O405N
Dziś widziałem identycznego mercka w Poznaniu ;P
A i mała poprawka - gdzieś wyżej J-31 napisał o "Rondzie Kaponiery", więc sprostuję - to nie jest tak, że patronem tego ronda jest jakiś Józef czy inny Stefan Kaponier, po prostu chodzi o znajdującą się pod spodem budowlę obronną, która po naszemu się zwie Kaponiera - tak więc nazwy ronda nie odmieniamy - w każdej odmianie jest to Rondo Kaponiera
A i mała poprawka - gdzieś wyżej J-31 napisał o "Rondzie Kaponiery", więc sprostuję - to nie jest tak, że patronem tego ronda jest jakiś Józef czy inny Stefan Kaponier, po prostu chodzi o znajdującą się pod spodem budowlę obronną, która po naszemu się zwie Kaponiera - tak więc nazwy ronda nie odmieniamy - w każdej odmianie jest to Rondo Kaponiera
No z tym Evobus Polska ma chyba mały problem. Ponieważ rzeczywiście pośredniczą w sprowadzaniu używanych 405-tek, ale... najwyraźniej cena tych autobusów - tzn. bardziej prowizja w pośrednictwie - jest na tyle wysoka i odstraszająca, że autobusy, które akurat oni sprowadzają dłuugo stoją w serwisie. Z moich obserwacji wynika, że takie pojazdy potrafią "czekać" na nabywcę nawet .... rok, a czasami więcejppln pisze:A najlepiej niech się wycofają i zaczną sprowadzać autobusy używane (405N) do Polski.
A jednocześnie przewoźnicy, jeśli poszukują używanych 405-tek, kupują je u innych pośredników - Patrz PKT w Gdyni
PS. Wydzieliłem te posty z tematu o MB O530K do tematu o MB O405N i ... przy okazji wpadło mi w oko zdjęcie, które zrobiłem w serwisie Evobus w Wolicy w marcu br. - Patrz pierwszy post na tej stronie.
To jest MB O405N2. I ten autobus jest znakomitym przykładem moich słów. Pojazd "błąkał" się po terenie serwisu (był wielokrotnie przestawiany) jeszcze przez około pół roku od momentu zrobienia tego zdjęcia. Niedawno zniknął
Re: 10 metrowe O405N
O405NKJ-31 pisze:Nie pamiętam dokładniej nazwy tego autobusu, ale poniższe zdjęcie prezentuje 10-metrową wersję MB O405N2.