Tramwaje Škoda
Ale wy nadal jesteście genialni. Dalej dyskutujecie na temat tramwaju, który w rzeczywistości jeszcze nie istnieje. Do kolegi Poznańczyka: A skąd wiesz jak będzie wyglądał Wrocławska Skoda? Bo wizualizacjach? Daj spokój każde dziecko wie, że podczas budowania wprowadza się poprawki zmiany, a i MPK może zachcieć jakiś kolejnych udziwnień. Jeszcze bardziej mnie dziwi ta dyskusja ( przypominając wyższość świąt bożego narodzenia nad świętami wielkiej nocy i na odwrót) tym bardziej, że nie wiadomo jak Skody będą pomalowane. A wierzcie mi od malowania zależy lwia część sukcesu. A tak na marginesie kto w Polsce będzie mógł powiedzieć, że na codzień jeździ pojazdem zaprojektowanym przez Porsche Pamiętajcie takiej Skody jak dla Wrocławia nie zaznacie w żadnym innym mieście bo jest produkowana na wyłączne zamówienie i nigdzie takiej nie spotkacie.
Ostatnio zmieniony 2006-04-15, 22:35 przez Wilchelm, łącznie zmieniany 2 razy.
Użytkownicy najstarszych Seatów Ibiza? I chyba przy Skodzie Favorit coś robiliWilchelm pisze:A tak na marginesie kto w Polsce będzie mógł powiedzieć, że na codzień jeździ pojazdem zaprojektowanym przez Porsche
Każdy tramwaj jest produkowane na wyłączne zamówienie i dla każdego zamówienia są trochę inne.Wilchelm pisze:Pamiętajcie takiej Skody jak dla Wrocławia nie zaznacie w żadnym innym mieście bo jest produkowana na wyłączne zamówienie i nigdzie takiej nie spotkacie.
Tak tylko, że Solaris już od jakiegoś czasu miał w swojej gamię model taki jaki zamówił sobie Rzeszów, a że poprosił kilka bardziej lub mniej znaczących bajerów to nie istotne. Skoda przed przetargiem we Wrocławiu nikomu nie oferowała takiego modelu ani nie będzie oferować. Poza Wrocławiem model ten nie będzie jeździł w żadnym innym mieście. To są słowa Skody, które chyba trudno podważyć.
Głupoty gadasz że ręce i nogi opadają. Instalacja CNG, nowy silnik to wg Ciebie mało znaczący bajer? Zastanów się co mówisz. Identyczny model może poza Wrocławiem nie jeździć, ale nie wyklucza to faktu, iż jak trafi się przetarg dla innego miasta, to Skoda zaoferuje zbliżony pojazd z inną nazwą - coś na wzór NGd99 i 116Nd - nazwa inna, wygląd trochę inny, ale w gruncie rzeczy to ten sam Citadis 100.
@J-31 - dziękuję za przywitanie .
Poznańczyku - widzę, że lubisz się strasznie trzymać własnego zdania. Ale dlaczego Poznań zasługuje na pisanie wielką literą, a Wrocław nie? Sugerujesz, że Poznań jest najlepszy, bo Combino w 100% niskiejpodłogi z którymi do tej pory są problemy, wcześniej kupił superowskie Tatry (chyba wewnątrz, bo z zewnątrz nijak z tą ich superowością). Od razu nastawiasz się, że Wrocław kupił nowe tramwaje, bo nowsze, to gorsze, no bo to "tylko wrocław", to znowu "czeski złom", ale większy, niż nasz, bo nasze najlepsze!
Jak powiedział Wilchelm - oceniasz nie ten tramwaj co trzeba. Oceniasz tramwaj dla Pragi, robiony pod Pragę i tylko pod Pragę. I tyle, co mogę zrozumieć z Twojej wypowiedzi, Poznańczyku.
voy - nie porównuj tramwaju do autobusu, bo tylko pozornie są one podobne. Tramwaj jest robiony na zamówienie dla miasta, a autobus się wybiera z katalogu, czy, jak kto woli, prospektu. Tramwaje są projektowane pod przetarg, a potem organizator wybiera ten, który mu najbardziej odpowiada. Z autobusami jest na odwrót, przetargi są ustawione (np. MPK Wrocław ustawia przetarg pod Volvo).
Poznańczyku - widzę, że lubisz się strasznie trzymać własnego zdania. Ale dlaczego Poznań zasługuje na pisanie wielką literą, a Wrocław nie? Sugerujesz, że Poznań jest najlepszy, bo Combino w 100% niskiejpodłogi z którymi do tej pory są problemy, wcześniej kupił superowskie Tatry (chyba wewnątrz, bo z zewnątrz nijak z tą ich superowością). Od razu nastawiasz się, że Wrocław kupił nowe tramwaje, bo nowsze, to gorsze, no bo to "tylko wrocław", to znowu "czeski złom", ale większy, niż nasz, bo nasze najlepsze!
Jak powiedział Wilchelm - oceniasz nie ten tramwaj co trzeba. Oceniasz tramwaj dla Pragi, robiony pod Pragę i tylko pod Pragę. I tyle, co mogę zrozumieć z Twojej wypowiedzi, Poznańczyku.
voy - nie porównuj tramwaju do autobusu, bo tylko pozornie są one podobne. Tramwaj jest robiony na zamówienie dla miasta, a autobus się wybiera z katalogu, czy, jak kto woli, prospektu. Tramwaje są projektowane pod przetarg, a potem organizator wybiera ten, który mu najbardziej odpowiada. Z autobusami jest na odwrót, przetargi są ustawione (np. MPK Wrocław ustawia przetarg pod Volvo).
Combino - jak i z zewnatrz tak i wewnątrz jest dobry, choć jest to model amsterdamski. Tatra jaka jest każdy widzi - złom, psuje się, rozlatuje na trasie, ale jest pakowna (poza środkowym członem, który i w niej i 14/16T wygląda tak samo, czyli siedzenia bokiem tak ze nie da się przejśc jak ktoś siedzi). Może to kwestia gustu, ale jak wrocławski tramwaj będzie wyglądał tak jak praski, to chyba każdy widzi ze RT6N1 jest ładniejsza (jestem jej przeciwnikiem wiec nie wierze ze to mówię). Wasz tramwaj może i bedzie lepszy od Tatry ale wyglądem to on mnie przeraża.CodeLyoko pisze:Poznańczyku - widzę, że lubisz się strasznie trzymać własnego zdania. Ale dlaczego Poznań zasługuje na pisanie wielką literą, a Wrocław nie? Sugerujesz, że Poznań jest najlepszy, bo Combino w 100% niskiejpodłogi z którymi do tej pory są problemy, wcześniej kupił superowskie Tatry (chyba wewnątrz, bo z zewnątrz nijak z tą ich superowością). Od razu nastawiasz się, że Wrocław kupił nowe tramwaje, bo nowsze, to gorsze, no bo to "tylko wrocław", to znowu "czeski złom", ale większy, niż nasz, bo nasze najlepsze
BTW.Na pisanie duzych i małych liter nie zwracałem uwagi, więc nie wiem o co chodzi. Fatum?
[ Dodano: 2006-04-17, 12:15 ]
Słyszałem, że Skoda chce z 16T startować w Poznaniu w wojnie o dziwy wraz z Bmbardierem-Solarisem (za ciasny do Poznania), Combino(idealny, bo sprawdzony, szanowany i bezawaryjny ale drogi bo ok.8 mln zł), Skoda 16T (ok.7 mln, duzo zalezy od exploatacji we Wrocku), HCP (nikt nic nie wie i nawet prototypu nie ma)oraz Pesa (zalezy jak sie przyjmie w Elblągu i Wawce).Wilchelm pisze:Pamiętajcie takiej Skody jak dla Wrocławia nie zaznacie w żadnym innym mieście bo jest produkowana na wyłączne zamówienie i nigdzie takiej nie spotkacie.
A powiedz mi czym taka Skoda dla was produkowana będzie sie róznic od produkowane 2 lata póxniej na przykład dla Pozka?
W przypadku Praskiej Skody 14T, nasza Skoda 16T ma zupełnie inne części, większą przestrzeń niskiejpodłogi, inne malowanie i wnętrze. Tak więc, znowu widać, że oceniasz tramwaj po wyglądzie, który wg mojej opinii ma wady, ale zalety, których ty niestety nie widzisz, bo widzisz na odwrót patrząc na Combino (tu nie widzisz, że są awaryjne i jak już wcześniej pisałem - dopiero teraz idą do zakładu na poprawki), poznańskie Tatry (problemy z oprogramowaniem i tzw. choroby wieku dziecięcego, którch w przypadku Pragi, egzemplarz Skoda 14T, który "oceniasz" nie ma na razie żadnych). A co do Twojej Skody 16T startującej w Poznaniu, to ja słyszałem tylko o prototypie tramwaju Cegielskiego i PESIE. A to, że bronisz Combino wyglądem to nie mój problem, jednak każdy MKM wie, że nie są one bezawaryjne, a sprawdziły się tylko za granicą, bo w Poznaniu "sprawdzenie" pozostawia wiele do życzenia.
Wilchelm - dziękuję za uznanie, a przy okazji, to na KMWroclaw jestem pod nickiem "+Skod@*$*16T+" ku czci kupienia niskopodłogowych tramwajów przez MPK Wrocław.
Wilchelm - dziękuję za uznanie, a przy okazji, to na KMWroclaw jestem pod nickiem "+Skod@*$*16T+" ku czci kupienia niskopodłogowych tramwajów przez MPK Wrocław.
Ostatnio zmieniony 2006-04-17, 12:37 przez mpConroe, łącznie zmieniany 2 razy.
A w czym są takie Combino awaryjne? Wada konstrukcyjna znika z dnia na dzień, a wiekszość "uszkodzeń" wynika z nieumiejętności obsługi wagonu (nie chcę dyskrimonwać kobiet-motorniczych).CodeLyoko pisze: Combino (tu nie widzisz, że są awaryjne i jak już wcześniej pisałem - dopiero teraz idą do zakładu na poprawki),