tak jakby narożne siedzenie, ale mogło mi się tylko wydawać... :)

Awatar użytkownika
ep40
Posty: 1549
Rejestracja: 2006-05-14, 01:02
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ep40 »

OZZY pisze:Wow!! Byłem pewien że do takiego przełużenia w pewnym momencie dojdzie tylko zastanawiałem się który z producentów przedstawi taki wynalazek. Moim zdaniem jeśli promień skrętu się nie zmienił po dodaniu 1,5 metra to możnaby dociągnąć do tych "magicznych" 20m bez utraty zwrotności. Przy jakości merca moge bez zająknięcia powiedzieć że będzie to niezły pojazd. Jedyne co mi się niepodoba to design. Jak dla mnie trochę zbyt udziwniony, a sam pojazd bardzo dobrze prezentowałby się "ubrany" jak typowy Citaro
Takie przedłużenie jest super pomysłem (można by to nazwać hybrydą przegubowca z 15 metrowym).
Chętnie poczekam na Solarisa Urbino 20

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

ep40 pisze:Chętnie poczekam na Solarisa Urbino 20
Oj, sobie poczekasz.
Popyt na takie autobusy jest śladowy, a Solaris nie za bardzo ma kasę na takie eksperymenty (co innego Mercedes).
BTW to mogłoby być niezłe — typowy przegubowiec + jeszcze jeden przegub i doczepiony jeszcze blisko 15-metrowy człon. :mruga:

Awatar użytkownika
ep40
Posty: 1549
Rejestracja: 2006-05-14, 01:02
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ep40 »

Chodzi mi że drugi człon capacity ma 2 osie tuż obok tak jak 15 metrowe autobusy.
To nazywam hybrydą.
plocmaster pisze:to mogłoby być niezłe — typowy przegubowiec + jeszcze jeden przegub i doczepiony jeszcze blisko 15-metrowy człon. :mruga:
Stwarzałoby to problemy przy jeździe ale rzeczywiście fajne.
Może zrobisz rysunek tego projektu.

Awatar użytkownika
pmaster
Posty: 10000
Rejestracja: 2005-10-31, 16:42
Lokalizacja: Europa Środkowa

Post autor: pmaster »

Proszę bardzo:
Obrazek
Ma wprawdzie kilka niedoróbek (tylko 5 wejsć, tylko 1 boczny wyświetlacz), ale był robiony na szybko. Pierwszy człon to SU18 z MPK Poznań, drugi to SU15 z BVG Berlin.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mercedes/Setra”