MAZ 171
MAZ 171
Przeglądając ostatnio strone MAZa natknąłem się w ofercie na ciekawy model- mianowicie chodzi mi o MAZa 171. http://www.maz-auto.pl/index.php?page=o ... el=MAZ171a
Nigdy bym nie przypuszczał, że MAZ produkuję autobusy przeznaczone na lotnisko
Polecam Wam również, abyście zobaczyli sobie reszty oferty MAZa, bo w mojej opinii to MAZ nawet nie produkuję ładnych ciężarówek, ale za to produkują skrzynię biegów i zabudowy do sprzętu budowlanego, a nawet pojazdy do wojska
Zapraszam do dyskusji.
Nigdy bym nie przypuszczał, że MAZ produkuję autobusy przeznaczone na lotnisko
Polecam Wam również, abyście zobaczyli sobie reszty oferty MAZa, bo w mojej opinii to MAZ nawet nie produkuję ładnych ciężarówek, ale za to produkują skrzynię biegów i zabudowy do sprzętu budowlanego, a nawet pojazdy do wojska
Zapraszam do dyskusji.
Ostatnio zmieniony 2008-06-19, 12:49 przez Shadow238, łącznie zmieniany 1 raz.
Przyznam szczerze, że nie jestem ździwiony tym lotniskowym MAZ-em. Nie stać ich na zakup tego typu pojazdów z zachodu, więc produkują własny.
A propo, tu jest fajna fotka => http://www.maz-auto.pl/models/MAZ171a/MAZ171bok.JPG Ten dzób to najpewniej Tupolew 134. Wcześniejsze wersje tak wyglądały (spadek po bombowcach)
A propo, tu jest fajna fotka => http://www.maz-auto.pl/models/MAZ171a/MAZ171bok.JPG Ten dzób to najpewniej Tupolew 134. Wcześniejsze wersje tak wyglądały (spadek po bombowcach)
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt:
Tanie autobusy z Białorusi
Przez najbliższy miesiąc na lotnisku im. Fryderyka Chopina w Warszawie testowany będzie autobus lotniskowy firmy... MAZ
Dzięki uprzejmości jednego z naszych czytelników przekazujemy zdjęcia z rozładunku nowego, lotniskowego autobusu przy warszawskim terminalu.
Konstrukcję wyprodukował białoruski MAZ. Co prawda zlokalizowana w Mińsku firma już od lat produkuje autobusy, jednak nie była kojarzona z pojazdami przeznaczonymi na lotnisko. Okazuje się, że MAZ ma takie w ofercie już od 3 lat.
Czym różnią się lotniskowe autobusy od tych spotykanych w mieście? Normy mówią o maksymalnie 4 pasażerach na m2, podczas gdy w miejskich pojazdach wynoszą 5 osób na m2. Wymusiło to znaczne zwiększenie gabarytów. Dodatkowo drzwi są szersze i jest ich więcej na mb w porównaniu z konwencjonalnymi autobusami. To z kolei pozwala na szybsze wejście i wyjście pasażerów.
Jak informuje importer marki MAZ, autobus przez najbliższy miesiąc będzie do dyspozycji Warsaw Airport Services, czyli jednej z dwóch firm obsługujących płytę warszawskiego lotniska. Zaletą białoruskich autobusów jest z pewnością ich cena (około 700 tys. zł). To o 30 proc. mniej niż w przypadku konkurencyjnych konstrukcji, takich jak Cobus czy Neoplan.
Moto.pl
http://moto.pl/MotoPL/1,88571,7645614,T ... orusi.html
- Marcin_558
- Posty: 4134
- Rejestracja: 2006-09-02, 19:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Łochowo
- Kontakt: