Ikarus 280.70
Tak, te 160 mln, to zaczyna przechodzić już do historii największych wpadek MZA...Peibe pisze:Jedno mnie zastanawia - ile takie cudo kosztuje\kosztowało? Ciekawe ile można by ich kupić za te 160 mln pln jakie Wawa teraz przeznaczy na 80 solarek U18.
Ja jednak uważam, że komunikacja musi być dla wszystkich, dlatego przyszłością są jednak autobusy niskopodłogwe lub przynajmniej niskowejściowe.
A za jaką cenę - tego się już nie podejmuję wyjaśnić...
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
Hmm może za jakiś czas będą je sprzedawać do Polski. W sumie dziwi mnie jedno skoro Ikarus produkował C80 oraz C83 to czemu żadne z przedsiębiorstwie w naszym kraju nie kupiło choć jednej sztuki tego typu wozów jako nówki. Możliwe że produkowano je dla krajów po za naszą granicą.M_Szymkowiak pisze:A co do C.80 i C.83 to są jakieś paskudy nie ikarus z klasyczna mordką.
Ostatnio znalazłem informacje że ostatnie ikarusy serii 280 wyprodukowano w 2003, czyli nie tak dawno.. chciałbym kiedyś jednym się przejechać, dla porównania
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
No tu racja ale pozostaje jeszcze jedna rzecz Ikarus był sprawdzony i od lat kupowany i sprawdzony na Polskie warunki a Solaris dopiero co wchodził na Polski rynek. Nie wiem może i masz racje ale dla mnie to trochę dziwne jest.M_Szymkowiak pisze:Ale zauważ że kupowali tylko na wschód od Polski, wtedy u nas wchodziły już powoli SU (2000 rok)