EN57 / EN71
Ooops. Wilchelm tylko nie Patrz tak na mnie Ja robiłem tylko zdjęciaWilchelm pisze:Teraz zobaczymy kto uwaznie zwiedzał
Muszę przyznać, że na ten detal zupełnie nie zwróciłem uwagi, ale z tego co pamiętam to pewnie część kamer jest w rejonie drzwi.Wilchelm pisze:Czy ktoś z was wie, gdzie w tym kiblu zamontowane są kamery
A gdyby tak któryś z kolegów chciał się wysilić w domysłach - gdzie są te kamery, to ja
pozwolę sobie zaproponować Wam pomoc
A to Masz chyba rację, bowiem ja z uwagą przeszedłem przez cały ezt i ... nigdzie nie zauważyłem kamer mimo tego, iż znalazłem informację o monitoringu, a nawet monitor w kabinie maszynisty.Wilchelm pisze:Jednak kamery są bardzo w wymyślny sposób zamaskowane. I o to właśnie mi chodzi.
Nawet nigdzie na zdjęciach nie mam kamer. Czyli musieli je rzeczywiście dobrze zamaskować.
Zainteresowałeś mnie tymi kamerami. Aż zaczynam mieć wyrzuty sumienia, że się bliżej nie przyjrzałem.
Umówmy się tak, że jeżeli żaden z kolegów nic nie napisze (a jak znam życie to na pewno nikt nie napisze ) - to prośba do Ciebie Wilchelmie - dokładnie Opisałbyś te miejsca
[ Dodano: 2006-09-27, 10:54 ]
A tak swoją drogą. Zmodernizowany ezt miał białe ściany, ciekawy jestem jak będzie wyglądała kwestia utrzymania czystości tych ścian.
Umówmy się tak, że jeżeli żaden z kolegów nic nie napisze (a jak znam życie to na pewno nikt nie napisze ) - to prośba do Ciebie Wilchelmie - dokładnie Opisałbyś te miejsca
[ Dodano: 2006-09-27, 10:54 ]
A tak swoją drogą. Zmodernizowany ezt miał białe ściany, ciekawy jestem jak będzie wyglądała kwestia utrzymania czystości tych ścian.
Z tego co widać na zdjęciu kamery umieszczone są pod sufitem nad przejściami między siedzenami na pomoście wejściowym i w przedziale bagażowym.J-31 pisze: A gdyby tak któryś z kolegów chciał się wysilić w domysłach - gdzie są te kamery, to ja
pozwolę sobie zaproponować Wam pomoc
Będąc w Poznaniu i czekając na mój pociąg powrotny do Warszawy, natknąłem się na Dworcu Głównym na zmodernizowany ezt ED72-021. Zwrócił moją uwagę natychmiast. Z tego co udało mi się wypatrzeć tenże ezt ma pantografy połówkowe, elektroniczną informację pasażerską oraz (ciekawostka) zamontowano mu drzwi odskokowo-przesuwne.
A tak wygląda:
A tak wygląda:
Z tego co wyczytałem w SIWZie to będzie najdalej posunięta modernizacja EN57 ze wszystkich wykonywanych do tej pory.SKM Trojmiasto zmodernizuje 4xEN57 i wymieni w nich sterowanie na impulsowe..
Tymczasem Koleje Mazowieckie rozpisały przetargi na:
-leasing z modernizacją 2xEN57 i 1xEN71 (w tym wymiana ściany czołowej na nową, jak w EN57-20XX)
-naprawę rewizyjną z modernizacją (montaż stojaków na rowery i wymiana siedzeń) 58 jednostek
-naprawę główną z modernizacją (instalacja choppera IGBT, przezwojenie silników na większą moc, przystosowanie do hamowania ED i tak dalej).
EW60 ma wyjechać z ZNTK Mińsk Maz w pierwszym kwartale przyszłego roku.
Nareszcie zrobią w kiblach coś co od bardzo dawna jest w zwykłych wagonach osobowych.TLG pisze:drzwi międzywagonowe pneumatyczne
Dobrze że w końcu zrobią coś związane z czteroczłonowcami które były jak dotychczas omijane w jakichkolwiek modernizacjach.TLG pisze:leasing z modernizacją 1xEN71 (w tym wymiana ściany czołowej na nową, jak w EN57-20XX)
[ Dodano: 2006-12-23, 18:34 ]
Świetna wiadomość! SKM świetnie się do tego nadaje. W końcu jedyne kible tyrystorowe (niestety jak wiadomo nieudane) przed tymi teraz, jeździły na SKM.kombino pisze:SKM Trojmiasto zmodernizuje 4xEN57 i wymieni w nich sterowanie na impulsowe..