Trolejbusy ZIU-9
Ale moim zdaniem wyglądają bardzo sympatycznie. Nic więcej nie powiem, bo jedyny trolejbus jaki pamiętam to peerka, a raczej jej tył z wartburga mojego wujka...
But in my opinion they look very lovably. Nothing else I will not say, because I remember trolleybus PR110 only, and rather her back from wartburg of my uncle...
But in my opinion they look very lovably. Nothing else I will not say, because I remember trolleybus PR110 only, and rather her back from wartburg of my uncle...
You mean trolleybuses ZiU9 or PR110?. Trolleybuses ZiU in Poland had the regulation by the group controller and resistors only. Instead Jelcz PR110E had the regulation resisting-contactor. Some more new versions (eg. 120M or M121MT) have the thyristor or transistor (IGBT) regulation - and even asynchronous motors (eg. in Lublin).
PL. Masz na myśli trolejbusy ZiU9 czy PR110?. Trolejbusy ZiU w Polsce miały tylko regulację przez nastawnik grupowy i rezystory. Natomiast Jelcz PR110E miał regulację oporowo-stycznikową. Niektóre nowsze wersje (np. 120M lub M121MT) mają regulację tyrystorową lub tranzystorową (IGBT) a nawet silniki asynchroniczne (np. w Lublinie).
PL. Masz na myśli trolejbusy ZiU9 czy PR110?. Trolejbusy ZiU w Polsce miały tylko regulację przez nastawnik grupowy i rezystory. Natomiast Jelcz PR110E miał regulację oporowo-stycznikową. Niektóre nowsze wersje (np. 120M lub M121MT) mają regulację tyrystorową lub tranzystorową (IGBT) a nawet silniki asynchroniczne (np. w Lublinie).
- Piotrek_2274
- Posty: 700
- Rejestracja: 2005-09-03, 13:29
- Lokalizacja: Warszawa
- Piotrek_2274
- Posty: 700
- Rejestracja: 2005-09-03, 13:29
- Lokalizacja: Warszawa