Tabor DLA
Tabor DLA
Nie, Dziwny prawie nic nie pisze, i jest moderatorem. A w ogóle to był tu już jeden taki, co jeszcze więcej ich założył.Gadzie pisze:Pewnie pomyślicie, że jestem dziwny, bo to już drugi temat założony przeze mnie w kategorii przewoźnicy.
Co do DLA — gdy raz byłem we Wrocławiu, widziałem ich Ikarusa 280.26, co stanowiło dość duży kontrast z taborem MPK… IMHO to dość dobry przewoźnik, z taborem raz lepszym, raz gorszym, jednak dążący ku lepszemu. Podobają mi się ich N4021 CNG.
Rzeczywiście rzadko się psują ich autobusy. Wiem, że pare miesięcy tamu spłanął jeden w Długołence (sam byłem świadkiem). Może tabor mają zajechany (jak niektórzy twierdzą), ale chyba w każdej firmie organizującej KM znajdzie się jakiś zajechany autobus.Zgadzam się, że firma DLA ma bardzo dobry tabor i przede wszystkim nie psujący się.
Tak ikarusy (te po remoncie czy po czymś, nie wiem ) mają fajne przody i tyły i boki. I w ogóle są fajne.MKM Shadow pisze:Ja zapamiętam jedynie te fajne przody po remonty Ikarusów 280.26
To ja odświeżę nieco temat, otóż DLA nabyło co najmniej 3 Jelcze M120M/3 Supero z PKS Grodzisk Mazowiecki.
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/autobu ... &ticket=32
Dostały one numery 449(?) - 450, 458 i posiadają klimatyzację dla kierowcy, co jest swego rodzaju nowością w wozach DLA.
Prawdopodobnie wyjadą na drogi, gdy uruchomione zostaną nowe linie strefowe.
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/autobu ... &ticket=32
Dostały one numery 449(?) - 450, 458 i posiadają klimatyzację dla kierowcy, co jest swego rodzaju nowością w wozach DLA.
Prawdopodobnie wyjadą na drogi, gdy uruchomione zostaną nowe linie strefowe.
Ostatnio zmieniony 2007-09-27, 17:40 przez Przemek, łącznie zmieniany 1 raz.
O... zamurowało mnie, widzę że DLA inwestuje w używki No cóż dobrze, dobrze, niech kupują. Jakaś nowość. A czy w związku z tym zakupem będą coś kasować?Kędzior pisze:otóż DLA nabyło co najmniej 3 Jelcze M120M/3 Supero z PKS Grodzisk Mazowiecki.
... aha, czyli nie będą kasować.Kędzior pisze:gdy uruchomione zostaną nowe linie strefowe.
Jak byłem mały, zawsze bardzo się dziwiłem, co to za autobusy, te DLA, DLA kogo one jeżdżą?
PS.: Mój 300 post! Stałem się Kontrolerem, hura!
Do niedawna w ogóle nie wiedziałem, że to są Ikarusy . Natomiast nigdy nie miałem jeszcze okazji się nimi przejechać (na Biskupinie to tylko 120M/120MM1/M181M i Volvo 7000 ). Jeśli nie huczy w środku tak, jak w Ikarusach 280 MPK Wrocław, to rzeczywiście jest to bardzo duża zmiana na dobreMKM Shadow pisze:Ja zapamiętam jedynie te fajne przody po
remonty Ikarusów 280.26, a szczególnie fajnie wyglądającego Ikarusa 280 #228
PS.: Mój 300 post! Stałem się Kontrolerem, hura!
A co, mają ciągle kupować używane Jelcze M120? Aby DLA mogło obsługiwać linie 9xx, musi posiadać i wystawiać na te linie autobusy nie starsze niż 10 lat. (Nie dotyczy autobusów rezerwowych)Gadzie pisze:Osobiście mam nadzieję, że im przejdzie z tymi mazakami. Jeszcze tego brakowało we Wrocławiu. Oni już całkiegm pogłupieli
Jelcz 120M #447 jest z roku 1998, zatem będzie musiał zniknąć z końcem roku z linii 9xx.
Pozostałe pregnioty #441-446 są zaś z 2000 roku, więc i one długo nie pojeżdżą.
