O 405GN1 / O405GN2
O 405GN1 / O405GN2
Szanowni Państwo uruchamiam temat, o przegubowych MB O405GN2 (i MB O405GN1)
Czynię to z dwóch powodów.
Po pierwsze będąc wczoraj na działce, postanowiłem zrobić sobie rowerową wycieczkę do serwisu Evobus Polska w Wolicy pod Warszawą. I ku mojemu zdumieniu na placu stało kilka MB 405GN2.
Piękne pojazdy, sprowadzone z Niemiec. Oczywiście na sprzedać.
Zrobiłem kilka szpiegowskich zdjęć zza płotu.
Nie wiem jak Wam, ale mnie te 405-tki w tym makijażu naprawdę urzekły.
Moje pytanie brzmi - jak Myślicie. Czy to dla jakiegoś polskiego przewoźnika ?
PS. Mój drugi powód założenia tematu - podam później.
Czynię to z dwóch powodów.
Po pierwsze będąc wczoraj na działce, postanowiłem zrobić sobie rowerową wycieczkę do serwisu Evobus Polska w Wolicy pod Warszawą. I ku mojemu zdumieniu na placu stało kilka MB 405GN2.
Piękne pojazdy, sprowadzone z Niemiec. Oczywiście na sprzedać.
Zrobiłem kilka szpiegowskich zdjęć zza płotu.
Nie wiem jak Wam, ale mnie te 405-tki w tym makijażu naprawdę urzekły.
Moje pytanie brzmi - jak Myślicie. Czy to dla jakiegoś polskiego przewoźnika ?
PS. Mój drugi powód założenia tematu - podam później.
Ostatnio zmieniony 2008-05-15, 08:59 przez J-31, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak dla mnie to to dla kogoś z Polski jest. Gdyby te autobusy były do jakiegoś innego kraju to raczej by tam stacjonowały. A może jeszcze nie znaleźli nabywców na te pojazdy (a musieli wziąć bo miei taki sam kontrakt jak Warszawa z Solarisem (odkup po 8 latach)).
Jeśli chodzi o 405GN - Jeden z przyjemniejszych łódzkich autobusów, chociaż ma jedno udziwnienie - nie ma CG w drugich drzwiach (kierowca ma pełną kontrolę nad 1. i 2. drzwiami, a w 3. i 4. musi odpalić CG, przynajmniej z założenia bo w rzeczywistości mają przyciski od drzwi z boku). Jeśli ktoś by na niego polował to trzeba się wybrać na linię 52, 69, 70, 75, 86, 98, 99 (i pewnie kilka innych) i wypatrywać białego przegubowca.
Jeśli chodzi o 405GN - Jeden z przyjemniejszych łódzkich autobusów, chociaż ma jedno udziwnienie - nie ma CG w drugich drzwiach (kierowca ma pełną kontrolę nad 1. i 2. drzwiami, a w 3. i 4. musi odpalić CG, przynajmniej z założenia bo w rzeczywistości mają przyciski od drzwi z boku). Jeśli ktoś by na niego polował to trzeba się wybrać na linię 52, 69, 70, 75, 86, 98, 99 (i pewnie kilka innych) i wypatrywać białego przegubowca.
Byłem w niedzielę. Zarząd nie pracował, a ochrona nic nie wie...Milenium pisze:Jeżeli byłeś, to czemu się nie zapytałeś drogi J-31, gdzie mają być te Mercedesy?
[ Dodano: 2006-06-26, 11:02 ]
Czy to jedyny MB O405GN w Łodzi. Czy eksploatuje go MPK ?ppln pisze:Jeśli ktoś by na niego polował to trzeba się wybrać na linię 52, 69, 70, 75, 86, 98, 99 (i pewnie kilka innych) i wypatrywać białego przegubowca.
A właśnie, że nie...plocmaster pisze:Co do 2 powodu — pewnie masz informacje z niepotwierdzone źródła, że MZA zaczęło po cichu kupować używki i już wkrótce do tych Merców zostaną zamontowane uchwyty na choinki i będą przemalowane na żółto-czerwono
Mój drugi powód to właśnie MB O405GN2 ZKM Gdańsk. Chciałem się dowiedzieć jak sprawują się w Gdańsku. I korzystając z okazji - prośba do Damhana i pozostałych kolegów z Gdańska - o trochę więcej słów na temat Waszych MB O405GN2
1. Czy nie są za ciasne jak na warunki komunikacji w Gdańsku ?
2. Czy są awaryjne, czy ZKM ma jakieś problemy z nimi ?
3. Czy ta klimatyzacja działa ?
Szczególnbie człowiek miał wrażenie że nie zobaczy obniżonej lini okien, która jednak jest. Jeżeli chodzi o tą odzobę tu też mogę się zgodzić. Nie widziałem ani jednego z reklamą, na pochwałe zasługóją wyświetlacze.Damhan pisze:Gdańskie MB O405GN2, szczególnie w nowym malowaniu wyglądają pięknie i są wprost ozdobą gdańskich ulic. Szczególnie wnętrze (siedzenia, świetlówki, poręcze) bardzo ładnie się prezentuje
Ostatnio zmieniony 2006-06-27, 10:47 przez Milenium, łącznie zmieniany 1 raz.
Wieści z Warszawy.
Pojawił się u nas - wreszcie liniowo - używany MB O405GN ... niestety nie w komunikacji miejskiej. Autobus zakupił prywaciarz, konkretnie firma "Mini-Bus" i skierowano go do obsługi linii z Dworca Centralnego do Otwocka i Karczewa. Jest to już kolejny przegubowy autobus miejski we flocie tego przewoźnika - jednakże jest to pierwszy przegubowy niskowejściowiec
Namierzyłem go przedwczoraj na ul. Grochowskiej i nieźle się zdziwiłem. Szukałem jego fotki na Przegubowcu i nie znalazłem. Poszukam jeszcze na TWB może tam ktoś go sfocił, bo ja na razie nie mam szans
Autobus ma schemat malowania zbliżony do Setry w linku poniżej
http://www.transport131.webpark.pl/image1156.gif
Pojawił się u nas - wreszcie liniowo - używany MB O405GN ... niestety nie w komunikacji miejskiej. Autobus zakupił prywaciarz, konkretnie firma "Mini-Bus" i skierowano go do obsługi linii z Dworca Centralnego do Otwocka i Karczewa. Jest to już kolejny przegubowy autobus miejski we flocie tego przewoźnika - jednakże jest to pierwszy przegubowy niskowejściowiec
Namierzyłem go przedwczoraj na ul. Grochowskiej i nieźle się zdziwiłem. Szukałem jego fotki na Przegubowcu i nie znalazłem. Poszukam jeszcze na TWB może tam ktoś go sfocił, bo ja na razie nie mam szans
Autobus ma schemat malowania zbliżony do Setry w linku poniżej
http://www.transport131.webpark.pl/image1156.gif
m
Pisałem w grudniu o nowym nabytku "Mini-Busa" no i wreszcie udało mi się go sfocić. I chyba jestem pierwszy przed "Przegubowcem"
Tenże MB O405GN1 jest pierwszym przegubowym niskaczem we flocie prywaciarzy obsługujących linię z Warszawy do Otwocka i okolic.
galeria/categories.php?cat_id=2412
Tenże MB O405GN1 jest pierwszym przegubowym niskaczem we flocie prywaciarzy obsługujących linię z Warszawy do Otwocka i okolic.
galeria/categories.php?cat_id=2412
Ostatnio zmieniony 2008-05-15, 13:04 przez J-31, łącznie zmieniany 1 raz.