Siemens Taurus
Siemens Taurus
Jak podaje portal Inforail.pl PKP kupuje lokomotywy Siemens typu ES64U4:
http://inforail.pl/text.php?from=tag&id=18649
Portal kpinfo.pl pokazuje zaś malowanie nowych lokomotyw:
http://www.kpinfo.pl/news.php?readmore=5675
Pierwsza lokomotywa na testy pojawi się już pod koniec 2008
http://inforail.pl/text.php?from=tag&id=18649
Portal kpinfo.pl pokazuje zaś malowanie nowych lokomotyw:
http://www.kpinfo.pl/news.php?readmore=5675
Pierwsza lokomotywa na testy pojawi się już pod koniec 2008
Nie, no. Odpukaj w nie malowane trzy razy.rupak9 pisze:Mam nadzieje, że nie spotka je taka sama historia jak EU-11, których PKP ostatecznie nie kupił
Sądzę, że mamy inne czasy i inna firma jednak powzięła decyzję o zakupie tych elektrowozów. Wtedy to było po prostu "PKP", a dzisiaj elektrowozy kupuje PKP IC. Oni rzeczywiście potrzebują tych elektrowozów, bo to co im pożycza PKP Cargo, to już jest nie tylko muzeum, ale trochę za drogo kosztuje (IC) wynajem lokomotyw...
W sumie i racja, ale chyba dobrze wiesz jakie zdanie o polskiej kolei mają Polacy . Liczę jednak na to, że po tych wszystkich porażkach kolei polskiej, nadejdą sukcesy .J-31 pisze:Sądzę, że mamy inne czasy i inna firma jednak powzięła decyzję o zakupie tych elektrowozów. Wtedy to było po prostu "PKP", a dzisiaj elektrowozy kupuje PKP IC.
IMO prawda całkowicie. Liczba 10 Taurusików jest raczej mało współmierna do ponad tysiąca ET22 (nie napiszę 1183, bo część już jest z pewnością wycofana), niedawno odświeżonych EP08 (choć przyszłości tych obawiałbym się chyba najbardziej) i EU07 oraz EP07 (tutaj moim zdaniem mogą być policzone dni niektórych egzemplarzy typu 4E).Kędzior pisze:Zanim je zaczną masowo wycofywać to kible będą miały już 30. wersję malowania
A wiadomo może, czy jest opcja zamówienia dalszych egzemplarzy?
No, i skoro już jest oficjalna zapowiedź "pekapowskiego" Taurusa, to prawdopodobnie możemy się spodziewać także i modelu w tych barwach (Piko)...
No to mamy pierwszego:
http://www.bahnnews-austria.at/forum/vi ... php?t=8602
http://www.bahnnews-austria.at/forum/vi ... php?t=8602
- M_Szymkowiak
- Posty: 1535
- Rejestracja: 2005-01-21, 18:56
- Lokalizacja: Kraków - Prądnik Cz.
- Kontakt:
Skoro ma być ich 10 i są wielosystemowe, to powinny śmigać na Niemcy (Berlin, Hamburg?), do Czech (Praga?) i zapewne do Austrii. Myślę że spotkać je można będzie na kluczowych międzynarodówkach (BWE, EC Wawel, EN Jan Kiepura itp)
PS. Ja tylko marzę, żeby się jakiś kiedyś zagubił i dotarł do Wałbrzycha z pośpiesznymi "Karkonoszami" w końcu IC przejmuje pośpiechy
PS. Ja tylko marzę, żeby się jakiś kiedyś zagubił i dotarł do Wałbrzycha z pośpiesznymi "Karkonoszami" w końcu IC przejmuje pośpiechy
Rewelacja!irisbus pisze:No to mamy pierwszego:
http://www.bahnnews-austria.at/forum/vi ... php?t=8602
E. Przecież zgodę na wjazd na sieć Czeskich Drah mają już inne polskie elektrowozy, powątpiewałbym w to, że PKP będzie chciało jeszcze wysłać tam Taurusy. Chociaż może i będzie chciało...Kolejka pisze:Warszawa - Praga
Zapewneirisbus pisze:Myślę że spotkać je można będzie na kluczowych międzynarodówkach (BWE, EC Wawel, EN Jan Kiepura itp)
Sam pojazd zaś prezentuje się ślicznie, tylko czekać, aż pojawi się na trasie :smile2:
Rzeczywiście śliczny jest ten Taurus. Podejrzewam, że PKP IC będzie go teraz wysyłać na jakieś szybkie trasy - czyli albo na CMK, albo rzeczywiście na trasę EC Warszawa-Berlin
... a propo. A czy czasami UTK nie powinien był zająć się formalnościami związanymi z dopuszczeniem do ruchu na polskiej siecie ?
... a propo. A czy czasami UTK nie powinien był zająć się formalnościami związanymi z dopuszczeniem do ruchu na polskiej siecie ?
Jeśli Taurusik jest dwusystemowy, to zapewne na to drugie Bo na CMK to nie wiem po co wystawiać do obsługi pojazd o więcej niż jednym systemie zasilania, no, chyba, że muszą uzupełnić lukę po jakiejś wycofanej lokomotywie - ale bez Czesi jakoś dają sobie radęJ-31 pisze:Podejrzewam, że PKP IC będzie go teraz wysyłać na jakieś szybkie trasy - czyli albo na CMK, albo rzeczywiście na trasę EC Warszawa-Berlin