SKM Warszawa
Jak do tej pory poza ICkowskimi "Pendolino" nikt nie zamawiał jednostek, zdolnych do kursowania z prędkością 160-200km/h więc trudno mówić o sprawdzeniu tej konstrukcji w tych warunkach. W przypadku 19WE jest to prawdopodobne, gdyż - w porównaniu z Flirtem - 19WE ma niezwykle spokojny bieg.J-31 pisze:Szkoda, że powstała tylko wersja do komunikacji aglomeracyjnej dla SKM-ki. Ponieważ 19WE naprawdę mógłby być świetnym ezt-em w wersji międzyregionalnej.
Ten film też?Szymon pisze:Bo bardzo, ale to bardzo mi śmierdzi Photoshopem to zdjęcie
http://youtu.be/2mSXSoDLeXc
Dziwne bo wygląda niemal identycznie jak na wizualizacji...
KD dostanie 31WE.Kędzior pisze:Już nie mogę się doczekać 36WE dla KD.
Czerwiec/lipiec o ile mnie pamięć nie myli. Ale jeszcze trzeba zrobić dopuszczenie.Szymon pisze:Kiedy miały się zacząć ich dostawy? Bo bardzo, ale to bardzo mi śmierdzi Photoshopem to zdjęcie
Kurier kolejowy pisze:Już w maju pierwsze 35WE dotrą do SKM
Pierwsze elektryczne zespoły trakcyjne Impuls trafią do stołecznej SKM pod koniec tego miesiąca. Pojazdy przeszły pomyślnie wszystkie testy w Instytucie Kolejnictwa.
- Zgodnie z umową dwie sztuki 35WE zostaną przekazane SKM pod koniec maja – mówi Józef Michalik, dyrektor marketingu Newag S.A. – Docelowo w następnych miesiącach szeregi spółki zasili sześć nowych pojazdów.
Konkretna data oddania dwóch pierwszych maszyn nie jest jeszcze znana. Jak poinformowała nas warszawska SKM, nie wyznaczono jeszcze konkretnego dnia odbioru pierwszej partii zamówienia. Wiadomo natomiast, że kolejne cztery 35WE Newag wraz z Millenium Leasing planują oddać do lipca br.
Zakończył się już także ostatni etap testowania pociągów w Instytucie Kolejnictwa. - Wynik testów jest pozytywny, nie stwierdziliśmy żadnych usterek – informuje Sławomir Walczak, kierownik Laboratorium Badań Taboru w IK. – Właśnie rozpoczął się proces dopuszczenia pojazdów do ruchu w UTK.
Fot. Newag S.A.
Przede wszystkim wspomożenia wymaga S1, która to linia ma największą frekwencję, a jest traktowana po macoszemu (może dlatego, że jeżdżą nią zwykli ludzie). Więc nawet jeżeli jednostki nie trafią bezpośrednio na nią to na pewno wspomogą podaż miejsc na tej linii przez połączenie 14WE w składy.J-31 pisze:jeśli nie na nową linię, to na pozostałe na pewno
Zgadza się. Też po cichu liczę na to, że na S1 pojawią się w końcu albo składy 14WE, albo przynajmniej 19WE...
.... a propo. 19WE, Popatrzcie na ten śliczny opływowy kształt. Normalnie aż się prosi by na jego bazie wybudować ezt - może nie dużych prędkości - ale przynajmniej skład, którzy mógłby się rozbujać na CMK do prędkości 200 km/h. Oczywiście w innym układzie drzwi i wnętrza
.... a propo. 19WE, Popatrzcie na ten śliczny opływowy kształt. Normalnie aż się prosi by na jego bazie wybudować ezt - może nie dużych prędkości - ale przynajmniej skład, którzy mógłby się rozbujać na CMK do prędkości 200 km/h. Oczywiście w innym układzie drzwi i wnętrza
Klep zdrowaśki o zapisy SIWZ w PKP Intercity to może zobaczysz 40 takich (może nawet trochę dłuższych) w wersji dalekobieżnej, co prawda z Vmax tylko 160km/h.J-31 pisze:.... a propo. 19WE, Popatrzcie na ten śliczny opływowy kształt. Normalnie aż się prosi by na jego bazie wybudować ezt - może nie dużych prędkości - ale przynajmniej skład, którzy mógłby się rozbujać na CMK do prędkości 200 km/h. Oczywiście w innym układzie drzwi i wnętrza