O530K
Oj będzie problem ponieważ nie miałem jeszcze okazji się nimi przejechać. Tym bardziej jeszcze na TWB nikt nie dodał zdjęcia wnętrza. Jeżeli nadarzy się okazja to fotki wnętrza będą. Tym czasem pokaże zdjęcie naszego Mercedesa.J-31 pisze:Razor, a czy Mógłbyś tutaj w temacie przesłać zdjęcie wnętrza Waszych MB Citaro K
http://www.phototrans.eu/2-196995.html
Jakim MPK. No malowanie na pewno ładne tylko według pewnego schematu powinno być troszkę inne. Ale liczy się że są i jeżdżą.Lopez pisze:No bardzo fajnie to wygląda. Muszę powiedzieć, że szczególnie podoba mi się malowanie bielskiego MPK
Jak na razie jeżdżą wnętrze jest takie same jak w testowanym MB w Warszawie ma taki sam układ siedzeń.
Ogromne dzięki Razor. Tak właśnie się domyślałem.Razor 688 pisze:Jak na razie jeżdżą wnętrze jest takie same jak w testowanym MB w Warszawie ma taki sam układ siedzeń
No, ale teraz pytanie - w Warszawie wnętrze małego, testowanego Citaro K za bardzo się nie spisuje. Szczegóły opisali już moi warszawscy koledzy, powyżej i na poprzednich stronach
A czy w Bielsku taki układ (zarówno wnętrze pojazdu jak i tylko dwie pary drzwi) jest dobry, czy jest wystarczający ?
Powiem tak wczoraj miałem okazje się przejechać Mercedesem i moja ocena była wystarczająco kiepska ponieważ.J-31 pisze:A czy w Bielsku taki układ (zarówno wnętrze pojazdu jak i tylko dwie pary drzwi) jest dobry, czy jest wystarczający ?
Na minusy zasługują:
- Przejście do drugich drzwi z samego tyły jest zbyt wąskie. ¯eby pasażer mogło przedostać do drzwi drugi musi się ustawić tak żeby nie taranować przejścia drugiemu.
- Jak dla mnie autobus jest za mały na nasze Bielskie warunki jedynie na jakie by się nadawał to na linie takie gdzie nie ma większego tłoku.
Teraz plusy:
- Wygodne siedzenia ładna tapicerka.
- W czasie upałów można się spodziewać że nie będzie sauny.
Jako ciekawostkę dodam że oświetlenie ma całkiem przyzwoite.
Wiec moją ocena to taki +3.
Jadąc wczoraj już słyszałem narzekania pasażerów ze autobus jest nie dostosowany ogólnie na liniach bardziej zatłoczonych.
Malowanie jest takie, jakie miało być, poza jednym mało istotnym detalem, więc nie wiem o co się czepiasz.Razor 688 pisze:No malowanie na pewno ładne tylko według pewnego schematu powinno być troszkę inne. Ale liczy się że są i jeżdżą.
Jak na razie jeżdżą wnętrze jest takie same jak w testowanym MB w Warszawie ma taki sam układ siedzeń.
Układ siedzeń jest inny niż w testowcu, ale liczba siedzeń taka sama.
Koziołki są fajne bo nimi nie jeżdżę. 10m to już pojazdy na inne linie (ale SU10 bo ma normalne drzwi, a nie tak jak ten tylko 2 pary)barthezz_13 pisze:Myślę, że MPK Łódź również powinno zakupić kilka takich autobusów, zamiast małych Jelczątek (M083MB Vero, poprawić mnie w razie czego, bo pewny nie jestem)...
Na upartego nawet 1-0-0 albo 0-1-0, ale co z tego? Na 100% jest optymalna wersja z 1-2-2, a MB oferuje 2-2-0 (za szerokie przednie drzwi, brak trzecich).PE 099 pisze:Wiesz U10 równie dobrze może mieć układ drzwi nie 1-2-2, tylko 1-2-0 i co wtedy
Chociaż przy takich maluszkach by się najlepiej sprawdził układ 1-2-1
A ile osób wsiada pierwszymi drzwiami? Zawsze jest to minimalna ilość. A w przypadku pierwszych drzwi, wbrew pozorom, otwór jest szerszy niż w przypadku otwartego jednego skrzydła drzwi pełnych.
A tylne drzwi, choćby jednoskrzydłowe, naprawdę usprawniają wymianę pasażerską, ludzie nie muszą się przebijać przez pół wozu żeby wysiąść.
A tylne drzwi, choćby jednoskrzydłowe, naprawdę usprawniają wymianę pasażerską, ludzie nie muszą się przebijać przez pół wozu żeby wysiąść.
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt: