Jelcz z silnikiem asynchronicznym
Jelcz z silnikiem asynchronicznym
Na stronie LTEKu http://www.ltek.comernet.pl/ można obejrzeć kilka zdjęć Jelcza 120M z silnikiem asynchronicznym. Jestem ciekaw dlaczego Lublin inwestuje w pojazd, który de facto jest konstrukcją przestarzałą (nie chodzi mi o napęd). Może to tylko egzemplarz próbny (a potem będą Jelcze M125M) ? Czy zostało wykorzystane nadwozie z ostatnio zakupionych czy jakieś inne ?
Sądzę, że tutaj akurat jest to w miarę słuszne posunięcie. Z tego, co się orientuję MPK Lublin testuje rozwiązania dwóch krajowych firm (jednym jest Enika, drugiego niestety nie pomnę ). I jako właśnie rozwiązania testowe dobrze, że są zabudowane w starszych konstrukcjach, jak nie wypalą - mniejsza strata.
Podejrzewam, że mając ten egzemplarz wyposażą go w różne elementy. Jeśli się sprawdzą, to potem zostaną one wykorzystane w nowych trolejbusach lub modernizacji starych. Stąd - np. klimatyzacja...voy pisze:Tak, to jest egzemplarz testowy. Dziwi mnie tylko co robi klimatyzacja i nowa ściana w starym Berliecie.
- Piotrek_2274
- Posty: 700
- Rejestracja: 2005-09-03, 13:29
- Lokalizacja: Warszawa
#830 (ten czerwony) stoi, są z nim poważne problemy, to chyba jego koniec (napędu asynchronicznego, zamontują zwykły oporowy). #826 (ten granatowy) bardzo dobrze Niebawem spodziewany się go na linii.kombino pisze:Jak sprawują się asynchroniczne Jelcze Który jest lepszy/mniej awaryjny
BTW: Blacha z #814 już od lipca leży w moim pokoju i czeka na odbiór
Znalazłem coś takiego:
http://www.iv.pl/view/4156.html
Wiadomo może, kiedy to zdjęcie mogło zostać wykonane I jak sytuacja tych dwu Jelczy wygląda na dzień dzisiejszy
http://www.iv.pl/view/4156.html
Wiadomo może, kiedy to zdjęcie mogło zostać wykonane I jak sytuacja tych dwu Jelczy wygląda na dzień dzisiejszy
826 ma aparaturę i falownik prod. MEDCOM (www.medcom.com.pl), głównego dostawcy enerdoelektroniki dla pojazdów PESY. 826 obecnie czeka na świadectwo homologacji. Silniki w obu trajtach prod. EMIT ¯ychlin.
Czyli sytuacja się prawie odwróciła... W przypadku #830 są to, jak rozumiem jego jazdy testoweMateusz_835 pisze:#830 (ten czerwony) stoi, są z nim poważne problemy, to chyba jego koniec (napędu asynchronicznego, zamontują zwykły oporowy). #826 (ten granatowy) bardzo dobrze
Wcale się nie dziwię - 165kW swoje robiMateusz_835 pisze:Na szczególną uwagę zasługują: nieziemskie przyśpieszenie