Czymś trzeba je zastąpić
Jak dla mnie wybór MAZów jako pasażera, będzie możliwość przetestowania tych autobusów, a jako miłośnika - możliwość porobienia zdjęć autobusów tej jeszcze nietypowej jak na polskie warunki, marki oraz wyrobienia sobie opinii o jej wyrobach, a nie słuchania komentarzy innych, którzy zapewne ani razu autobusami tej marki nie jeździli, lub ba- nawet ich na oczy nie widzieli.
A długo będzie to obsługiwać? Jak nie, to niech może sobie znajdą jakieś używki, w końcu dużo chyba nie będą potrzebować.A co, mają ciągle kupować używane Jelcze M120? Aby DLA mogło obsługiwać linie 9xx, musi posiadać i wystawiać na te linie autobusy nie starsze niż 10 lat. (Nie dotyczy autobusów rezerwowych)
90% pasażerów wali to, czy jadą autobusem po raz pierwszy, trzeci, czterdziesty dziewiąty czy 10433679Kędzior pisze:Jak dla mnie wybór MAZów jako pasażera, będzie możliwość przetestowania tych autobusów
Niestety, coraz mniejKędzior pisze:jeszcze nietypowej jak na polskie warunki, marki
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Stało sie ! DLA Wrocław testuje nową wersje MAZa 103 : http://transport.asi.pwr.wroc.pl/14,261594,2.html
zdjęcia z forum km wrocław :
http://img293.imageshack.us/my.php?image=img6127yl3.jpg , http://img375.imageshack.us/my.php?image=img6129ap7.jpg , http://img530.imageshack.us/my.php?image=img6136ip7.jpg
zdjęcia z forum km wrocław :
http://img293.imageshack.us/my.php?image=img6127yl3.jpg , http://img375.imageshack.us/my.php?image=img6129ap7.jpg , http://img530.imageshack.us/my.php?image=img6136ip7.jpg
Byłem, obfociłem, VIN spisałem, i opisuję.
Z zewnątrz prezentuje się dość ładnie, choć stylizacja nawiązująca do standardu VOV trochę go postarza.
Wnętrze - no nie jest to 100% niskopodłogowiec jak N4016td (i polski K4016td), a niskowejściowiec - w 3 drzwiach jest jeden schodek a podłoga przebiega pochyło w górę od drugiego rzędu siedzeń za środkowymi drzwiami.
Siedzenia wygodne, zaś ich układ trochę dziwny.
Zwraca uwagę brak przysłowiowych "foteli pilota" i jedno odwrócone bokiem siedzenie na przeciwko silnika.
Siedzeń bez podestów jest niewielka liczba - raptem około 4.
Wykończenie wnętrza i dobranie kolorów - dyskusyjne. Pomarańczowe poręcze + wstawki ze sklejki w kolorze buku.
Kabina kierowcy jest zamknięta i biegnie aż do pierwszych drzwi.
Autobus sprawia całkiem przyjemne wrażenie. Trochę nie pasuje mi w nim twarde zawieszenie i wolno otwierające się drzwi.
Z zewnątrz prezentuje się dość ładnie, choć stylizacja nawiązująca do standardu VOV trochę go postarza.
Wnętrze - no nie jest to 100% niskopodłogowiec jak N4016td (i polski K4016td), a niskowejściowiec - w 3 drzwiach jest jeden schodek a podłoga przebiega pochyło w górę od drugiego rzędu siedzeń za środkowymi drzwiami.
Siedzenia wygodne, zaś ich układ trochę dziwny.
Zwraca uwagę brak przysłowiowych "foteli pilota" i jedno odwrócone bokiem siedzenie na przeciwko silnika.
Siedzeń bez podestów jest niewielka liczba - raptem około 4.
Wykończenie wnętrza i dobranie kolorów - dyskusyjne. Pomarańczowe poręcze + wstawki ze sklejki w kolorze buku.
Kabina kierowcy jest zamknięta i biegnie aż do pierwszych drzwi.
Autobus sprawia całkiem przyjemne wrażenie. Trochę nie pasuje mi w nim twarde zawieszenie i wolno otwierające się drzwi.