Protram 205WrAs
Protram 205WrAs
No właśnie, co z nim? Podobno już gotowy, na testach jeździ...
To inaczej - tu jest fotka http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... st10861607 - autorem zdjęcia jest użytkownik "nitrograd"
Ostatni raz takie coś, jak wstawianie fotki bez wiedzy i zgody autora. Dzięki dla Wilchelma za szybką reakcję- mod. Damhan
To inaczej - tu jest fotka http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... st10861607 - autorem zdjęcia jest użytkownik "nitrograd"
Ostatni raz takie coś, jak wstawianie fotki bez wiedzy i zgody autora. Dzięki dla Wilchelma za szybką reakcję- mod. Damhan
Ostatnio zmieniony 2006-12-17, 19:53 przez Jacbull, łącznie zmieniany 4 razy.
Owszem, tramwaj ten przechodzi na razie jazdy próbne. Tramwaj ten będzie stacjonował w zajezdni Borek. Jego nr fabryczny to 0001, ale z przodu ma naklejoną cyfrę 2, która będzie pierwszą cyfrą nr taborowego. Już wkrótce tramwaj ten ma pojawić się na mieście, gdzie będzie obsługiwał najprawdopodobniej linię nr 6 oraz linię nr 7 . By nie wywoływać zbędnych sporów powiem tylko, iż jego zdjęcie z testów znajduje się na TWB .Jacbull pisze:No właśnie, co z nim? Podobno już gotowy, na testach jeździ
Człon ten podobno dostarczyła firma Pars nova a.s. która mieści się w Czechach, w mieście ©umperk.u2w pisze:A ostatnie zdjęcie z podanych przez Wilchelma, to fotomontaż
Sam przeczytaj.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Protram_205_WrAs
Poza tym 8 osi i 8 silników daje sporą moc.
W ogóle taki układ wózków widzę po pierwszy.
[ Dodano: 2006-12-17, 20:29 ]
Gdzie 2 i 3 wózek nie są między członami ale 2 w 1 członie i 3 wózek w 3 członie.
Były podobne jak PN, 4egtw (po 2 osie na 1 i 3 człon) ale na 1 i 3 człon 2 wózki po 2 osie czyli 4 osie to pierwszy raz, innego takiego tramwaju wcześniej nie było.
¯adnych fotomontaży sama prawda Co do środkowego członu to już od początku wiadomo iż jest to wymysł czeski. Więcej świeżych zdj. można znaleźć pod linkiem Wrocławskie Forum Komunikacyjne oraz na następnych stronach.
I tak niezła to jest maszyna, takie preludium do 206wras co jak powstanie to będzie 100% niski.
http://www.protram.com.pl/aktualnosci.php
[ Dodano: 2006-12-17, 20:53 ]
Mnie zastanawia dlaczego 205WrAs ma na końcu As co podobno oznaczać ma napęd asynchroniczny. Przecież prawidłowo powinno być 205WrAc (bo o trollino 12as jakoś nikt nie słyszał bo nie ma czegoś takiego).
http://www.protram.com.pl/aktualnosci.php
[ Dodano: 2006-12-17, 20:53 ]
Mnie zastanawia dlaczego 205WrAs ma na końcu As co podobno oznaczać ma napęd asynchroniczny. Przecież prawidłowo powinno być 205WrAc (bo o trollino 12as jakoś nikt nie słyszał bo nie ma czegoś takiego).
To jest akurat kwestia własna producenta. To on decyduje jak ma być oznaczony produkt. Jeśli 'As' ma oznaczać napęd asynchroniczny to jego sprawa. 'AC' w Trollinach oznacza silnik prądu przemiennego (alternate current) w odróżnieniu od opawskiego ST12DC z silnikiem elmorowskim.ep40 pisze:...dlaczego 205WrAs ma na końcu As co podobno oznaczać ma napęd asynchroniczny. Przecież prawidłowo powinno być 205WrAc (bo o trollino 12as jakoś nikt nie słyszał bo nie ma czegoś takiego).
-> Wilchelm: chodziło mi o to czy jest to człon produkcji całkowicie czeskiej czy tylko w oparciu o dokumentację i ew. podwozie prod. czeskiej.
Od razu przekieruję, że w tym temacie, na tej stronie są najnowsze fotki 205WrAs!
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?p=10919728
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?p=10919728