Protram 204WrAs
No, ale zawsze ta dykta czy tył siedzenia musiała być popisana. Inna sprawa, że systematycznie jest to wycierane i nie zostaje ślad. Ale mimo wszystko pewna część społeczeństwa musiała rozbić świeżo wstawioną lampę sufitową itp., ale to nie ten temat.voy pisze:No to masz odpowiedźDamhan pisze:Z drugiej strony po roku jeżdżenia żelazek w Gdańsku też_nie są_specjalnie zniszczone, a wręcz przeciwnie ciągle pachną nowością.
No i te wieczne rysy na szybach i we wszystkich rodzajach tramwajów. A co do żelazek to szyby i tak były wstawiane stare, więc porysowane były wcześniej i różnicy nie widać natomiast w W Citadisach to widać. Kiedyś takie dwie panie rozmawiały: Wtyd! Taki nowy tramwaj, a szyby już poryte. Miejmy nadzieję, że nowe niskacze nie zostaną tak szybko zniszczone po dostawie.
Ostatnio zmieniony 2006-06-03, 11:12 przez Damhan, łącznie zmieniany 1 raz.
Nikt się nawet nie odważy wyjąć choćby markera bo w każdym wozie sa po 4 kamery. Motorniczy nad głową ma zainstalowaną plazmę, na której ma podgląd ze wszystkich kamer. A co samego tramwaju to jakoś genialnie wieloma rzeczami się nie różni. Parę szczegółów. Jednak jest to konieczność co prawda do końca przyszłego roku będzie już 8 nowych niskopodłogowców, ale do końca 2009 roku wszystkie Wrocławskie 102Na mają zejść z linii.
A w jedynce nie.
Witm u mojego taty w zajezdni jest tram bez ryski, a to dlatego że przy modernizacji dodano kamerki.
http://www.protram.com.pl/upload/200.jpg
Tu jest foto.
Ja rozumiem przerobić tak stary tramwaj, ale zrobić nowy z 20% niskiej podłogi? Niezbyt dobrze mi wygląda wymiana taboru tramwajowego MPK.
Tu jest foto.
Ja rozumiem przerobić tak stary tramwaj, ale zrobić nowy z 20% niskiej podłogi? Niezbyt dobrze mi wygląda wymiana taboru tramwajowego MPK.
I znów pozwolę sobie odkurzyć temat, gdyż z hali Protramu wyjechał już szósty wagon 204WrAs dla MPK Wrocław. Otrzymał nr. taborowy 2606 i najprawdopodobniej trafi do Zajezdni Borek. Nie wiadomo jeszcze w parze z jakim wagonem będzie jeździł, ale wszystko wskazuje na to, iż będzie połączony z wagonem 2605 . Oto zdjęcie tego wagonu: http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-117892.html
Tymczasem we wrocławskim Protramie budowany jest pierwszy wagon o nazwie 205WrAs będący następcą 204WrAs. Na razie wybudowano dopiero pierwszy człon tego wagonu, ale mam nadzieję, że Protram wyrobi się z całością do grudnia. Oto zdjęcia tego wagonu na terenie Protramu: http://wroclaw.hydral.com.pl/109142,foto.html
http://wroclaw.hydral.com.pl/109146,foto.html
http://wroclaw.hydral.com.pl/109146,foto.html
Ktoś kiedyś zrobił miszmasz z 205wras a tu proszę, pojawia się prawdziwy.
Uroczo wygląda pudło przeciągane przez eNkę .Adrian_ pisze:Oto zdjęcia tego wagonu na terenie Protramu: http://wroclaw.hydral.com.pl/109142,foto.html
http://wroclaw.hydral.com.pl/109146,foto.html